Aloitteleva punttaaja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hekuli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Bodaaja sanoi:
Mä taidan olla aika vihattu henkilö täällä? Mutta treenaako kaikki bodarit jollain 2 jakosella!?:hyper:Jos teet 2 jakosta niin eihän siinä kerkeä vetää kunnolla. Ei mulle riitä hauis treeniin joku 2x10! Toihan on lämmittelyä.

voin melkei lyyä vetoa jos alat tekee 2-jakosta vaikka sen 5-jakosen tilalle ja tehet sen kunnolla nii kasvat paremmi/saat voimaa enemmä ku tolla 5-jakosella.;) Oletetaan tietenki että sulla on syöminen/lepo kunnossa

Bodaaja sanoi:
Mä taidan olla aika vihattu henkilö täällä? Mutta treenaako kaikki bodarit jollain 2 jakosella!?:hyper:Jos teet 2 jakosta niin eihän siinä kerkeä vetää kunnolla. Ei mulle riitä hauis treeniin joku 2x10! Toihan on lämmittelyä.

Et sinä nyt mikään vihattu oo. 2-3 kovaa sarjaa hauiksille on mielestäni aivan riittävästi. Mieti nyt Bodaaja kuinka pieni lihas hauis on. Ei sille mitään 10 sarjaa tarvi vääntää...

Ja 2-jakonen on mun mielestäni todella hyvä ohjelma, siinä saa kyllä kroppa hyvin kyytiä.

Bodaaja sanoi:

No jos suoraan sanotaan, niin ennemmin taitaa porukka sulle nauraa kun sua vihata ja oot ihan itse siihen syyllinen. Kannattaisi vähän miettiä mitä kirjottelee ja mitä julistaa totuuksina, kun sitten kuitenkin kyselet ihan perusjuttuja jatkuvasti.

5-jakoinen on myös hyvä treeniohjelma, olen sillä itsekin treenannut, mutta mielestäni 2-jakoisesta saan paljon enemmän irti kun ei kierto veny tuhottomat pikäksi. Ja jos treenaat 2-jakoisella neljästä viikossa, tulee siitä kokonaisuudessaan sama määrä kun 4-jakoisella samassa ajassa, eli ei se kehitys siitä jää kiinni. :piis:

Bodaaja sanoi:
Ei mulle riitä hauis treeniin joku 2x10! Toihan on lämmittelyä.
Kuule tollakin saa aika mukavan poltteen kunhan vaan tekee ihan täysillä tehoilla . Ja hitaat negatiiviset lisää poltetta ;)

Luin tuosta Miken 2x6 penkkisysteemistä. Voisinko minäkin käyttää sitä vai onko se tarkoitettu vain niille jotka ovat jo pitemmällä? Ja voisiko ton jälkeen vinopenkki kp:n tehdä sen 3x10 vai pitäiskö sekin tehä sit 2x6?

hekuli sanoi:
Luin tuosta Miken 2x6 penkkisysteemistä. Voisinko minäkin käyttää sitä vai onko se tarkoitettu vain niille jotka ovat jo pitemmällä? Ja voisiko ton jälkeen vinopenkki kp:n tehdä sen 3x10 vai pitäiskö sekin tehä sit 2x6?

tottakai voit tehä.. ja voit tehä vinopenanki tietenkin riippuen sun jaosta kylläkin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom