Allan Jokinen

Hyvää nimipäivää Allan 🥳!
Kiitoksia edellisestä podcast jonka teitte Miken kanssa!
Puhuit että tämä korona vaikuttanu paljonkin tuleviin työtilauksiin, onkos ollut muuta vaikutusta arkeen?
Kuten ette ole päässeet elokuviin tyttäresi kanssa, itsekin tulee välillä kummitytön kanssa käytyä elokuvateatterissa.

Hyvää nimipäivää Allan 🥳!
Kiitoksia edellisestä podcast jonka teitte Miken kanssa!
Puhuit että tämä korona vaikuttanu paljonkin tuleviin työtilauksiin, onkos ollut muuta vaikutusta arkeen?
Kuten ette ole päässeet elokuviin tyttäresi kanssa, itsekin tulee välillä kummitytön kanssa käytyä elokuvateatterissa.
ihanaa kun huomasit, sinun lisäksiksi Mike toivotti hyvää nimpparia =D
Eikä kestä kiitellä.. Sattu olemaan aikaa istua alas Miken kanssa ja niin tehtiin.. Tämäkin asia meni ehdotuksesta toteutukseen vain muutamassa tunnissa =)
Arjessa tilanne näkyy tyttären koti opiskeluna tietenkin,kun koulua ei ole jää ulkoiluliikkuminen paljon pienemmälle,joten koitan itse sitten käydä tytön kanssa kävelyllä töiden jälkeen (tämä on sinänsä hyvä asia kun siinä kävelyllä on sitten aina aikaa höpistä kaikesta ihan keskittyneesti kahden)
kaikenlainen normi tekeminen on nyt bannassa, esim leffat shoppailu yms.. Normisti käydään leffassa aina kun jotain milenkiintoista siellä esitetään.
kaikesta huolimatta huomaan tylsistymisen tytön eleistä ja oloista =(
Duunin se vaikuttaa,kun ihmiset ovat etätöissä tai muuten vaan poissa liikenteestä,joten vahinkoja sattuu paljon vähemmän. oitammekin nyt panostaa ruostekorjaamisen mainostamiseen,se on melkein ainut työ mille on tilaista tällä hetkellä kun katsastaja puhkoo ihmisten autojen pohjia, niin me paikkaamme ne =D
Vaikea tilanne kaikenkaikkiaan,mutta toivon mukaan minä ja kaikki muutkin yrittäjät sinnittelevät tämän kaiken ylitse.

No tottahan toki kelpaisi, mutta "maasturina" tuo ei oikein omaan mieleen ole tarvittavan iso. Muutenkaan noista "koppi" autoista en oikein enää diggaa ollenkaan.. Ikää kun on alakanut tulemaan niin on alkanut sellanen kunnon jenkki pickuppi olemaan enemmän mieleen. Olen jo koittanut pitkään koittanut silmäillä tuolta rapakon takaa jotain pienivaurioista jonka ostaisin ja laittelisin sitten täällä suomessa kondikseen ja siihen tietty kunnon korotus ja miehekkäät renkaat ja kunnon tune up ja.ja.ja.
Noita muutamia meisseleitä laitellessa ja ostaneena päädyn aina siihen samaan vaivaan.. Jostain syystä mun täytyy jotenkin lähteä muokkaamaan autoa tai sen tekniikkaa joka usein johtaa siihen että auton kestää valmistua ja jos/kun valmistuu onnistun rikkomaan sen jotenkin...

Hyvää syntymäpäivää Allan 🥳🍾!
Nyt se tasaluku osui kohdallesi. Vietä hyvä syntymäpäivä ja helatorstai. Mikäs oli puolison yllätys tällä kertaa?
Kiitoksia edellisestä hampurilaispodcast sinulle ja Mikelle!

allu missä hintaluokassa pyörii moottoripyörän tankin maalaus espoon kolarikorjaamolla? sisältäen vanhan maalin poiston ja parin lommon oikomisen

Tummista kavereista tulee yksi juttu mieleen.
Turussa asuessani 1900 luvun loppupuolella vakituisesti treenasin sali82:lla.Eräänä päivänä treenasin penkkiä.Tumma mahakas kaveri suorissa housuissa ja muovikassi kädessä kysyi pääseekö mukaan penkkaamaan.
No,aloitettiin.60,80,100.120 oli sitten mulle sopiva treenirauta.Tuumasin ettei mulla oikein penkki kulje.Tähän kaveri kommentti,siltä näyttää..
No ,lisättiin rautaa.140,160,180.Lopuksi otti nätin ykkösen 190 kg.Ihmettelin mielessäni suuresti.Jatkoin treenaamistani kunnes kaveri tuli kysymään hiljaisella äänellä,saako tältä salilta lisää virtaa.Kuulemma treeni ei kulje.Hetken meni ennenkuin tajusin.Sitten osoitin salin nurkassa olevaa sohvaryhmää.Kerroin siellä istuvan salin tietäjien.Niihin aikoihin salilla treenasi Nummisto Suonenvirta jengiä.
Tarinan opetus:Housuihin ei ole katsomista.

Back
Ylös Bottom