Allun suoli ongelmat senkun jatkuu, tänään iski duunissa aamusella ihan hiton kova vatsa särky ja oli ihan pakko makaa sikiö asennossa toimiston sohvalla 1,5h jotta pahin meni ohi, mutta koko päivän oli maha(suoli) kipeä Juteltiin Miken kanssa aiheesta ja nyt koitetaan löytää mikä tämän aiheuttaa karsimalla sapuskaa yksi kerrallaan pois.. Koliitti oli oman emännän ehdotus,mutta tiedä sitten.. Vatsan vasemmalle puolelle kohdistuu se särky ja melkoisia ilmavaivoja/varpusparvia on ollu tässä jo kolmisen viikkoa.. Tämä alkoi ihan itsetään ilman mitään muutosta ruokavaliossa, kaikki muut ruota valiossa on tuttuja paitsi kaurapuuro, mutta sitäkin olen syön ihan joka päivä joskun kouluaikoina kylläkin.. Syy tähän vaivaan olisi hyvä löytää ennen huhtikuun alkua, koska silloin en halua painia minkää suoli ongelmien kanssa vaan painaa täysillä tehden lihaa oikein urakalla.. Ollaan juteltu miken kanssa että ehkä se -90kg saattaa olla hieman liian ahdan mulle sittenkin, mutta mikään ei ole varmaa.. Tässä kuvaa viime kerrasta kun olin onnistuneella setillä, aamupaino 112kg luokkaa ja kyllä kuva on otettu jorvista sydän osastolta =)
Toinen kuva Venice biitsiltä 110kg painosena