Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ton näkönen allu oli jo ala-asteella.
Sellaista sitä ei fyrkkarahalla saa.Aikamoinen fledaletti
Noh ihmekkös tuo.. Ennen olin nuori,nopee ja hiton komee.. Nyt en oo ku vaan hiton nopee... EMÄNNÄN mielestä =)komeempi se on ollu nuorempana ;)
Tää ei nyt ihan auennut..^ tollanen nick ja äijä osoittautuu olevan truu hartsin hengittäjä. Ei voi kun arvostaa.
Oli ihan vilpitön kehu. Jos jollain on tollanen nick niin voisi kuvitella että siellä on joku derbiään virittävä finninaama.Tää ei nyt ihan auennut..
Okei! :D Mun nuoruudessa viriteltiin vaan suzuki pv:tä, jonnet ei tiedä niistä mitään.Oli ihan vilpitön kehu. Jos jollain on tollanen nick niin voisi kuvitella että siellä on joku derbiään virittävä finninaama.

Okei! :D Mun nuoruudessa viriteltiin vaan suzuki pv:tä, jonnet ei tiedä niistä mitään.![]()

Hioin luomen vain sellaiseksi,että sitä lokasuojan luomi osaa ei tarvittu, ilme ei ole ihan niin bad mutta näin ei tarvinnut kikkailla..Älä allu jatka lokaria valon kohtaa jos niitä ei saa pois.. ja jos pelti on jo jatkettu yli lokarin linjan, niinkuin mulla oli yhdessä projektissa, ratkaisin sen tekemällä lasikuidusta vaan ikäänkuin jatkopalan lokasuojaan, josta jatkettu konepelti jatkui jouhevasti. Nää palat vaan liimattiin valojen päälle siihen lokarin kohtaan. Pieni sauma siihen toki jää mutta ei se ihan hirveesti haittaa kun nätisti tekee. Millä sä konepellin muotoilit? Uretaanilla ja kuidulla?