Allan Jokinen

Taas uutta kuvaa

Liitteet

• IMG_20170609_082338_793.webp
    IMG_20170609_082338_793.webp
    1,4 MB · Katsottu: 2 719
Teillä kun oli se penkkispesiaali joku aika sitten niin vastailitteko te niihin tänne esitettyihin kysymyksiin jossain videolla? unohdin koko jutun silloin kun se oli ajankohtainen :(

Mitä sää Allu duunaat muuta kuin väännät rautaa ja konaat autoja, noin niikun elannoksi?

Ok, mun luokalta ylästeelta meni pari ihan hyvää kaveria amitsuun automaalaus linjalle. Ei tosin yrittäjiä mutta alan hommissa tänäkin päivänä. Mä olen yhden kesän itsekkin ollut automaaloomossa duunissa junnuna, hiontaa ja semmosta mitä osasi tehdä.

Ok, mun luokalta ylästeelta meni pari ihan hyvää kaveria amitsuun automaalaus linjalle. Ei tosin yrittäjiä mutta alan hommissa tänäkin päivänä. Mä olen yhden kesän itsekkin ollut automaaloomossa duunissa junnuna, hiontaa ja semmosta mitä osasi tehdä.
Sinänsä todella palkitsevaa duunia, sillä aina päivän päätteeksi näet kättesi jäljen =)

Sinänsä todella palkitsevaa duunia, sillä aina päivän päätteeksi näet kättesi jäljen =)

Entisenä amiskan opettajana voin sanoa, että on todellinen käsityöammatti. Peukalo keskellä kämmentä syntynyt ei tee parhaalla ruiskullakaan muuta kuin sotkua. Eikä kaikista amiskan käyneistä tule käsityöammatin taitajia, ellei taito ole sisäsyntyistä. "Vähän" kuin voimailussa ja bodauksessa, jos ei ole oikeita geenejä, ei parhailla välineilläkään tule mestaria.

Allu; maalaatko Sata Jetillä vai Dewilbissillä? Suosituksia hyväksi ruiskuksi budjettiluokkaan! Dewilbissin FLG-5 viimeksi käyttänyt, onko se kaukana hyvistä kamppeista?

Allu; maalaatko Sata Jetillä vai Dewilbissillä? Suosituksia hyväksi ruiskuksi budjettiluokkaan! Dewilbissin FLG-5 viimeksi käyttänyt, onko se kaukana hyvistä kamppeista?
Mulla on PirunPissa GtiPro Mutta en ikinä tykännyt sen tuntumasta "kahva on liian jäykkä" SataJetin 5000 digital on nyt käytössä ja olen ollut tyytyväinen.. On noita pillejä vuosien varrella tullut hankittua kaikenlaisia, mutta omaan käteen Sata sarjalaiset on ollut aina parhaita.
SataJet 3000 on jo tosi hyvä ja sellaisen saa vissiin jo ihan muutamalla sadalla eurolla. Suosittelen.. Mullakin taitaa olla jossain kaapissa sellainen

Back
Ylös Bottom