All Stars Protein Drink 60g protein?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HarryG
  • Aloitettu Aloitettu
Niin. Mitä mieltä tollasesta vaihtoehdosta aamupalaksi on jengi?

Vedän pullon päivässä kahdessa osassa:

Aamulla klo. 8.00. 2,5 dl + Vital 10 vitamins mehua 2,5 dl + 2 rkl rypsäriä.

Normaali ruoka duunissa klo. 11.00

Toinen puoli pullosta noin klo 14-15. + jotain?

Loppupäivään kuuluu pari muuta normaalia ruokaa ja palkkari (muscle+)

Kiinnostais vaan tietää, ton aamupäivän osalta, et onko riittävää?

Ravintosisältö All Stars Protein drink:

100ml=1dl:

Kaloreita:89kcal eli 2,5dl= 222,5kcal
proteiinia:12g =30g
hiilareita: 10g =25g

+ vitskuja kaikenlaisia.

ja protskuthan koostuu maitoproteiinista... Pitäskö olla nopeempaa Aamuks?:zzzz:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulostaa aika vähältä mun mielestä. Itse vetäisin noiden lisäksi vielä vaikkapa pari ruisleipää tms. Ei ole IMO mitään väliä onko aamuprode maitoprodea vai heraa. Syödäänhän sitä aamulla rahkaakin jne.

Edit: Tosta sun setistäs tulee ~45g hiilaria, sen takia lisäisin esim. noi pari ruisleipää tms.

tuolla aamupalalla itse kuolisin nälkään tunnin päästä..
lienee mulla iso vatsalaukku:D

joskus pika-aamuina juonut protu+rypsäri paukun,enpä sillä kaus pötki kun olo alkaa olemaan sietämätön..

niklas86 sanoi:
Kuulostaa aika vähältä mun mielestä. Itse vetäisin noiden lisäksi vielä vaikkapa pari ruisleipää tms. Ei ole IMO mitään väliä onko aamuprode maitoprodea vai heraa. Syödäänhän sitä aamulla rahkaakin jne.

Edit: Tosta sun setistäs tulee ~45g hiilaria, sen takia lisäisin esim. noi pari ruisleipää tms.

Eli aamulla polttoon lisää hiilaria... Protskujen saanti on ok. Huh huh... täytyy katsoa, saanko enää mitään tungettua aamulla lisäks, kun nyt jo oon spytannu pari kertaa aamulla ton setin jälkeen...:urjo:

Noh. Jos se leipä tasapainottas ;)

HarryG sanoi:
Eli aamulla polttoon lisää hiilaria... Protskujen saanti on ok. Huh huh... täytyy katsoa, saanko enää mitään tungettua aamulla lisäks, kun nyt jo oon spytannu pari kertaa aamulla ton setin jälkeen...:urjo:

Itse henkilökohtaisesti pidän aamulla tärkeempänä saada hiilareita kuin ehtopäivällä joten niitä lisää. Ja jos lentää :urjo: niin ei se johdu muuta kuin siitä ettet ole totuttanut itseesi syömään aamulla. Syö aamulla kuin kinki niin reeneissäkin kulkee hyvin.

HarryG sanoi:

Jep protskua tuosta tulee tarpeeksi. Jos sulla on vaikeuksia saada aamulla pöperöä pannuun ni kannattaa lisätä vähitellen sitä ruokamäärää, sillein se korjaantuu. Toinen juju on, että jos ei ole kiire aamuisin ni syöt eka vaikka leivän/pari ja vitamiinit tms ja 15-30min päästä noi mehut ja prodet tms. :)

Edit. pieni asiavirhe

IMO aamupalalle kiinteää ruokaa. Ei aamiainen voi koostua pelkistä litkuista eikä tuon kokoisella aamiaisella aikuinen ihminen voi jaksaa kovin montaa minuuttia.

Vanha hyväksi havaittu keino aamiaisella on kaurapuuro+mehukeitto+raejuusto.

Sumu sanoi:
IMO aamupalalle kiinteää ruokaa. Ei aamiainen voi koostua pelkistä litkuista eikä tuon kokoisella aamiaisella aikuinen ihminen voi jaksaa kovin montaa minuuttia.

Vanha hyväksi havaittu keino aamiaisella on kaurapuuro+mehukeitto+raejuusto.

:) Yleensä en pysty syömään mitään. Ja eka safka ollut koulussa... Ei ihme ettei liiku.

Toi kaurapuuro on kyllä hyvä vaihtoehto kans. Oonkin joskus vetäny kaurapuuroa ja mansikoita aamulla. Mut ei oikein meinaa ehtiä aamuisin silmät ristissä vääntämään mitään safkaa. Ajattelin et on kuitenk hyvä saada ees jostain ne aamun protskut, eli turvauduin litkuun.

Mut pitää löytää jokin kultainen keskitie tossakin asiassa... Vois tosiaan yrittää sellasta pikkuhiljaa totuttamista, et sais enemmän aamuisin sitä ruokaa... Vois aloittaa tolla ruisleivän lisäämisellä tohon yhtälöön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom