Hommasin kotiin painonnostopenkin, jossa on jaloille päässä toi nostosysteemi.. Sit mulla on tuola vielä semmonen perus "kuntokeskus" mallia tämmönen http://www.sportnelli.fi/tuotteet.html?id=19/230&ok
Mikä olisi hyvä treeniohjelma, kun treenaan 3x viikossa, joka on aikalailla ehdoton maksimi kun ei ehdi enempää. Tähän mennessä olen treenannut oikeastaan joka kerta Arnoldin kuusikosta penkkiä, hauiskääntöä, niskantakaa punnerrusta, vatsalihaksia ja leuanvetoa.. Kyykkyä ei ole ollut mahdollista tehdä kuin pienillä painoilla, että jaksaa nostaa niskan taakse :D
Ideana on se, että salille ei ole kovin useasti mahdollista mennä, ehkä max. kerran viikossa, mikä treeni kannattaisi jättää sinne? Onko jotain muita liikkeitä mitä kannattaisi lisätä/muuttaa..
Olen kyllä selaillut forumia paljon, mutta en ole oikein löytänyt mieleistä.
Haluan treenata koko kroppaa, varsinkin yläkroppaa..
Mikä olisi hyvä treeniohjelma, kun treenaan 3x viikossa, joka on aikalailla ehdoton maksimi kun ei ehdi enempää. Tähän mennessä olen treenannut oikeastaan joka kerta Arnoldin kuusikosta penkkiä, hauiskääntöä, niskantakaa punnerrusta, vatsalihaksia ja leuanvetoa.. Kyykkyä ei ole ollut mahdollista tehdä kuin pienillä painoilla, että jaksaa nostaa niskan taakse :D
Ideana on se, että salille ei ole kovin useasti mahdollista mennä, ehkä max. kerran viikossa, mikä treeni kannattaisi jättää sinne? Onko jotain muita liikkeitä mitä kannattaisi lisätä/muuttaa..
Olen kyllä selaillut forumia paljon, mutta en ole oikein löytänyt mieleistä.
Haluan treenata koko kroppaa, varsinkin yläkroppaa..
Laitoin jo aiemmin yöllä postia tuohon FAQ: treeniohjelmat ja ruokavalioesimerkkejä osioon ja nyt tuunailin sitä ohjelmaa aika reippaastikkin