Aloe Vera ja B12 vitamiini

Aloe Veran sisältämä ravintoainekoostumus on aika kovaa luokkaa. Vegaanibodaajillekin tiedoksi, että Aloe on ainoa kasvikunnan B12-vitamiinin lähde (muodossa, jota ihminen voi käyttää hyödyksi). Itse en ole vegaani, en tosin syö lihaa - paitsi joskus käyn kalassa. Aloessa on myös 18:sta eri aminohappoa!

Mitä nyt olen selannut muutamia veganismiin liittyviä keskusteluja, en ole huomannut, että kukaan olisi maininnut Aloen B12-vitamiinin lähteenä. Eli asia ei taida olla useimpien tiedossa.

Tämähän on sitten nannaa ainakin vegaaneille, miksei muillekin! Onhan tuon kasvin terveysvaikutukset olleet kovassa huudossa jo tuhansia vuosia sitten.

Sitä saa ainakin mehumuodossa, on aika suolaisen hintaista, mutta yhdellä litran tötsällä selviää kuukauden.

Tuossa yksi tutkimus:

http://www.npicenter.com/anm/templates/newsATemp.aspx?articleid=19149&zoneid=26

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ettei vaan Vilpoveria ite kauppailis kyseistä tuotetta, kun oli niin sähäkän kuulonen mainospuhe? :)

:D No jos minä noita kaupittelisin, niin johan mummutkin minut pihalle naurais! Tyttökaveri oli käynyt edustajan järjestämässä tapaamisessa ja oli tuonut Aloe-mömmojen lisäksi esitteitä, jossa kerrottiin kasvin terveysvaikutuksista. Pisti sitten silmään tuo maininta tuosta B12-vitamiinista, joten otin asiasta selvää ja pitäähän se paikkansa.

Tuollainen litran pönikkä maksaa 30 euroa ja maistuu ihan helkkarin pahalta, mutta on vain pikantti lisä muiden pahanmakuisten lisäravinteiden joukossa. Luontaistuotekaupoista pitäisi löytyä.

Litran pullon saa n.25 euroon tuota juotavaa 99,79% aloe veraa. Annostuksena muistaakseni suositellaan n.paria ruokalusikallista päivälle.

Sen kummempaa tietoa ei ole tuon käytöstä lisäravinteena, mutta iho-ongelmiin aloe vera-geeli on mitä parhaimmista.

Tuossa lähettämässäni linkissähän ei suoranaisesti puhuta Aloen sisältämästä B12 vitamiinista, vaan että se vaikuttaa hyvinkin suotuisasti kyseisen- ja parin muun vitamiinin bioaktiiviseen toimintaan elimistössä. Löysin Aloesta artikkeleita, joissa mainittiin sen sisältämä B12-vitamiini, mutta en löytänyt tietoa esimerkiksi määristä. Joka tapauksessa kasvi on ihan julmettu antioksidanttipommi vitamiineineen, mineraaleineen ja muine suoja-aineineen. Ainakin itse vedän muutaman pullon testiksi.

Ite oon tätä "allua" lipittäny jo useamman vuoden, finnit lähti parin kuukauden juonnin jälkeen ja paskaa lensi ku puhdisti vähä kehoa :D Ei voi kuin kehua. Anoppi on jälleenmyyjä niin saa sopuhintaan kaikki Aloe Vera-tuotteet.

Aloe veraa sanotaan maailman terveellisimmäksi kasviksi maapallolla eikä turhaan. Tämän tiedän sen takia koska rakas äitini myy sitä ja itse juon sitä joka aamu. Itse yritän äitini jalan jälkiä seurata :D eli tässä olis vähän lisätietoa: http://myaloevera.fi/kirsinordstrom/kotisivu ja tuumas(at)gmail.com
Tämä oli tällänen pikkunen mainospuhe, anteeksi.

kevyt :offtopic:

Paljon kehutaan aloe veran positiivisia vaikutuksia ihoon ja arpiin. Onko jollakin palstan aloe vera-asiantuntijoista tästä tarkempaa tietoa? Kannattaako käyttää juomaa vai voidetta mikäli haluaisi vaikkapa aknearpia häivyttää? Ja mihin vaikutus perustuu? Käynyt mielessä ton aloe veran apteekkivoiteen hommaaminen jos sitä naamaan muutaman finnin jättämään arpeen käyttäisi.

Sen verran ku oon kuullu niin voin sanoa että aloe auttaa ihmeen hyvin arpiin. Ja ku tota ikää itselle ei ole kertyny paljookaa niin noita finnei löytyy niin käytän noita Forever Living Products tuotteita joka päivä myös finneihin. Ja jos vaan jaksaa hoitaa niin myös huomaa sen! Ja FLP:n tuotteista löytyy erinomaisia tuotteita finneihin, aknen hoitoon ym.
Suosittelen lämpimästi käymään tuolla nettisivuilla ja ottamaan yhteyttä jos vaan kiinnostaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom