Allan Jokinen

Oliko tämä ehdotus? =) Minkäs alan miehiä sitä ollaan?? No ei nyt.. Joo miksipä ei, tosin onko sponssit sitten jollain tapaa mua rajoittavia? En haluaisi miettiä joka sanaa minkä lasken suustani tai sitä kuinka mun pitäisi käyttäytyä.. muuten kyllä kelpaisi
Ei ollut ehdotus. Uteliaisuus lähinnä ;)

Oliko tämä ehdotus? =) Minkäs alan miehiä sitä ollaan?? No ei nyt.. Joo miksipä ei, tosin onko sponssit sitten jollain tapaa mua rajoittavia? En haluaisi miettiä joka sanaa minkä lasken suustani tai sitä kuinka mun pitäisi käyttäytyä.. muuten kyllä kelpaisi
Hyvä allu pidä tuo. Älä myy sieluasi muutaman proteiinitönikän ja parin tilkkutäkki mainospaidan takia. Minä (me) halutaan nähdä jatkossakin tuota aitoa allua, joka pystyy sanomaan asiat suoraan, hirveästi miettimättä mitä muut ajattelee.

Onko Suomessa ollut Mustalais kehonrakentajia? Tällä hetkellä ei taida Allun lisäksi muita olla?
Dimitri Isberg ainakin. Muita ei tule kyllä mieleen.
timi4-jpg.20475

aamupala.
-Kaurapuuro 100g + Arlan rasvaton vanilija jogurtti 250g
Lounas
-100g tumma makaroni + 550g kanamestarin pehmeän pippurinen broikku Syön kahdessa osassa. klo 12 ja klo 15
Dinneri
-50g tummamakroni+ 400g seiti+ 200g bataatti
Iltapala
-Kaurapuuro 80g+Arlan rasvaton jogurtti 250g
Iltapala 2
-patonki 80g+ Snelman broikku leikkeleitä 120g+MInilätta 20g+ Kevyt gouda kaksi siivua (40g)
Tuohon päälle salaatit yms + pari omppua jos tekee mieli

Kiitoksia :rock:

Jos nyt aivan totta puhutaan, niin miulle ainakin heimoveljeys selvisi vasta podcastien kautta :D sivustaseurattua kuitenkin on tullut jo useita vuosia

aamupala.
-Kaurapuuro 100g + Arlan rasvaton vanilija jogurtti 250g
Lounas
-100g tumma makaroni + 550g kanamestarin pehmeän pippurinen broikku Syön kahdessa osassa. klo 12 ja klo 15
Dinneri
-50g tummamakroni+ 400g seiti+ 200g bataatti
Iltapala
-Kaurapuuro 80g+Arlan rasvaton jogurtti 250g
Iltapala 2
-patonki 80g+ Snelman broikku leikkeleitä 120g+MInilätta 20g+ Kevyt gouda kaksi siivua (40g)
Tuohon päälle salaatit yms + pari omppua jos tekee mieli

Onko nämä diettisafkat?
Onko tarkitus muuttaa jossain vaiheessa ylös tai alaspäin?

Niin ja L3ka tuolla tuumasi että aitko hankkia sponsseja niin taitaa olla niitä saadaan enempikin, halukkaita taitaa olla sponssiriviin vaikka kuinka ja paljon.
Allu olisi kyllä omalla tavalla hyvä sponssattava että saisi aikaan tunteita moneen suuntaan jos olisi julkisuudessa ja sillä mitä kirjoitetaan ei ole väliä kunhan nimi on oikein :)

Onko Suomessa ollut Mustalais kehonrakentajia? Tällä hetkellä ei taida Allun lisäksi muita olla?
Isberg Dimitri on ainakin ollut,muita en tiedä

Millä maustat seitistä syötävän :D
Suolaa ja katsuppia päälle niin avot ku on hyvää..=)

Onko nämä diettisafkat?
Onko tarkitus muuttaa jossain vaiheessa ylös tai alaspäin?

Niin ja L3ka tuolla tuumasi että aitko hankkia sponsseja niin taitaa olla niitä saadaan enempikin, halukkaita taitaa olla sponssiriviin vaikka kuinka ja paljon.
Allu olisi kyllä omalla tavalla hyvä sponssattava että saisi aikaan tunteita moneen suuntaan jos olisi julkisuudessa ja sillä mitä kirjoitetaan ei ole väliä kunhan nimi on oikein :)
Ylöspäin muutetaan viikko viikolta huhtikuun vaihteessa olisi tarkoitus muuttaa ja sitten dietillä luonnollisesti vähentää

Siis onko tuo rabdomyolyysi oikeasti mahdollinen normaalille natikalle vai vaaditaanko tuossa vähän isompia lihaksia, jotta tuohon tilaan joutuu? Millaisesta reenistä mahtoi olla kyse? Kyllähän porukka vetää koviakin jalkareenejä ja huonommillakin pohjilla, mutta tuohon tilaan ei ajaudu. Silti tämä ei ole eka eikä vika tapaus...

Siis onko tuo rabdomyolyysi oikeasti mahdollinen normaalille natikalle vai vaaditaanko tuossa vähän isompia lihaksia, jotta tuohon tilaan joutuu? Millaisesta reenistä mahtoi olla kyse? Kyllähän porukka vetää koviakin jalkareenejä ja huonommillakin pohjilla, mutta tuohon tilaan ei ajaudu. Silti tämä ei ole eka eikä vika tapaus...

Tuommonen treeni.

Back
Ylös Bottom