Allan Jokinen

Mitä noihin "älyttömiin" reeneihin tulee:

Jos omalla salilla aikanaan huomasin wlogien vaikutuksen niin siitä että juuri salilla aloittaneet 16v jantterit matkivat kaikki mitä Peter ja Mike videoilla teki. Eihän treenit nyt voi olla onnistunut ellei ainakin kerran pyörry tai oksenna lattialle. Mitä kurjempi olo sitä parempi treeni. Taisitte joskus mainitakkin että jos et näytä Peter Wileniukselta niin älä treenaa kuten hän. Tosin ei näitä jamppoja enää ole kyllä salilla näkynyt.

Siinä on ainakin tapaus josta kukaan ei pääse mussuttamaan ettei olisi viety tappiin asti, vähän ylikin ja helvetisti ohi mukavuus alueelta..
Voimia!

Mitä noihin "älyttömiin" reeneihin tulee:

Jos omalla salilla aikanaan huomasin wlogien vaikutuksen niin siitä että juuri salilla aloittaneet 16v jantterit matkivat kaikki mitä Peter ja Mike videoilla teki. Eihän treenit nyt voi olla onnistunut ellei ainakin kerran pyörry tai oksenna lattialle. Mitä kurjempi olo sitä parempi treeni. Taisitte joskus mainitakkin että jos et näytä Peter Wileniukselta niin älä treenaa kuten hän. Tosin ei näitä jamppoja enää ole kyllä salilla näkynyt.
Joo, kokeneemmat jotka noita on vetänyt, kestää rajujakin vetoja, sitten jos niihin ei ole tottunut, voi käydä hassusti.

Aika älytöntä että Marko vetää jollekkin toiselle ihan yliampuvan treenin. Kukaan ei pysty suorittamaan niitä treenejä mitä Marko teki itse silloin nuorena. Pitäs miettiä pelkästään sen yksilön etua mitä hänelle teetetään.

Onko Allu katsonut wileniuksen uusimman videon, missä W kommentoi Allun potenttiaalia keholavoilla?

Aika älytöntä että Marko vetää jollekkin toiselle ihan yliampuvan treenin. Kukaan ei pysty suorittamaan niitä treenejä mitä Marko teki itse silloin nuorena. Pitäs miettiä pelkästään sen yksilön etua mitä hänelle teetetään.

Onko Allu katsonut wileniuksen uusimman videon, missä W kommentoi Allun potenttiaalia keholavoilla?

Joo mutta omituisinta siinä oli, että veti täysin erilaisella tyylillä ne treenit kuin mihin itse oli vannoutunut 90-luvulla. Eli isot kuormat ja intensiiviset sarjat, mutta melko maltillinen volyymi. Sitten veti semmosia happo/volyymihelvettejä, joissa lihaksen toimintakyky ajettiin pyöreään nollaan. Toki varmaan oli tarkoituksena tarjota ikimuistoisia kokemuksia, mutta ei niissä kyllä tosiaan järjen kanssa ollut mitään tekemistä. Edes hetkellisesti, jos täysin överiksi vedetään.

Mun mielestä Mike on tainnut muutamaankin otteeseen fiksusti todeta, että itse pitää pystyä vetämään samat setit mukana. Viittaan lähinnä noihin Markon vetämiin älyttömyyksiin mm.Vihavaisen ja Alonan kanssa. Ei se toki vielä kaikkea kerro, vaikka itse treenauttava pystyisikin treenit toteuttamaan, mutta on ainakin jatkuvasti joku käsitys siitä, että missä mennään. Nyt tulee vähän dissausviesti, mutta ei siinä ole mitään helvetinkään järkeä jollekin Alonalle(joka kuitenkin on lähempänä aloittelijaa kuin treenaajaa, joka voisi tuollaisista treeneistä hyötyä) vetää sellaista paskaa mitä sillä videolla.

Sori Allu off-topicista, kokeneiden kavereiden yhdessä vetämillä ylikovilla treeneillä ei ole mitään tekemistä tämän ylemmän kritiikin kanssa.

Yrittihän Make tulla vetämään meille kanssa jalkatreenin, mutta se kaatui siihen kun sanoin "tottakai jos teet ite samat". Mä pystyn vetään Makellle semmoisen jalkatreenin, että se halvaantuu, mutta niin pystyy kuka tahansa muukin. Vihavaisen treeni osoittaa, ettei Marko ihan kamalasti ymmärrä mikä on tarpeeksi.

Kuuntelin kyllä ja ihan oikeassahan W oli, raamit puuttuu ja paljon muutakin,mutta ne kaikki puutteet otetaan työnalle kunhan vaan aika on kypsä=)

Tänään taas oli hieman sellainen päivä jolloin "offi" tuntuu, näitä päivä on pari viikossa ollu nyt pari viikkoa.. Pientä väsyä ja sellaista "huvittamattomuutta" mutta ei kuitenkaan mitään sellaista mihin olin henkisesti varautunut =)
Oma fiilis peiliin katsoessa on melko apea, mutta kuulemma ei ole syytä ahdistua ja kun tämä kommentti tulee henkilöltä joka seuraa tätä mun tekemistä todella läheltä niin koitan luottaa ja tuudittautua siihen. Mitä enemmän aika menee tällä offilla sitä enemmän huomaan kuinka tämä "normi ihmisen rooli" ei istu mulle ollenkaan, ihan kokonaan ei värit häviä elämästä mutta jotain koko ajan hiipuu pois, huumori ei pursuile enää samoin ja hymyilykin on hieman hankalampaa kun väsy painaa hieman enemmän kuin normaalisti. Näin tässä offilla tuleekin huomattua oma "kuolevaisuutensa" ja sitä vuosia ollutta SUPERMIES fiilistä alkaa tulla ikävä.

Rabdomyolyysi.

Just jokin aika sitten kavereiden kanssa juteltiin, että onkohan tuon tilan saaminen treenaamalla mahdollista. Legendat kertovat tästä rabdosta ja jotkut saaneet tuon tilan treenaamalla. Luulisi että kehosta loppuu vain virta ja treeni loppuu siihen, ennen kuin ajautuu tuonne alueelle. Hoitamattomana tuo rabdo johtaa siis kuolemaan.

Pitää hattua nostaa, että jollakin on noin kova pää treeneihin :D

Allun täytyisi käydä hakeen Heinoselta motiaaviota. Näin offiilla on hyvä ottaa vertailut ja tietää, että mikä se kunto täytyisi reilu puolen vuoden päästä olla :P

Hyvä muistutus taas siitä että ei se "lihaksen tappaminen" aina ole fiksuin tapa lähestyä reenaamista. Mun mielestä ennemminkin pitäisi miettiä treeni siten, että se haastaa lihasta ja palautumiskykyä sopivasti, ja sitä kautta kehittää intensiteetin/volyymin/kuorman/minkä tahansa sietokykyä. Jollekin vuoden treenanneelle se saattaa olla 3 sarjaa/liike joista viimeinen failureen. Jollekin se voi olla WLOG ällitälli treeni. Eikös se File_ukkokin sanonut että samalla mentaliteetilla voi treenata kuka tahansa, mutta toteutus pitää vain tehdä omille raameille sopivaksi.

Vaikea sanoa.. 100mg lisää vois olla hyvä alku ÷)
Ei paljon kummiskaan. Vaihteleeko tämä ihmisestä riippuen? Tutulle määrätty tämä määrä mitä otat viikos niin kerran kahteen viikkoon. Nyt siis puhutaan että tuntee itsensä itseksi eikä puhuta mistään kasvusta.

Back
Ylös Bottom