Aloittelija kehonrakennus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KkW
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

KkW

Hei olen 18v 177/67 kg olen käynyt kuntosalilla 1kuukauden tällä ohjelmalla 3-4 kert viikossa

1.pv Hauis ja ojentajat
2.pv Rinta ja olkapäät
3.pv selkä ja jalat

Yleensä teen 3x12 sarjoja. Teen 4-5krt erilaisia liikkeitä erilaisilla välineillä mitkä on tarkotettu tiettyyn lihasalueeseen.

Syön 3-4 kertaa päivässä ja juon aina paulautusjuomaa salinreenin jälkeen.
Nukun sen 8h öisin :) en polta enkä juo! :rock:

Miten kehittyisin nopeammin?
Pitäiskö ohjelmaa vaihtaa?
Mitä muuta pitäis ottaa huomioon?
Liikkeitä pyrin aina tekemään oikein.
Pitääkö olla tietynlainen ruokavalio ja reeni?

Tavoite vartalo!!! :hyvä:

2a541_ORIG-az11.jpg

Ai ****in vartalo hakusessa, säästäs ne salirahat Thaimaan matkaa ja siellä sitten piikkiä peppuun niin kyllä alkaa lihas kasvamaan.

Tai sitten syöt puhtaasti ja oikein, maltillisilla plussilla, paljon proteiinia unohtamatta hiilareita ja rasvaa. Nostat raskaasti ja kovaa, isoilla liikkeillä, ja lepäät kunnolla. Ainakin 1 totaalinen lepopäivä pitää olla viikossa.

Ohjelmaa kannattaa vähän muuttaa, itse menisin joko 1pv. Jalat 2.pv Selkä & Rinta 3.pv Kädet ja Olat tai sitten 1. Rinta, Hauis 2.Selkä, Ojentajat 3. Jalat
Ei kannata nimittäin treenata käsiä heti treeniviikon alkuun puhki, ei tule silloin noista isoista nostoista mitään tai sitten on treenattu liian kevyesti, kun kerran lihat kerran viikkoon vedät. Ja tuloksia ei tule sitten yhdessä, eikä kahdessakaan yössä, mutta älä lannistu. Parin vuoden päästä voi alkaakkin näyttämään jo ihan komealta kaverilta, jos olet elämäntavassa ja tavoitteessa pysynyt.

Selkä ja jalat ehdottomasti eri päiville, kropan suurimmat lihasryhmät. +500kcal päivässä kulutuksen mukaan johon löytyy googlesta eri laskureita , vähintään 7h unta jonka näköjään saatkin ja syö n.3h välein. Syö heti aamusta pisin päivää hiilareita,rasvaa ja proteiinejä tasaisesti, ja illalla jätä hiilarit pois. Lisäravinteet esim hera80 on mielestäni kätevä lisä aamupalalle ja iltapalalle :) tsemppiä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom