Moikka! Tällä hetkellä tilanne sellainen, että oon todella pettynyt itseeni. Haluun laihtua ja saada "hyvän" vartalon, koska mun mielestä se parantais mun itsetuntoa ja terveyttä yleensäkin.
Paino: 90kg
Pituus: 185cm
Ikä: 16
Sukupuoli: M
Ennenkin on tultu käytyä salilla, mutta en oikeen tiedä, mitä suunnitelmaa tms. pitäis seurata. Normaalisti jos menen (kauan aikaa viime kerrasta) niin vedän punnerruksia, vatsoja, kaikkia niitä hienoja laitteita (bench press ym.) sikin sokin. Netistä oon lukenu, että dieetti on tärkeä ja kaikkia erilaisia dieettejä on tultu katseltua. Mitä ajattelette tällaisesta:
Aamu:
-kaurahiutaleita
Lounas (12:00):
- koulussa nyt mitä sattuu olevan
Välipala? (14:00):
-hedelmiä esim. banaania/rypäleitä
Salille 16:00->17:00
Kotona 1 tonnikalapurkki ruisleivän kanssa ja kaurahiutaleita
Mulla ei oo mitään hajua onko tää hyvä/huono, joten antakaa neuvoja esim. hyvä treeniohjelma, jota seurata ja hyvä dieetti sen kanssa
Kiitos!
Paino: 90kg
Pituus: 185cm
Ikä: 16
Sukupuoli: M
Ennenkin on tultu käytyä salilla, mutta en oikeen tiedä, mitä suunnitelmaa tms. pitäis seurata. Normaalisti jos menen (kauan aikaa viime kerrasta) niin vedän punnerruksia, vatsoja, kaikkia niitä hienoja laitteita (bench press ym.) sikin sokin. Netistä oon lukenu, että dieetti on tärkeä ja kaikkia erilaisia dieettejä on tultu katseltua. Mitä ajattelette tällaisesta:
Aamu:
-kaurahiutaleita
Lounas (12:00):
- koulussa nyt mitä sattuu olevan
Välipala? (14:00):
-hedelmiä esim. banaania/rypäleitä
Salille 16:00->17:00
Kotona 1 tonnikalapurkki ruisleivän kanssa ja kaurahiutaleita
Mulla ei oo mitään hajua onko tää hyvä/huono, joten antakaa neuvoja esim. hyvä treeniohjelma, jota seurata ja hyvä dieetti sen kanssa
Kiitos!