Allan Jokinen

Mitenkäs tos roinates, muuttuko pärstäkerroin jotenkin? Kuullut, että kasvojen luusto muotoutuis vähän. Onko mitään eroa naamassa ennen ja jälkeen?

Mitenkäs tos roinates, muuttuko pärstäkerroin jotenkin? Kuullut, että kasvojen luusto muotoutuis vähän. Onko mitään eroa naamassa ennen ja jälkeen?
Kyllähän sitä raamia myös leukaan tulee kuuritelles, onko muut huomanneet ihan suomen sometähdissä puheen selvyyden heikentymistä? Toki väärä ketju puhua asiasta Allan ja mike puhuu kyllä asiaa ja selkeesti.

Ei se muutu ellei lapsena aloita käyttämään.

Toisekseen joku 4-5 vuotta kasvuhormonia putkeen 3-4IU päivässä, niin sitten voi jotain pientä huomata.

Joo moni väittää että pään muoto muuttuu. Itse en tiedä mutta katso jonkun kuvia kun se on 19v vs tätä päivää eikä ole käyttänyt mitään, harva näyttää samalta.

Hassu kysymys =)
Oletuksena on vissiinkin että kasvun käyttö kasvattaisi luita? Käsittääkseni luiden "kasvupinnat" menee kiinni teini iän jälkeen,joku viisaampi korjatkoon jos olen väärässä. Itselläni ei mun omasta mielestä roina ole kasvoihin muuta tehny kun pullistanu poskia =D Se mikä ihan oikeasti muuttuu kasvoissa on leukojen lihakset, muistan usein kuurilla kun söin jotain hieman tiiviimpää (protsku patukka) esim, niin leukalihat pullistu ihan homona ja näytin ihan oravalta ja ne myös kasvaa siinä missä muutkin lihat. Tämä siis vaan oma mielipide, faktasta ei ole hajuakaan

Kyllähän sitä raamia myös leukaan tulee kuuritelles, onko muut huomanneet ihan suomen sometähdissä puheen selvyyden heikentymistä? Toki väärä ketju puhua asiasta Allan ja mike puhuu kyllä asiaa ja selkeesti.
Puheen selvyyteen? En ole moista itse huomannut,mutta se tietty kun on melkoisesti turvotusta kehossa kuurien aikana, niin ihan pelkkä puhuminen alkaa hieman hengästyttää ja se tekee puheestä sellaista katkonaista ja "haukkovaa" Ite huomsin asian kun paino meni sinne about 110kg akselille.

En tiedä enkä löytänyt mitään faktaa googlesta. Rich pianaväitti että hänen päänsä oli kasvanut aika reilusta kasvun takia . Vaikeaa sanoa kasvaako Normi punttipenan naama sustalla ja dbolilla. Nestettä kerää ainakin
Sustalla ja dbolilla ei kasva tosiaan päästä kuin posket, mutta kasvulla ja melko nuorella iällä se saattaisi olla mahdollistakin. En itse ainakaan usko että aikuisella voisi enää luut kasvaa kasvuhormonin käytön seurauksena.

En tiedä enkä löytänyt mitään faktaa googlesta. Rich pianaväitti että hänen päänsä oli kasvanut aika reilusta kasvun takia . Vaikeaa sanoa kasvaako Normi punttipenan naama sustalla ja dbolilla. Nestettä kerää ainakin

Niin mäkin muistan että lippiksen koko kasvanu kasvun käytön myötä. Ehkä se vaatii sitä laatukasvua ja vuosien käyttöä vähän isommalla annoksella.

Puheen selvyyteen? En ole moista itse huomannut,mutta se tietty kun on melkoisesti turvotusta kehossa kuurien aikana, niin ihan pelkkä puhuminen alkaa hieman hengästyttää ja se tekee puheestä sellaista katkonaista ja "haukkovaa" Ite huomsin asian kun paino meni sinne about 110kg akselille.
Joo siis ei todellakaan kaikilla mutta kaikella rispekstillä suomibodyukoille niin osa puhuu vähän ku ois kieliturvoksissa. Huomaa meinaa ku vertaa vanhempii tube pätkiin vs. nyt. Puhun nyt somesukupolven ukoista.

Back
Ylös Bottom