Lohessa ei nyt kauheasti hiilareita mun mielestä ole. Mää en ymmärrä miten jotkut voi olla näin pihalla kaikista asioista, lue treenaamisesta ja ruuasta niin saatat kehittyäkkin joskus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos vetelet joka päivä vähän kääretorttua, lakritsaa ja muutaman pitsan palan noin suuren proteiinimäärän päälle niin en ymmärrä miten voit päästä 1000kcalin vajeeseen?
Lohessa ei nyt kauheasti hiilareita mun mielestä ole. Mää en ymmärrä miten jotkut voi olla näin pihalla kaikista asioista, lue treenaamisesta ja ruuasta niin saatat kehittyäkkin joskus
Tarkoitin lohella nyt ihan noita herkkuja.
Lohi on kala ja herkut on herkkuja, ois ihan fiksua käyttää niitä oikeita nimiä kun ravinnosta on kyse. Vitustako muut ketjua lukevat ja sua auttavat ihmiset tajuis noita yhteyksiä? Sama jos sanois maitorahkaa mässyks, vituikshan se menee muilla asiaa miettiessä.
Minulle herkkuja on mm. leipä,skyr rahkat, hedelmäsalaatti jne "tavalliset" mätöt mitä muut vetelee joka päivä :D
Hyvin on paino pudonnut. Jos samalla on tarkoitus saada myös lihasmassaa, niin sanoisin, ettei tuota nopeampi painonpudotus tekisi sitä asiaa ainakaan yhtään helpommaksi.
Sitä vain ajattelin kysyä, että mites juokseminen onnistuu noin hyvin, mutta jalkatreenistä ei tule mitään? Tunnen porukkaa, joilla on polvet huonossa kunnossa ja kyllä niillä on pannassa sekä juokseminen että kyykkääminen.
Totta kai pitää kuunnella omaa kehoa, eikä vain kyykätä väkisin, mutta on tuo silti mun mielestä hiukan outoa...