Aloittelija kaipaa neuvoja treeni ohjelmaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ussaka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Suosittelen sinne salille rohkeasti menemään, kun vaan pääset. Itelläki ollu vähä vaikeeta kehdata/haluta/jaksaa käydä niinku sanoit, mut kyllä se on sen arvosta ku on reenit tehny. Ja itekki joskus jotain meinannu mässäillä, mutta kyllä mä sanon, että hyvä ruoka tai jonkinnäkönen välipala on paremman makusta, sekä vielä terveellisempää! Etenki puntin jälkee huomaa kui hyvää se ruoka on! :rock:

Edit: nimenomaa omasta mielestä hyvä ruoka, kannattaa miettiä mistä tykkää ja sen mukaa pistellä menee. =)

Komppaan vielä crm:ää, eli kannattaa harkita sitä punttiksella treenaamista 2-3x viikossa. Kotona ilman mitään välineitä on aika vaikeeta saada kunnon treeni aikaan.

Sen verran vielä tarkennan, että aikasemmin postaamani ruokajutut olisivat kaverille, joka treenaa kunnolla viikona aikana (esim. 3 kovaa salitreeniä). Tavoitteena lihasten ja voimatason kasvu. Jos haluat edelleen vaan hölkätä ja pudottaa painoa, niin silloin mun antamat esimerkit ei välttämättä oo parasvaihto. Mutta jos tosiaan haluat lisää voimaa ja lihasta, kuten ekassa postauksessasi sanoit, niin silloin ruokaa naamaan ja salille 3x viikossa. Kyllä sitä läskiä vielä palaa pois kehosta kovan salitreeninkin myötä, kunhan vaan vedät kovaa treeniä.

Joo salille menen heti kun pääsen. Lumien sulamista odotellessa hölkkään sen 3x viikossa ja jotain lihas treeniä koitan saada aikaseks. Olen nyt tämän viikon koulussa ja himassa vetänyt lautasen täyteen safkaa. Välipalat vielä pitäisi saada kuntoon(vedelty jäätölöä, muroja,yms.). Paino hieman noussut, mutta tuntuu että masu hieman litteämpi mitä normisti ; ). Niin ja kunhan salilla pääsen aloittaa tuon 2-3x viikossa käynnin, kai silti voi 2-3x viikossa lenkillä käydä kunhan muistaa syödä tarpeeksi?

Niin ja kunhan salilla pääsen aloittaa tuon 2-3x viikossa käynnin, kai silti voi 2-3x viikossa lenkillä käydä kunhan muistaa syödä tarpeeksi?

Tossa sä sanoit itekkin sen oleellisen asian. Eli jos välttämättä haluat lenkkeillä (ei se ollenkaan paha juttu ole kohtuullisessa määrin) niin sillon pitää ottaa sen lenkin vaikutus huomioon sen päivän syömisissä. Eli tietosesti vaan ruokaa lärviin enemmän ku normaalipäivänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom