Aloittanut vanhana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja melatte
  • Aloitettu Aloitettu
Mro. Olen vähän yli 30 kaveri. Lyhyt sekä suht hoikka. Kysyisin, että mitä mieltä olette missä menen. Kyykkään 85kg, penkki on 75kg ja mave 160kg. Pituutta siis on
172cm ja painoa 74 kg, eli siis köykänen kaveri. Yritän myös tässä samalla kehittää aerobista kuntoa. Onko joku noista sali tuloksista erityisen heikko mielestänne?
Mitä lähtisin ensin kehittämään? Kiitos etukäteen :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Heh. Vai aloittanut "vanhana". Itse aloitin 43v 😜
Mä kans sanoisin, että kyykkyä paremmaksi. Itse olen 162/65 nainen ja kyykkään 90kg (aloitin keväällä 40kg). Eli nostelet sitä pikkuhiljaa ylemmäksi.

Heh, Kato täällä myöskin koht40vee aika tehdä elämäntapa muutoksia. hiljattain 1½kk sitten ruvennu nostelee käsipainoilla , rintaa, hartioita, selkää. Kaikkee mitänyt kotona saa aikaiseksi käsipainoilla vinopenkinavulla. ja vatsalihaksia. Kyllähän noi tuntuu et paikat on kipeenä ainenkin tällee alussa jatkuvaan. Lieneen kasvukipuja ?

Jalkoja minun onkin sitten vaikeampi yrittää enemmälti, kun on hermosto ongelmia ja leikattukin toistajalkaa. Yläkeho, kroppaa voi enemmälti harjoittaa vain. Kyykkyjä ei myöskään missää muodossa kun kyykkyyn en pääse =/

Aikaisempi historia : Katsonut vain lähietäisyydeltä miltäse rauta näyttää

Itse aloitin vasta 43-vuotiaana säännöllisen salilla käynnin. Satunnaisia jaksoja toki ollut silloin tällöin ja muuta urheilua. Kova mave sulla mutta kyykky aika heikko siihen nähden imo. Ite sain kohtuu nopeasti kyykyn starting strenghtillä 5x5 130kg. Aloita pelkällä tangolla ja kaikki huomio oikeaan tekniikkaan ja siitä reeni kerrallaa ja 2,5-5kg ylöspäin. Ite jätin siihen koska en halua loukkaantua ja treenit alko kestämään liian kauan kun ei meinannu enää 5 min palautusta riittää sarjojen välillä. Mavessa en ole koskaan edes kokeillut yli 140kg ja nykyisin vedän vain hexbarilla (alaselkäongelmia).

Ite oon huomannu jonku verran kehitystä aerobisessa kunnossa kun vaihdoin voimanostotyyppisestä treenaamisesta enemmän bodaus tyyppiseen treeniin (enemmän toistoja ja vähemmän palautusaikaa). Tuntuu sopivan muutenkin tällaiselle reilulle nelikymppiselle paremmin tuollainen kevyiden painojen kanssa värkkääminen. Mutulla sanoisin että myös rasvaa palaa paremmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom