Tässä on nyt ollut jo jonkin aikaa suunnitteilla aloittaa kuntoilemaan ja alotinkin hieman perus kuntopiirillä muutama kuukausi sitten, mutta se hieman pääsi lopahtamaan.
Olen nyt yrittänyt stalkata jonkinmoista sali treeniä ja tuommoinen näytti kuulostavan hyvältä:
Minulle on tosin jäänyt pari kysymystä, mitenkäs tuo toisto juttu oikein menee. Teen siis vaikka Vinopenkkipunnerruksenx10, tauko ja uudelleen sama suuremmilla painoilla?
Toisekseen, yritän nyt saada vyötäröltä muutaman kilon pois, eli mitenkäs se tässä bodauksessa kannattaisi päivittäisten kalorien määrään nähden ottaa huomioon? Ja roteiinia pitäis vissiin olla 2-3g kiloa kohden päivässä
Mitä nyt luin, että omalla iälläni, pituudella, painollani ja nykyisellä kevyellä liikunnalla voin syödä 2200 kaloria per päivä. Tähän tulisi laskea jotenkin lihasten kasvuun tarvittava määrä kanssa, mutta samalla tulisi polttaa rasvaa..
Ei nyt oikeen meikäläisellä leikkaa nämä jutut vielä.
Olen nyt yrittänyt stalkata jonkinmoista sali treeniä ja tuommoinen näytti kuulostavan hyvältä:
VIIKKO 1:
Maanantai (Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset)
Alatalja 3*10
Yläkone 3*10
Suorinjaloin maastaVeto 3*10
Koukistukset 2*10
Pohkeet seisten 3*10
Hauikset kp 3*10
rannekäännöt / kohautukset 2*10
keskiviikko (Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat)
Penkkipunnerrus tanko 2*6
Vinopenkki kp 2*10
Etukyykky / kyykky 3*12
Reiden ojennukset 3*10
Vipunostot sivulle 2*10
Pystypunnerrus käsipainot 2*10
Rankalainen punnerrus 3*10
vatsatreenit
perjantai (Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset)
kulmasoutu tanko 3*10
Leuanveto 3*10
Suorinjaloin maastaVeto 3*10
Koukistukset 2*10
Pohkeet istuen 3*10
Hauikset scott 3*10
kohautukset 2*10
VIIKKO2:
Maanantai (Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat)
Penkkipunnerrus tanko 2*6
Vinopenkki kp 2*10
Etukyykky 3*12
Reiden ojennukset / 3*10
Vipunostot taakse 2*10
Pystypunnerrus tanko 2*10
Rankalainen punnerrus 3*10
vatsatreenit
keskiviikko (Selkä, takareidet, pohkeet, hauikset)
Kulmasoutu kp 3*10
Ylätalja 3*10
Suorinjaloin maastaVeto 3*10-12
Koukistukset 2*10
Pohkeet seisten 3*10
Hauikset tangolla 3*10
rannekäännöt / kohautukset 2*10
perjantai (Rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat)
Vinopenkkipunnerrus kone 2*10
tasapenkki kp 2*10
kyykky 3*10
Reiden ojennukset 3*10
vipunostot sivulle 2*10
pystypunnerrus käsipainot 2*10
kapea penkki 3*10
vatsatreenit
Minulle on tosin jäänyt pari kysymystä, mitenkäs tuo toisto juttu oikein menee. Teen siis vaikka Vinopenkkipunnerruksenx10, tauko ja uudelleen sama suuremmilla painoilla?
Toisekseen, yritän nyt saada vyötäröltä muutaman kilon pois, eli mitenkäs se tässä bodauksessa kannattaisi päivittäisten kalorien määrään nähden ottaa huomioon? Ja roteiinia pitäis vissiin olla 2-3g kiloa kohden päivässä
Mitä nyt luin, että omalla iälläni, pituudella, painollani ja nykyisellä kevyellä liikunnalla voin syödä 2200 kaloria per päivä. Tähän tulisi laskea jotenkin lihasten kasvuun tarvittava määrä kanssa, mutta samalla tulisi polttaa rasvaa..
Ei nyt oikeen meikäläisellä leikkaa nämä jutut vielä.