Aloittamassa treenamista ja painonpudotusta, ohjeita...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dzeeno
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli olen noin 174cm pitkä ja painan 101kg. Tarkoitus olisi aloittaa salilla käynti ja päivittäinen lenkkeily.
Läski mulla on kertynyt pääasiallisesti mahaan ja lantioihin.
Olisin jonkun viisamman neuvoa vailla että kuinka paljon söisin kaloreita päivässä?
ja olen itse ajatellut käydä 3-4 kertaa viikossa salilla eli jotain suuntaa antavaa ohjelmaa ja minkälaisia toistoja,
että sais läskit liikettä ja silti sais lihas kasvua.
ja mitä lisäravinteita kannattaa ottaa, itse ajatellut ostaa diet-pro tuotetta mitä voi ottaa näläntunnetta hillitsemään, mutta kyseisessä tuotteessa ei ole paljonkaa kaloreita.
ja tietysti jotain palautumiseen.
ja kuinka kreatiinin laita?
ja kaikki tarpeellinen tieto rasvanpoltosta ja siihen liittyvästä ohjelmasta.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
oon kyllä selaillu. ja törmännyt vastaaviin kysymyksiin..
Mutta sieltä löytyy se muutama vastaus mitä ihmiset sen jälkeen spekuloi.
tuo ohjelma kysymys nyt olis tarpeellisin.

Eli olen noin 174cm pitkä ja painan 101kg. Tarkoitus olisi aloittaa salilla käynti ja päivittäinen lenkkeily.
Läski mulla on kertynyt pääasiallisesti mahaan ja lantioihin.
Olisin jonkun viisamman neuvoa vailla että kuinka paljon söisin kaloreita päivässä?
ja olen itse ajatellut käydä 3-4 kertaa viikossa salilla eli jotain suuntaa antavaa ohjelmaa ja minkälaisia toistoja,
että sais läskit liikettä ja silti sais lihas kasvua.
ja mitä lisäravinteita kannattaa ottaa, itse ajatellut ostaa diet-pro tuotetta mitä voi ottaa näläntunnetta hillitsemään, mutta kyseisessä tuotteessa ei ole paljonkaa kaloreita.
ja tietysti jotain palautumiseen.
ja kuinka kreatiinin laita?
ja kaikki tarpeellinen tieto rasvanpoltosta ja siihen liittyvästä ohjelmasta.

Mites ois arnoldin g6, elaston 2-jakoinen ohjelmaksi?
Lisäravinteeksi joku perus kreatiini monohydraatti, heraproteiini, omega3 ja monivitamiinit.
Kalorit voit suuntaa-antavasti katsoa kalorilaskurilla.

Googlella löytyy nuo ohjelmat ja laskuri. Lisäksi täällä on kyllä miljoonassa ketjussa tätäkin asiaa käsitelty, joten lueskele vähän sieltä, niin saat vinkkejä. Jos vinkit askarruttaa, niin kysy sitten uudelleen.

Kalorilaskuri.fi -> suuntaa-antava käsitys siitä paljonko kulutat.

http://www.pakkotoisto.com/aloittel...ihaksen-kasvatukseen-ja-ruokavalioesimerkkej/ -> aloituspostauksessa hyvä ohjelmavaihtoehto lähteä liikkeelle. Eli noista kahdesta ekasta jompikumpi, 1-jakoinen kuitenkin alkuun ja sitä kolme kertaa viikossa.

http://www.pakkotoisto.com/aloittel...minen-beginners-ekaa-kertaa-dieetill-lue-t-m/ -> aloituspostauksessa tieto mitä tarvitset dieettiä varten. Sitten ei muutakuin toteuttamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom