Aloittelija haluaisi lisää massaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ei millään tavalla. Lenkin jälkeen on hyvä vetää palkkari kuten salitreeninkin. Ja sellanen juttu, että kannattaa ottaa päivittäin 1-3 g C-vitamiinia, jaettuna 2-3 annokseen. Sinkkiä (30mg) ja Magnesiumia (450mg) ennen nukkumaanmenoa. Ei ruoan kanssa, koska esim. kuitu ja kalsium estää sinkin ja mankan imeytymisen. Noi kolme ainetta nostaa testotasoja ja laskee kortisolitasoja. Mikä on etenkin tärkeää, koska lenkit tuppaa laskemaan niitä testosteronitasoja.

-Mistäs tuon kyseisen annoksen saa kätevimmin ?
Nyt tulikin aivan uutta asiaa itselleni ...

-Mistäs tuon kyseisen annoksen saa kätevimmin ?
Nyt tulikin aivan uutta asiaa itselleni ...

Joko ostaa erikseen tai lisäravinteesta ZMA. Siihen on lisätty b6-vitamiinia, joka tehostaa sinkin ja mankan imeytymistä. Usein urheilijoilla on alhaiset sinkki ja mankka-tasot, joten tosta voi sen takia olla paljonkin hyötyä.

Muutenkin tuo Decanen ruokailu näyttää aikas pieneltä ihan jokaisen aterian osalta

Totta, mutta toisaalta siinä on 7 ruokailua ja en tiedä mitä hän syö noina iltapaloina, joten saattaa tuo riittääkin. Ite syön 5 kertaa päivässä reiluja annoksia.

Noniin, Ajattelin päivittää tilannetta ja kertoa miten menee.
Eli 4.5 muutin pikkaisen ruokailutottumiksia.
Eli nyt menen seuraavalla päivärutiinilla.

Aamupala: Kaakao +leipä (ruis)+makkaraa siihen päälle. 4- Viljan puuroa, Ehrmannin rahka 250g.

Päiväruoka: (Lihaa, Kalaa tai kanaa), leipää+makkaraa siihen päälle, Tuoresalaatti (johon aloin lisäämään tonnikalaa, Hyvää on ^^ ), raejuustoa ja punajuurisalaattia, maitoa

Välipala: Ehrmannin rahka 250g, Kaakao + leipä+makkara.

Ruoka: (Lihaa, Kalaa tai kanaa), leipää+makkaraa siihen päälle, Tuoresalaatti (johon aloin lisäämään tonnikalaa), raejuustoa ja punajuurisalaattia.

Illalla: (Lihaa, Kalaa tai kanaa), leipää+makkaraa siihen päälle, Tuoresalaatti (johon aloin lisäämään tonnikalaa ), raejuustoa ja punajuurisalaattia.

Yleensä vielä iltaruuan jälkeen pyrin jotain pientä syömään, mutta se on aivan päiväkohtaista.

-Ja jos jotain väliä tulee tai huomaan että kroppa vetää sapuskaa, niin aina olen jotain sinne sitten mättäny. Myös pähkinöitä syön iltaisin, mikäli aina vaan muistaisin ne tuosta hyllystä ottaa.
-ZMA tabletit tulossa, jotan toivon että niistä olisi myös apua.
-Iltalenkin olen nyt kokonaan jättänyt pois.

-04.05.09 painoin noin 56.5 kg kun muutin ruokailutottumuksia ja nyt tänään sunnuntaina painan 58.2 kg. Eli olen todella ylpeä omista saavutuksistani. Viikossa noin 1.5 kg lisää. Toivottavasti se vain myös sitten pysyy ylhäällä.

Olen huomannut että päivän vaikein kohta on tuo aamupala, jolloin kroppa on vielä niin sanotusti unessa joten aamupalan syönnissä kestää hetki, mutta muuten päivä menee hyvin.

Eipä tässä nyt oikein muuta, kuin kiitos vinkeistä. Kerron taas noin viikon päästä miten edistyn ja mitä muutoksia olen tehnyt. (Mikäli on ollut tarvetta.).
Mikäli huomaatte vielä jotain mitä minulta puuttuu, niin ilman muuta kommenttia peliin.

Noniin, Ajattelin päivittää tilannetta ja kertoa miten menee.
Eli 4.5 muutin pikkaisen ruokailutottumiksia.
Eli nyt menen seuraavalla päivärutiinilla.

Aamupala: Kaakao +leipä (ruis)+makkaraa siihen päälle. 4- Viljan puuroa, Ehrmannin rahka 250g.

Päiväruoka: (Lihaa, Kalaa tai kanaa), leipää+makkaraa siihen päälle, Tuoresalaatti (johon aloin lisäämään tonnikalaa, Hyvää on ^^ ), raejuustoa ja punajuurisalaattia, maitoa

Ruoka: (Lihaa, Kalaa tai kanaa), leipää+makkaraa siihen päälle, Tuoresalaatti (johon aloin lisäämään tonnikalaa), raejuustoa ja punajuurisalaattia.

Illalla: (Lihaa, Kalaa tai kanaa), leipää+makkaraa siihen päälle, Tuoresalaatti (johon aloin lisäämään tonnikalaa ), raejuustoa ja punajuurisalaattia.

Yleensä vielä iltaruuan jälkeen pyrin jotain pientä syömään, mutta se on aivan päiväkohtaista.

-Ja jos jotain väliä tulee tai huomaan että kroppa vetää sapuskaa, niin aina olen jotain sinne sitten mättäny. Myös pähkinöitä syön iltaisin, mikäli aina vaan muistaisin ne tuosta hyllystä ottaa.
-ZMA tabletit tulossa, jotan toivon että niistä olisi myös apua.
-Iltalenkin olen nyt kokonaan jättänyt pois.

-04.05.09 painoin noin 56.5 kg kun muutin ruokailutottumuksia ja nyt tänään sunnuntaina painan 58.2 kg. Eli olen todella ylpeä omista saavutuksistani. Viikossa noin 1.5 kg lisää. Toivottavasti se vain myös sitten pysyy ylhäällä.

Olen huomannut että päivän vaikein kohta on tuo aamupala, jolloin kroppa on vielä niin sanotusti unessa joten aamupalan syönnissä kestää hetki, mutta muuten päivä menee hyvin.

Eipä tässä nyt oikein muuta, kuin kiitos vinkeistä. Kerron taas noin viikon päästä miten edistyn ja mitä muutoksia olen tehnyt. (Mikäli on ollut tarvetta.).
Mikäli huomaatte vielä jotain mitä minulta puuttuu, niin ilman muuta kommenttia peliin.

Missä kohtaa sulla yleensä on treenit? Nimittäin kaakao tuossa välipalalla ei ole välttämätön. Jos ei ole treeniä ollut niin siitä on hyvinkin enemmän haittaa kuin hyötyä. Eikä illallakaan välttämättä tarvitse syödä leipää. Mutta hyvä, että kehitystä tulee :thumbs:

Päiväruuan jälkeen on yleensä treeni. Jonka jälkeen juon palautusjuoman.
Sitten kotona syön tuon rahkan ja leivän. Kaakaota käytän sen takia, että leipä tai kaksi menee niin helposti ales sen kanssa.

Illalla syön sen takia leipää, koska huomaan että kroppaan mahtuu. Joten kaikki ruoka jonka saan ales on hyvä.

No etpä tarvitse niin paljoa hiilareita illalla - paitsi rasvan muodostukseen. Syö mielummin terveellisä rasvoja ja proteiineja. Hiilareita sitten enempi ennen treeniä aamusta saakka ja pari tuntia treenin jälkeen.

En voi muuta sanoa kun että sisua on kun näyttää vähän yksipuoliselta toi ruokailu, mutta jos tykkää niin erittäin hyvä ruokavalio näyttää sulla olevan:dance2:

Yritän ehkä jotain pientä vaihtelua johonkin päivään laittaa, mutta muuten vedän tolla. Ei ainakaan vielä ole yhtään alkanut tökkiä. Aina maistuu yhtä hyvältä ja melkein aina odotankin että pääsen syömään, koska nyt olen niin tosissani massan kohottamisessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yritän ehkä jotain pientä vaihtelua johonkin päivään laittaa, mutta muuten vedän tolla. Ei ainakaan vielä ole yhtään alkanut tökkiä. Aina maistuu yhtä hyvältä ja melkein aina odotankin että pääsen syömään, koska nyt olen niin tosissani massan kohottamisessa.

Paljon tos sun ruokailussa on kaloreita?

En ole oikeastaan laskenut. Olen todella huono laskemaan paljon tietyssä ruuassa on kaloreita.
Siinä olisi vielä asia jossa minun pitäisi petrata.

Seuraan kyllä kaloreiden määrää tuotteissa, aina kun kaupassa käyn.
Mutta kuten jo onkin havaittavissa aikaisimmista kirjoituksistani, tämä ruoka puoli on se missä minulla on opittavaa ja paljon.

Kilpirauhasissa ongelmaa?

Omalla kohdalla paino jumittui tiettyyn lukemaan ja ei tuntunut millään nousevan syömisen lisäämisestä ja liikunnan vähentämisestä huolimatta, joten kävin lääkärillä. Vanhoista papereista näkyi jotain kilpirauhasiin viittaavaa ongelmaa olleen aiemmin.

Nyt on aika varattuna verikokeisiin ja jatkossa todennäköisesti tulee jonkunlainen lääkitys.

Kilpirauhasissa ongelmaa?

Omalla kohdalla paino jumittui tiettyyn lukemaan ja ei tuntunut millään nousevan syömisen lisäämisestä ja liikunnan vähentämisestä huolimatta, joten kävin lääkärillä. Vanhoista papereista näkyi jotain kilpirauhasiin viittaavaa ongelmaa olleen aiemmin.

Nyt on aika varattuna verikokeisiin ja jatkossa todennäköisesti tulee jonkunlainen lääkitys.

Oliko muita oireita? ;o

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom