Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
......mitä näihin nyt sanoisi, vittu miksi treenata lainkaan? heitetään homma läskiksi, mennään hakemaan pussikaljaa ja lähimetsään kannon nokkaan juomaan.
minulla on tavoitteita nääs, tarkoituksena on kehon muoikkaaminen tästä säkkivarresta johonkin aivan muuhun muotoon ja jos ei treenaa koko kroppaa niin silloin voi itseltään kysyä miksi edes teen tätä...
Mitä? Turha?Miksi peräti 8 sarjaa pohkeille, jotka ovat suhteellisen pieni (ja turha) osa kroppaa?

......mitä näihin nyt sanoisi, vittu miksi treenata lainkaan? heitetään homma läskiksi, mennään hakemaan pussikaljaa ja lähimetsään kannon nokkaan juomaan.
minulla on tavoitteita nääs, tarkoituksena on kehon muoikkaaminen tästä säkkivarresta johonkin aivan muuhun muotoon ja jos ei treenaa koko kroppaa niin silloin voi itseltään kysyä miksi edes teen tätä...
siis vilun ohje oli täysin järkevä ja todella ajattelemisen arvoinen mutta tämä toinen miksi treenata pohkeita sai kupin nurin, ANTEEKSI VILU!!!!!purkaus ei ollut sinulle
syy noihin helvetillisiin sarja määriin on se että lihas treenataan ainoastaan kerran viikossa, työmäärän on silloin oltava itselläni suuri jotta jotain tapahtuisi.

Onko pakko päästä käymään kuudesti viikossa? Väittäisin että vähän tiivistämällä jakoa ja lisäämällä yhden lepopäivän pääsisit parempaan ratkaisuun. Esim. kokonaan omaa päivää vatsatreenille ja niinkin pienille lihaksille kuin hauis+forkut voidaan pitää aika turhana.
Minun ehdotus:
Esim.
1:Rinta,hauis
2:Jalat
3:Olkapäät,ojentajat
4:Selkä
tai,
1:Reidet,Hauis
2:Olkapäät,ojentajat
3:Selkä,Pohkeet
4:Rinta,vatsa
tai
1:Rinta,olkapäät
2:Selkä,pohkeet
3:Reidet,vatsa
4:Hauis,ojentaja

Ikää 15, pituutta n.185 ja painoa n.71 jos niistä on apua. Treenattu on n.10kuukautta ja motivaatiota löytyy.