Noniin, Ajattelin päivittää tilannetta ja kertoa miten menee.
Eli 4.5 muutin pikkaisen ruokailutottumiksia.
Eli nyt menen seuraavalla päivärutiinilla.
Aamupala: Kaakao +leipä (ruis)+makkaraa siihen päälle. 4- Viljan puuroa, Ehrmannin rahka 250g.
Päiväruoka: (Lihaa, Kalaa tai kanaa), leipää+makkaraa siihen päälle, Tuoresalaatti (johon aloin lisäämään tonnikalaa, Hyvää on ^^ ), raejuustoa ja punajuurisalaattia, maitoa
Välipala: Ehrmannin rahka 250g, Kaakao + leipä+makkara.
Ruoka: (Lihaa, Kalaa tai kanaa), leipää+makkaraa siihen päälle, Tuoresalaatti (johon aloin lisäämään tonnikalaa), raejuustoa ja punajuurisalaattia.
Välipala: Ehrmannin rahka 250g, Kaakao + leipä+makkara.
Illalla: (Lihaa, Kalaa tai kanaa), leipää+makkaraa siihen päälle, Tuoresalaatti (johon aloin lisäämään tonnikalaa ), raejuustoa ja punajuurisalaattia.
Yleensä vielä iltaruuan jälkeen pyrin jotain pientä syömään, mutta se on aivan päiväkohtaista.
-Ja jos jotain väliä tulee tai huomaan että kroppa vetää sapuskaa, niin aina olen jotain sinne sitten mättäny. Myös pähkinöitä syön iltaisin, mikäli aina vaan muistaisin ne tuosta hyllystä ottaa.
-ZMA tabletit tulossa, jotan toivon että niistä olisi myös apua.
-Iltalenkin olen nyt kokonaan jättänyt pois.
-04.05.09 painoin noin 56.5 kg kun muutin ruokailutottumuksia ja nyt tänään sunnuntaina painan 58.2 kg. Eli olen todella ylpeä omista saavutuksistani. Viikossa noin 1.5 kg lisää. Toivottavasti se vain myös sitten pysyy ylhäällä.
Olen huomannut että päivän vaikein kohta on tuo aamupala, jolloin kroppa on vielä niin sanotusti unessa joten aamupalan syönnissä kestää hetki, mutta muuten päivä menee hyvin.
Eipä tässä nyt oikein muuta, kuin kiitos vinkeistä. Kerron taas noin viikon päästä miten edistyn ja mitä muutoksia olen tehnyt. (Mikäli on ollut tarvetta.).
Mikäli huomaatte vielä jotain mitä minulta puuttuu, niin ilman muuta kommenttia peliin.