Aika sekavalt näyttää mun silmään.
Ja vatsoi tossa on aika paljon kyl meinaa vatsarutistus, istumaannousu ja jalkojen nostot Luultavasti pelkät rutistukset riittää vatsaan ku teet vaiks 3kertaa max.
Penkkipunnerrustanko painaa 20kg!
Sinuna tekisin tasapenkin 4x10 sijaan 3x8 ja sen jälkee saman 3x8 vinopenkkiä.
Entä milloin teet ojentajat ja olkapäät??
ööö en tiiä??? jollekkin päivälle se kai pitäs sijottaa....Ja mikäs tuo vipunosto on???:( ei oikein hallussa nää liikkeet viel...

Lukasitko tuolta aiemmasta yhtään miun vk ohjelmaa??Menee jokseenki näin:
Ma: aamusta juoksu 60min n.8,5km/h tai intervallina 1min kävely-1min reipas kävely-1min juoksu-1min juoksu kovaa + jumppatyylil reidet+peppu 1,5kg nilkkapainoil,eli kontiltaan jalannostot taa x25 jne...
illalla kuntonyrkkeilyä 1,5h,tulee punnerrettua ihan reilusti ja kaikilla mahollisilla tyyleillä
Ti: aamusta lenkki plus peppu ja vähän vatsoja
illalla joko kuntonyrkkeily tahi sali,tälle päivälle sopis tehä salil jotn mut mitä???
Ke: aamulla taas juoksua intervallina tai perus+ peppu,reidet jumppa nilkkapainoil
illalla kuntonyrkkeily 1,5h
To: aamulla taasen lenkki ja peppu reidet ja vähän vatsoja
illalla kuntonyrkkeily 1,5h
Pe: aamusta taasen juoksua perus tai intervalli,nää menee sillei fiiliksen ja peppu jne..
La: joko kokonaan lepo tai sit salitreeni minkä voisin tehä joko pe,la tai su,mikä ois paras?
Su: ainakin se lenkki......
Mie ko en oikei viel tiiä mitä pitäs millonki tehä,oisko siis hyvä jättää vatsoja vähemmälle tol jutskul minkä koklailin ja ottaa siihen ojentajia ja jotai?Hirveesti ei tarviais "kasvaa",oon muutenki dietil paino täl hetkel 68 pituus 163....Käsissä kyl erottaa jo olka pään ja hauiksen ;) jotenkuten,alhaal on kyl viel jotai ei niin tiukkaa :D
Penkkipunnerrustanko painaa 20kg! OHO!se tekiki vähä tiukkaa noil viimosil nostoil....

Oon siis vieläki ihan hakoteillä näitten kans....

kiitoksia jo näistä vinkeistä mut mitä ilmeisemmin lisää saa laittaa...:D