183cm pituutta ja 93kg painoa, pelkkää ällöttävää rasvaa. Sellainen 10-15kg olisi kiva saada pois. Muutaman kerran olen koittanut laihduttaa, mutta joka kerta homma on kaatunut ensimmäisen viikon jälkeen kun olen sortunut joko mässäilemään tai velttoilemaan. En jaksa juosta edes kilometriä ja punnerruskin on mahdoton ajatus. Asian on muututtava. Tiedän että oikotietä onneen ei ole, ja nyt on motivaatiota vaikka mihin. Lähimmälle salille tosin on matkaa niin paljon että ilman autoa ei tule yhtään mitään.
Tiedän että näitä threadeja on täällä jo vaikka kuinka, ja olen niistä suurimman osan jo lukenut. Mutta kuinka teidän mielestänne homma kannattaisi aloittaa tästä rapakunnosta niin että motivaatio ei lopahda heti ensimmäisen viikon jälkeen kuten tähän mennessä joka kerta on käynyt?
Niin ja neuvot ryhdin parantamiseksi ovat myös erittäin tervetulleita.
Tiedän että näitä threadeja on täällä jo vaikka kuinka, ja olen niistä suurimman osan jo lukenut. Mutta kuinka teidän mielestänne homma kannattaisi aloittaa tästä rapakunnosta niin että motivaatio ei lopahda heti ensimmäisen viikon jälkeen kuten tähän mennessä joka kerta on käynyt?
Niin ja neuvot ryhdin parantamiseksi ovat myös erittäin tervetulleita.