Allan Jokinen

Kerroinkin tästä joo uusimmassa vlogissa, mutta aattelin tulla tännekkin ihan itse kertomaan.. ELi.. Allu ei sittenkään kilpaile Syksyllä kehonrakennuksessa.. Tuossa jo muutama viikko sitten alkoi ilmeentyä ongelmaa verenpaineiden kanssa ja koitin asian kanssa sinnitella, mutta asiat meni vaan huonompaan suuntaan ja peli oli vihellettävä poikki ajoissa ennekuin sattuu mitään peruuttamatonta, vielä siis ei ole tapahtunut mitään kovinkaan kummoista mutta jatkaminen on aivan liian riskaabelia, joten lopetin tänään pyrkimisen sinne syksyn kisaan. Iso kiitos kaikille jotka olivat mua tsempaamassa ja kannustamassa! Harmittava homma mutta ei elämä tähän kaadu =) Leukarintaan ja kohti uusia suunnitelmia.

Ei saatana :(

Nyt vaan tsemiä Allulle. Oma henki tärkeämpi kuin muovipystit! Juuri oma mutsi toipumassa korkeiden verenpaineiden aiheuttamasta aivohalvauksesta. Perkeleellistä oli seurata sivusta ja parempi tosiaan reagoida "ajoissa" näihin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos nyt kuuria pitää keventää ja sikabulkit pistää pannaan, niin eikö silti voi koittaa hioa kondista pikkuhiljaa ja iskeä sitten masterssiin parin vuoden kuluttua?

Jos nyt kuuria pitää keventää ja sikabulkit pistää pannaan, niin eikö silti voi koittaa hioa kondista pikkuhiljaa ja iskeä sitten masterssiin parin vuoden kuluttua?
Optio tässä on laskea painoa lihamassan osalta ja samalla kiristellä fysiikka kisakunnon lähelle. Tällä systeemillä vältytään isolta osalta pahimmista sivareista ja saattaisi sitten kestää 3kk repäsyn myöhemmin esim vuoden parin päästä. Mutta tosiaankin, se mitä se kisaaminen ottaa ja antaa, puoltaa hyvin vahvasti unohtamaan koko homman tässä tapauksessa.

Harmillinen asia tuo verenpaine, mutta oma terveys etusijalla nyt kunnes saadaan paineet kuntoon. Tsemppiä tuleviin koitoksiin!

Oletko ajatellu verenpaineeseen lääkitystä? Monet ammattilaiset rouhii niitä kuurilla dave palumbon mukaan.
Lekuri määräsi mulle heti verenpaine lääkkeitä. Tämä laji ei ole niin lähellä sydäntäni että olisin valmis tekemään näitä tällaisia uhrauksia lajin eteen jotta pääsisin sinne lavalle hinnalla millä hyvänsä. Mä onnistuin mun punnerrus urallani tosi hyvin ja siinä sivussa ehdin aiheuttaa damagea kroppaan joka nyt estää enää jatkamasti tällä tasolla. Eniten harmittaa katsoa peiliin ja sanoa itselleni että en enää kykene,en pysty, on pakko lopettaa. Elämässä sattuu ja tapahtuu paljon epämiellyttäviä juttuja ja omat rajansa löytää vain jos puskee ulos mukavuusalueelta, tähän lisää kaikkia muita samanlaisia kliseitä =D
Älkää ihmiset huoliko, Allu sirkus ottaa hetken lepoa ja keksii uusia suunnitelmia =D

Todella fiksu päätös pistää pillit pussiin ennen kuin on liian myöhäistä. Tsemppiä jatkoon, mitä ikinä sitten meinaatkaan. Voihan sitä "bodata" ihan ilon vuoksi myös :)

Tsemppia allulle! Nyt lepoa niin ei käy verenpaine liian raskaaksi tärkeille elimille, ison riesan vaan saa jos päätä hakkaa seinään odottaen toista lopputulosta kuin päänsärky (tässä vaiheessa) :) Nyt vaan podcasteja Miken kanssa ahkerasti!

No mutta toki jatkat podailua ja videoita vaikka lauteille et nousisikaan?
Treenit kyllä jatkuu, mutta hetken aikaa kaikki tavoitteellinen tekeminen loppuu..

Kuinkas tuo otevoimailu, kiinnostaako yhtään? Siinnähän sitä voisit kilpailla eikä ole sydän yhtä kovilla
Ääh.. En usko että tuo on se mun juttu.. Olen joskus käynyt jotain grippereitä puristelemassa ja totesin ettei oikein ole mulle sopiva laji.. Ei tässä nyt mikään älytön hinku ole mihinkään lajiin mennä, lähinnä nyt hetki ottaa happea ja katsella josko jatkan jotenkin tai aloitanko vain "sunnuntai" urheilun

Hieno asia Allussa on avoimuus. Mies pystyy jakamaan faneillensa niin ilot kuin surutkin. Nyt Allun kroppa antoi vakavan varoituksen ja peli oli pakko viheltää poikki. Moni olisi tuossa tilanteessa vetäytynyt vain takavasemmalle täydessä "radiohiljaisuudessa", fanien jäädessä ihmettelemään mitä tapahtui, kuin mies katosi yhtäkkiä kuvioista? Tällä tavoin Allu on pitänyt vastoinkäymistenkin keskellä pelikentän puhtaana ja hallussaan, ilman turhia juoruja ja spekulointeja. Kilpabodaus on kovaa touhua, josta Allu on tarjonnut hienoa esimerkkiä kovan treenin kautta, mutta myös niiden riskien kautta, jota laji pitää sisällään. Tässä riittää monelle mietittävää ja opittavaa.

Ps. Voisiko Allu vähän tarkentaa niitä nykyisiä "kovia" verenpainelukemia, verrattuna siihen mitä ne ovat olleet silloin voimailukaudella?

Hieno asia Allussa on avoimuus. Mies pystyy jakamaan faneillensa niin ilot kuin surutkin. Nyt Allun kroppa antoi vakavan varoituksen ja peli oli pakko viheltää poikki. Moni olisi tuossa tilanteessa vetäytynyt vain takavasemmalle täydessä "radiohiljaisuudessa", fanien jäädessä ihmettelemään mitä tapahtui, kuin mies katosi yhtäkkiä kuvioista? Tällä tavoin Allu on pitänyt vastoinkäymistenkin keskellä pelikentän puhtaana ja hallussaan, ilman turhia juoruja ja spekulointeja. Kilpabodaus on kovaa touhua, josta Allu on tarjonnut hienoa esimerkkiä kovan treenin kautta, mutta myös niiden riskien kautta, jota laji pitää sisällään. Tässä riittää monelle mietittävää ja opittavaa.

Ps. Voisiko Allu vähän tarkentaa niitä nykyisiä "kovia" verenpainelukemia, verrattuna siihen mitä ne ovat olleet silloin voimailukaudella?
Voimailu kaudella paineet olivat täysin normaalit 125/65 Ikinä ei ole ollut ongelmia paineiden kanssa tai minkään muunkaan kanssa, mutta jossain vaiheeessa alkoi eturauhasen liikakasvu ja sitten tuli se sydänlihastulehdus jonka jälkeen pumpun kanssa on ollut ongelmia.. Eilen lekurissa otettiin kolme mittausta ja alin oli 102/168 Korkein oli 132/189

Treenit kyllä jatkuu, mutta hetken aikaa kaikki tavoitteellinen tekeminen loppuu..

Ääh.. En usko että tuo on se mun juttu.. Olen joskus käynyt jotain grippereitä puristelemassa ja totesin ettei oikein ole mulle sopiva laji.. Ei tässä nyt mikään älytön hinku ole mihinkään lajiin mennä, lähinnä nyt hetki ottaa happea ja katsella josko jatkan jotenkin tai aloitanko vain "sunnuntai" urheilun
Just näin, nyt kun se kroppa varottelee asioista niin parempi kuunnella sitä. :)

Voimailu kaudella paineet olivat täysin normaalit 125/65 Ikinä ei ole ollut ongelmia paineiden kanssa tai minkään muunkaan kanssa, mutta jossain vaiheeessa alkoi eturauhasen liikakasvu ja sitten tuli se sydänlihastulehdus jonka jälkeen pumpun kanssa on ollut ongelmia.. Eilen lekurissa otettiin kolme mittausta ja alin oli 102/168 Korkein oli 132/189
Johtuisko tää ihan vaan korkeista suolamääristä vai mistä?

Harmi allu ettei terveys enää mahdollistanut massan hankkimista, mutta etkö voisi kiristellä ja puottaa painoa/lihasmassaa ja kisata vaikka ens keväänä classic bodybuildingissä? Eiköhän ne verenpaineetkin siitä tasaannu kun on vähempi massaa. Paljonko on allulla pituutta? Spekuloidaan vähän mihin pitäs vedättää jotta mahtuis cbb:hen :D

Harmi allu ettei terveys enää mahdollistanut massan hankkimista, mutta etkö voisi kiristellä ja puottaa painoa/lihasmassaa ja kisata vaikka ens keväänä classic bodybuildingissä? Eiköhän ne verenpaineetkin siitä tasaannu kun on vähempi massaa. Paljonko on allulla pituutta? Spekuloidaan vähän mihin pitäs vedättää jotta mahtuis cbb:hen :D
Ei taida CBB olla mua varten.. Tuntisin itteni huijariksi lineupissa.. Pitutta on ruhtinaalliset 174cm

Back
Ylös Bottom