Tuo on -91 twinturbo targa manuaali
Taitaa olla sitten koriltaan sama ku toi -92. Faijan on automaatti. Ja löytyy vielä alkuperäinen autoluurikin :D Twinturboja molemmat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on -91 twinturbo targa manuaali
Mitä sää Allu duunaat muuta kuin väännät rautaa ja konaat autoja, noin niikun elannoksi?

Eikö siinä luulis olevan ihan riittävästi jos omistaa automaalamon? Saa varmasti leivän päälle muutakin kuin ylähuulen.Mitä sää Allu duunaat muuta kuin väännät rautaa ja konaat autoja, noin niikun elannoksi?
Olen tosiaan yrittäjä. Omistan Kolarikorjaamon/Automaalaamon.Mitä sää Allu duunaat muuta kuin väännät rautaa ja konaat autoja, noin niikun elannoksi?
Sinänsä todella palkitsevaa duunia, sillä aina päivän päätteeksi näet kättesi jäljen =)Ok, mun luokalta ylästeelta meni pari ihan hyvää kaveria amitsuun automaalaus linjalle. Ei tosin yrittäjiä mutta alan hommissa tänäkin päivänä. Mä olen yhden kesän itsekkin ollut automaaloomossa duunissa junnuna, hiontaa ja semmosta mitä osasi tehdä.
Sinänsä todella palkitsevaa duunia, sillä aina päivän päätteeksi näet kättesi jäljen =)
Mulla on PirunPissa GtiPro Mutta en ikinä tykännyt sen tuntumasta "kahva on liian jäykkä" SataJetin 5000 digital on nyt käytössä ja olen ollut tyytyväinen.. On noita pillejä vuosien varrella tullut hankittua kaikenlaisia, mutta omaan käteen Sata sarjalaiset on ollut aina parhaita.Allu; maalaatko Sata Jetillä vai Dewilbissillä? Suosituksia hyväksi ruiskuksi budjettiluokkaan! Dewilbissin FLG-5 viimeksi käyttänyt, onko se kaukana hyvistä kamppeista?