Olen käynyt nyt noin vuoden salilla tavoitteena karistaa vähän läskejä sinne. Koskaan en ole lihaksia omistanut, mutta pikkaisen herne jo pullistaa :D Rasvaa on lähtenyt 7kk aikana yhteensä 5kg, lihasta tullut lisää melkein 4kg. Mutta eihän ne näy :( Mitoiltani olen 57kg/169 ja siis nainen (arvasittekin varmaan jo :D). Haluaisin kiinteyttää vartaloni, nin että vähän lihakset muokkaisivat vartaloa. rasvaprosentti taitaa olla jossain 21-22 suunnilla. treenaan nyt 2-3 kevyttä (noin 30-40min) harjoitusta salilla, en ota ressiä, jos joskus ei maistu en tee. Käytän minulle suuria painoja, siis jaksan juuri ja juuri tehdä sen 10-12 toistoa x 3. syön aika vähän, mutta säännöllisesti jotain. yleensä aamulla kahvi, vettä ja c-pore + puuro tai leipä. sitten lounaalla leikkelettä, salaattia, joskus puuroa tai kananmunakin. välipaloina hedelmiä ja rahkaa kera anananksen ja chia-siementen. myös pähkinöitä. illalla sitten kotiruoka, mutta pieni määrä, eikä meillä syödä roskaruokaa!
Pointtina on siis se, että haluaisin pysyä samassa painosarjassa, mutta haluaisin saada lisää lihasta rasvan kustannuksella. peffa ja reidet on rasvaisemmat kuin yläkroppa. ongelma tosiaan on peffan alueella, sellu ja löysyys kiusaa. Kovasti olen alkanut nyt parin vkon aikana panostaa jalkohin ja peppuun.
Mutta mitä syödä ettei paino nouse? Ja onko järkevää tuo isot painot salilla?
Olisiko muita vinkkejä?
Lisäksi käyn noin tunnin lenkin väh. 2krt viikkossa. ja kotona iltasella kotitreeniä, kuten esim lantion nostot.
irtokarkit on herkkua mutta max- kerta viikossa
Eli aaapua
Pointtina on siis se, että haluaisin pysyä samassa painosarjassa, mutta haluaisin saada lisää lihasta rasvan kustannuksella. peffa ja reidet on rasvaisemmat kuin yläkroppa. ongelma tosiaan on peffan alueella, sellu ja löysyys kiusaa. Kovasti olen alkanut nyt parin vkon aikana panostaa jalkohin ja peppuun.
Mutta mitä syödä ettei paino nouse? Ja onko järkevää tuo isot painot salilla?
Olisiko muita vinkkejä?
Lisäksi käyn noin tunnin lenkin väh. 2krt viikkossa. ja kotona iltasella kotitreeniä, kuten esim lantion nostot.
irtokarkit on herkkua mutta max- kerta viikossa
Eli aaapua