Elikkä neuvvokaas miten tällänen "kehonrkennus" olisi tarkoitus aloittaa. olen 15v 180cm 62kg hoikka viime kunto testissä meni jotain 65 etunojaa 17 leukaa ja 2000m aikaan 9,12. Kotona olen jotain vatsoja, punnerruksia ja kyykky hyppyjä tehnyt. Proteiinia syön päivässä 160g elikkä siitä riittäisi muuhunkin kun kasvuun.
Pari kysymystä (kun noista blogeista ei ota mitään selvää) :Mikä on paras aika päivästä treenata? Kannattaako liikkeitä tehdessä käytää paljon painoa ja lyhyitä sarjoja vai pieniä painoja ja pitkiä sarjoja?
Kehoitatte tietysti menemään salille mutta olisi kiva aloittaa rauhassa kotona ensimmäiset viikot. Elikkä voisiko joku listata mitä liikkeitä voisi tehdä kotona penkkiä ja punttia löytyy kotoa
En tiedä tuliko oikeaan osioon kun olen uusi täällä.
Pari kysymystä (kun noista blogeista ei ota mitään selvää) :Mikä on paras aika päivästä treenata? Kannattaako liikkeitä tehdessä käytää paljon painoa ja lyhyitä sarjoja vai pieniä painoja ja pitkiä sarjoja?
Kehoitatte tietysti menemään salille mutta olisi kiva aloittaa rauhassa kotona ensimmäiset viikot. Elikkä voisiko joku listata mitä liikkeitä voisi tehdä kotona penkkiä ja punttia löytyy kotoa
En tiedä tuliko oikeaan osioon kun olen uusi täällä.