Aloitteleva käsipunttien nostaja!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juu elikkä olen 22 vuotias ja olen nostellut silloin tällöin käsipuntteja ja nyt aloittelen kunnon treenailut. Omistan kahta 5kg käsipuntteja, mutta tein niin sanotun '' muokkauksen '' ja tein yhestä käsipuntista 8kg( kuullostaa varmaan pieneltä) painosen. Lisälevyjä on harkinnassa, mutta nyt toistaseksi teen tällä yhellä punteilla harjoitteluja. Kyllä 12 kiloa nousee 8 kertaa oikealla kädellä ihan hyvin, mutta vasemmalla en saa edes kahdeksaa (tökkää jo kuudessa), joten tämä 8kg on ihan passeli kummallekin. Eli nyt kysyn tässä sopivaa kunto ohjelmaa toistaseksi yhellä käsipuntilla. Hauiskääntöjä ja vipunostoja olen tehnyt nyt, mutta aivan varmasti se ei riitä..

Jaahas. Vaikuttais siltä että olet kokonaisvaltaisen tietopaketin tarpeessa. Paras olis jos saisit jonkun punttaamisesta tietävän kaverin mukaan salille näyttämään kaikki hyvät liikkeet kädestä pitäen. Ei sitä 5-8 kg yhdellä käsipainolla kotona suoraan sanoen tee yhtään mitään.

Oikeassa olet kieltämättä. Tyttöystäväni siskon mies käy salilla ja hän on suositellut salille menemistä, koska niin pieneillä käsipunteilla ei tule mitään jos haluaa nopeita tuloksia. Kalliiksi se käy jos ostaa esim: penkkipuntteja kotiin, mutta edulliseksi se käy jos tulee käytyä salilla. Noh..olen juu saannut parhaillaan 50kg nosteltua penkiltä ja olen kaveri vailla kokemusta ja tekniikka kusee pahasti. Tyhmä kysymys, mutta mitkä ovat maksut kuntosalille?

Oikeassa olet kieltämättä. Tyttöystäväni siskon mies käy salilla ja hän on suositellut salille menemistä, koska niin pieneillä käsipunteilla ei tule mitään jos haluaa nopeita tuloksia. Kalliiksi se käy jos ostaa esim: penkkipuntteja kotiin, mutta edulliseksi se käy jos tulee käytyä salilla. Noh..olen juu saannut parhaillaan 50kg nosteltua penkiltä ja olen kaveri vailla kokemusta ja tekniikka kusee pahasti. Tyhmä kysymys, mutta mitkä ovat maksut kuntosalille?

Riippuu salista. Mutta edullisimmat pyörii ilman opiskelija-alennuksia yms. n. 50 € kuussa, mutta 60 € kuussa on vielä ihan kohtuu hinta. Kalleimmat voi olla yli 200 € kuussa. Jos et käy vähintään 3 krt/vk, kannattaa ostaa 10 kerran lippu, sellanen maksaa yleensä about saman verran kuin kuukausilippu.

Riippuu salista. Mutta edullisimmat pyörii ilman opiskelija-alennuksia yms. n. 50 € kuussa, mutta 60 € kuussa on vielä ihan kohtuu hinta. Kalleimmat voi olla yli 200 € kuussa. Jos et käy vähintään 3 krt/vk, kannattaa ostaa 10 kerran lippu, sellanen maksaa yleensä about saman verran kuin kuukausilippu.

Täytyy ottaa huomioon että nuo on nimenomaan tällaisten kaupallisten salien hinnat. Kaupungin/kunnan liikuntatoimen tarjontaan kannattaa tutustua. Niiden hinnat saattavat olla murto-osan näiden kaupallisten salien hinnoista.

Täällä päin on 35e opiskelijalipulla. Harvoissa varmaan noin halvalla pääsee??

Ja ota se eukkos siskos mies mukaa joku kerta sinne salille näyttämään tekniikoita. Tod. näk. osaa myös kertoo jonkun hyvän ohjelman jos on pidempään käynyt. Lue pakkista, nii täältä löytyy kans tosi paljo hyödyllistä tietoa :)

kannattaa tosiaan tutustua kunnan tarjoamiin palveluihin nimittäin itse ainakin pääsen käymään salilla ilmaiseksi.
ps. eka posti tänne

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No nyt tämä tyttöystäväni siskon mies luovutti oman penkkipuntti ja oikein kunnon laatua. Painot pysyvät hyvin tangossa, ettei tarvi pelätä että putoavat. 70kg on tällä hetkellä maksimi määrä painoja ja saapahan siihen lisäpainoja. Kokeillin nostaa penkistä ensimmäistä kertaa elämässä ja nousi juu 45kg 10 kertaa. Kokeillin nostaa 60kg penkistä..kerran nousi vaan =D. Noh kaveri näytti et mitä eri liikkeitä pystyy tekemään ja nytpähän on myös kunnolliset käsipainot johon saa 20kg. Alkaa sit kotireenit, mutta kyllä kaveri sanoi, et salille kannattaa joskus myös mennä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom