Aloittelemassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wonderz
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjens.
Olen aloittamassa nyt innolla oman säälittävän ruippakehoni muokkaamista,ja siihen tarvitsisin apua teiltä jotka tietävät asioista.
Eli,olen 22 vuotias,ja speksit ovat 180/60,joten kyllä,heilun tuulen mukana kaupungilla,ja samaan tahtiin muiden heinänkorsien kanssa pellolla.Tähän pitää saada muutos!
Ongelmana on se,että halu mennä salille on kova,mutta en tiedä,mitä siellä pitäisi tehdä,että saisin harjoittelusta maksimihyödyn irti,joten jotain ohjelmaa kaipaisin.
Toinen ongelmani on ravinto.En tiedä lainkaan minkälaista ravintoa pitäisi nauttia,juurikin tämän maksimihyödyn irtisaamiseksi,ja kuinka paljon päivän aikana pitäisi syödä.
Apua ja vinkkejä kaivataan,suuret kiitokset jo etukäteen,ja pahoittelut jos olen se tuhannes pillipoika joka tänne postaa saman threadin tuhannennen kerran,olenhan vasta aloittelija ;)

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vietä pari iltaa pakkista lukiessa niin tulee aika paljon asiaa treenistä ja ravinnosta.
Usein kysyttyä osio ahkeraan käyttöön!

Wonderz sanoi:
Morjens.
Olen aloittamassa nyt innolla oman säälittävän ruippakehoni muokkaamista,ja siihen tarvitsisin apua teiltä jotka tietävät asioista.
Eli,olen 22 vuotias,ja speksit ovat 180/60,joten kyllä,heilun tuulen mukana kaupungilla,ja samaan tahtiin muiden heinänkorsien kanssa pellolla.Tähän pitää saada muutos!
Ongelmana on se,että halu mennä salille on kova,mutta en tiedä,mitä siellä pitäisi tehdä,että saisin harjoittelusta maksimihyödyn irti,joten jotain ohjelmaa kaipaisin.
Toinen ongelmani on ravinto.En tiedä lainkaan minkälaista ravintoa pitäisi nauttia,juurikin tämän maksimihyödyn irtisaamiseksi,ja kuinka paljon päivän aikana pitäisi syödä.
Apua ja vinkkejä kaivataan,suuret kiitokset jo etukäteen,ja pahoittelut jos olen se tuhannes pillipoika joka tänne postaa saman threadin tuhannennen kerran,olenhan vasta aloittelija ;)

Eli klikkaa TUOSTA niin saat paljon hyviä ohjeita.

aloittelijoille ravitsemuksesta - klik

Ohjelmia löytyy noin 4,5 miljoonaa täältä, mutta sinuna tekisin kokokroppa treenejä aluks muutaman kuukauden, jotta saat tekniikat kuntoon. Maastaveto, kyykky , penkki yms. kannataa harjotella heti aluks kunnolla.

Niin ja lue tätä palstaa. Paljon.

Wonderz sanoi:
Jess...Kiitokset Raggi hyvästä linkistä,nyt saikin sitten luettavaa seuraavaksi 2-3 illaksi:)

Kovasti vaan psyykkausta sinne päin. Ja ainakin aloitit oikein, eli kysyit sieltä, missä tiedetään :hyper: etkä mennyt salille rikkomaan itseäsi ilman pienintäkään käsitystä siitä, mitä olet tekemässä.

Paljon Onnea Valitsemallasi Tiellä. Ja :whip:

Valitse ja muokkaa itsellesi ohjelma ja pistä sitten palstalle näytille niin katsotaan se porukalla kuntoon, samoin uutta ruokavaliota voit pistää näytille.

Jos vain mahdollista, ota kokeneempi kaveri ekalla kerralla mukaan näyttämään miten liikkeet tehdään ja katsomaan että teet ne sitten oikein.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom