Tarvitsisin apua treenaamiseen ja ravintoon. Olen 16-vuotias poika, pituutta 170cm, painoa n. 50kg. Tällänen perus naru olen. Nyt viime kesänä kävin ahkerasti kavereitten kanssa n. 3-6 kertaa viikossa piskuisella ilmaisella salilla. Treeniohjelmaa ei ollut vaan kavereitten kanssa tehtiin aika sattumanvaraisia sarjoja penkkiä ja hauiskääntöä, vatsoja n. 200 toiston sarjoja ja hiukan selkälihasliikettäkin tehtiin. Lumen tultua loppui salilla käynti, koska en pääse sinne itse menemään mopolla. (Matkaa salille n. 13km). Nyt kun lumi kohta sulaa, aion aloittaa salilla käynnin uudestaan. Ja turhahan sinne on lähteä aikaa tuhlaamaan. Tulosta tulisi varmasti paremmin jos tietäisin mitä tekisin. Penkkimaksimi on nyt 47,5 kiloa.
Tavoitteet:
- Massaa lisää
- Komeat, näkyvät vatsalihakset. Sellanen sixpackki tai eightpackki ois tavoitteena.
- Rintalihakset
- Käsiin ja hartioihin lihasta
- Olisi lisäksi kiva saada ponnistusvoimaa jalkoihin. Auttaisi varmasti trikkauksessa/freerunningissa. (En ole videolla)
Käytettävissäni oleva sali on melko vaatimaton. Löytyy penkkipunnerruspenkki, vatsojentekojuttu, seläntekojuttu, kaksi sellaista laitetta missä ojennetaan jalkoja suoraksi (ovat aluksi 90 asteen kulmassa), jonkinlainen monitoimilaite, tanko kyykkyjä varten ja kaksi sellaista laitetta, joissa levitetään jalkoja sivulle (kuten siinä venytyksessä).
Tavoitteet:
- Massaa lisää
- Komeat, näkyvät vatsalihakset. Sellanen sixpackki tai eightpackki ois tavoitteena.
- Rintalihakset
- Käsiin ja hartioihin lihasta
- Olisi lisäksi kiva saada ponnistusvoimaa jalkoihin. Auttaisi varmasti trikkauksessa/freerunningissa. (En ole videolla)
Käytettävissäni oleva sali on melko vaatimaton. Löytyy penkkipunnerruspenkki, vatsojentekojuttu, seläntekojuttu, kaksi sellaista laitetta missä ojennetaan jalkoja suoraksi (ovat aluksi 90 asteen kulmassa), jonkinlainen monitoimilaite, tanko kyykkyjä varten ja kaksi sellaista laitetta, joissa levitetään jalkoja sivulle (kuten siinä venytyksessä).