aloittelija kysyy..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja soulsick
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joo saahan sitä jalkansa lopetuskuntoon muillakin keinoin, mutta etukyykky ottaa ihan omalla tavallaan myös keskiraatoon. 10x10 sarja etukyykkyä ja ei tarvitse kuvitellakaan tekevänsä vatsoja lähimmän viikon aikana.

Ranteiden pitäisi kestää kun nostaa faarao-tyylilla ja tarvittaessa vielä pistää siteet. Yläselkähän tossa on kanssa kovilla. Viimeiset mehut on fiksu imaista vielä vaikka prässillä ja ojennus/koukistus-jumpalla.

Away: vaikea sanoa, kun ei mulla oo ikinä (vielä ainakaan, pieniä rutinoita lukuunottamatta) polvet vaivanneet. Kokeilemalla selvinnee.

Re: Re: aloittelija kysyy..

Originally posted by VahvaJussi
Nojoo mun mielestä on huono vetää ojentajat ja rinta samana päivänä ku ihan yliveto ojentajaliike on kapee penkki ja kun todennäkösesti vetät penkin rintapäivänä niin sen jälkeen ei varmaan kapee penkki enää kulje. Oma kiertoni on tällainen:

1.rinta-olkapää
2.selkä-vatsa
3.ojentaja-hauis
4.jalat

että näin..

juu. minä oon kokeillu eri tavoilla esim. hartia-ojentaja,selkä-hauis, mutta tahtoo käydä niin ettei kertakaikkiaan jaksa enää treenata. tämä ohjelma tuntuu kaikkein sopivimmalta minulle. kapeasta penasta sen verran, että mitä mieltä olisitte, jos tekis ekaks pari kunnon sarjaa kapeaa ja sitten pari kunnon sarjaa normaali penkkiä??

Re: Re: Re: aloittelija kysyy..

Originally posted by soulsick
mitä mieltä olisitte, jos tekis ekaks pari kunnon sarjaa kapeaa ja sitten pari kunnon sarjaa normaali penkkiä??

Mikä järki tässä on. Siis jos aiot treenata sekä rinnan että ojentajat samana päivänä, niin jos vedät eka ne kapeet penkit (ojentajat) niin miten sen jälkeen voi enää rintoja treenata "tavallisella" otteella ku ojentajat vaan väsyy ekana.

Originally posted by Kraftwerk n
En itse enää nykyisin tee etukyykkyä , kun painonnosto-ajat on jo takanapäin(enkä kehonrakennustakaan harrasta). Joskus on tosin mukava fiilistelyn vuoksi ottaa pieni jakso etukyykkyä.

Voimanostajalle(leveällä kyykkäävälle) etukyykystä tuskin on muuta konkreettista hyötyä kuin keskivartalon vahvistuminen. Jos itse olisin kehonrakentaja , tekisin aina vain etukyykkyä ja kasvattaisin näin itselleni massiiviset etureidet:D

Hack kyykkyä tangolla 4X10-15
Etukyykkyä 4X10
pistää etureidet aika kovaan pumppiin ja tuntuu toimivan.
Tosin teen takareidet ennen etureisiä, koska takareidet on niin pienet. Suorin jaloin maastaveto alkaa tuntua hyvälle, kunhan muistaa hillitä painot ja ei päästä alaselkää pyöristymään. Jos alaselkä väsyy se pyöristyy, aika simppeliä?
Eli takareidet saa kyytiä 4-5 sarjalla sj. mv. toistot siinä kympissä, eikä väsy alaselkä!

Originally posted by iivili
Kyllä, mutta ylätaljan tilalle leuanvetoa. Tai ainakin suurimman osan ajasta vetää leukoja ja lisäksi taljaa, jos tuntuu, että tarvitsee.

Etukyykky olisi varmasti hyvä, mutta vieläkään en oo sitä pahemmin tehnyt, kun tuntuu niin ikävältä ranteissa ja olkapäissä. Sen sijaan kuritan etureisiäni tällä: http://www.exrx.net/WeightExercises/Quadriceps/BBHackSquat.html Myös tämä [/B][/QUOTE] Toi hack tango...e tosin on, jos kanttia tehdä loppuun saakka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom