*Tähän susipaska ohjelma*
Rintaa tein ennen aina Olkapää päivinä , mutta tissit ovat menneet jo liiankin isoiksi siksi en tee tällä hetkellä, myös jalat mulla on kondiksessa koska futista tullu harrastettua monta vuotta.
Heti eka tulee aika
-fiilis tosta sun ohjelmasta. Miljoona erilaista hauiskääntöä, hohhoijaa. Toisekseen, melkein kaikki isot liikkeet loistaa poissaolollaan ja jalkoja et treenaa ollenkaan. Fiksua... NOT.Jos sun tissit on liian isot niin sulla on vaan läskiä, noilla ojentajatreeneillä ei penkistä mitään massiivisia rautoja liikutella. Ylipäätään helvetisti eristäviä liikkeitä pienillä painoilla väännät, ei näin.
Tämä on ehkä hupaisin koko ohjelmassa: "Epäkkäiden kohautukset 3x40kg 40-60kpl" Eli siis 120-180 toistoa epäkkäille... kannattaisko vähän lisätä niitä painoja, hmm? Miksi edes keskittyä noin eristävään liikkeeseen kun sulla ei ole edes mavea ohjelmassa? Ei se ylätalja todellakaan koko selkää treenaa ja noi omalla painolla tehtävät selkälihasliikkeet voi unohtaa salitreenissä.
. Olen kyllä stalkkaillut meininkiä täälä jo jonkin aikaa...Anyway, olen 17-vuotias, helmikuussa täytän 18, ja olen aktiivisesti treenannut noin 5kk. Olen tällaisella ohjelmalla mennyt, mutta haluaisin kysyä, että mitä kokeneemmat treenaajat on siitä mieltä. Eli: