Meneekö ihan metsään, jos vapaaottelun ohella kävisi kolme kertaa viikossa salilla ei peräkkäisinä päivinä:
1.Päivä
Rinnalleveto 3* 12-8-4
Maastaveto 3* 12-8-4
Pystypunnerrus seisten 3* 12-8-4
Kapea penkki 3* 12-8-4
Leuanveto leveällä vastaotteella 3* max
(Hauikset seisten 3* 12)
Vatsalihaksia useilla eri liikkeillä..
2. Päivä
"Hyvää huomenta" 3* 15
Kyykky 3* 12-8-4
Penkki 3* 12-8-4
Leuanveto lisäpainoilla 3* 12-8-4
Dipit 2* max
Käsipainoilla temppuilua jaksamisen mukaan :D
Vatsalihaksia useilla eri liikkeillä
3. Päivä
Netistä bongattu Randy Couturen treeni:
1. Kulmasoutu, 8 toistoa.
2. Pystysoutu, 8 toistoa.
3. Pystypunnerrus, 8 toistoa.
4. Hyvää huomenta, 8 toistoa.
5. Askelkyykky, mutta toinen jalka pidetään kokoajan edessä, 8 toistoa/puoli.
6. Kyykky, josta pystypunnerrus hypyllä, 8 toistoa.
7. "Romanian dead-lift" 8 toistoa.
x5, minuutin tauoilla. Ensimmäinen tehdään pienillä painoilla, toiseen lisätään painoja ja kolmas sellaisilla että juuri ja juuri jaksetaan, sitten neljänteen kevennetään vähän vähemmän kuin mitä toisessa ja viimeinen erittäin kevyillä painoilla.
Leuanveto lisäpainoilla 3* 12-8-4
Vatsalihaksia useilla eri liikkeillä..
Tuossa ensimmäisen ja toisen päivän treeneissä tehdään tuo 3*12-8-4 sillä systeemillä, että 50% max-12, 60-65% max-8, 80% max-4, ensimmäiset 12 rauhallisesti, seuraavat 8 nopeammin ja viimeiset 4 nopeasti. Ensimmäisen ja toisen sarjan välillä minuutti lepoa, toisen ja kolmannen välillä 2 minuuttia.
Esimerkiksi rinnallevedossa nyt ei pysty paljon suoritusnopeutta säätämään, mutta ymmärtänette idean :D
Tuo ensimmäisen ja toisen päivän treeni oli melkein samanlaisenaan jonkun tänne postaamana reilu 5 vuotta sitten, mutta eiköhän se vieläkin toimi. Ja sitten tuo kolmannen päivän treeni on youtubesta :hyvä: Mutta olen kokeillut tehdä sen, ja sen tuntuu tosi hyvältä!
Osaako kukaan nyt sanoa tähän yhtään mitään? Itse olen kyllä sen verran amatööri näissä asioissa, että tämä voi olla ihan paska, eikä tekisi mieli "turhaan" treenailla. Ei mikään treeni nyt niin kovin turhaa ole, mutta jos saisi jotenkin lyhyemmässä ajassa parempaa jälkeä, niin voi ehdottaa muutoksia tai kokonaan uutta :D