Allan Jokinen

IMG_1328.jpg
Ottakaas tästä kuvasta uudempi versio? :)

Allusta hieno huomata,että asenne on kohdillaan! Mennään vaikka läpi kiven, jotta saavutetaan haluttu tulos:rock:
En nyt ihan sanois noin, mutta juuri tuohon pyritään.. henkinen kantti tulee mitattua joka kerta kun Mike vetää treeniä. Myönnän että monesti olen halunnut heittää pyyhkeen kehään ja luovuttaa mutta jostain olen tähän asti löytänyt sitä tahtoa jatkaa tästä on myös kiitettävä Mikeä sillä hän on kuunnellut miten olen toivonut itseäni tsempattavan. Kehitystä tarvitaan vielä paljon, niin henkisellä kuin fyysisellä puolella

Allu kehittyy kokoajan tekemisessä ja pidän huolen, että ne tekniikat myös jatkossa paranee. Kivunsietoa alkaa olemaan jo ihan tarpeeksi, koska kovempaa mitä tänään tehtiin, ei ole tarpeen tehdä enää, tarvitsee vain tehdä yhtä tehokkaasti ja kovaa eri tavalla.

Nyt vain pitää tasaisesti paukuttaa noita haastavia jalkatreenejä, niin noin 3kk päästä keho alkaa adaptoitumaan ja sitten voidaan vetää 20% lisää hanaa joka taas tuo lisää volyymiä ja rasitusta jaloille.

Mike pitää huolen, että Allu treenaa niin kuin kehonrakentaja. Ongelma Allulla taitaa olla että pitäs syödä ja nukkua kuten kehonrakentaja. Jos treenaa helvetin kovaa, mutta syö 2tuhatta kaloria päivässä ja herää yön aikana 10 kertaa niin ei pitkälle pötkitä.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Joo juttelusta kun jättäis vittuilun pois niin olisi aika hiljaista...:love:
Hyvin vetää Allu loppuun asti, ja viihdyttävä pätkä.
Hyvää uuttavuotta herroille

Saipas nauraa asennoille ja Miken repeemisille. Allu se on yhtä teatraalinen reenatessaan ku puheissaankin "kylvät siemenesi häneen ja............." :D :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom