Alkuun pääsy jälleen.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tupi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaupunki
Uusimaa
Elikkä olen ollut n.3 vuotta treenamaatta melkein kokonaan koska selkä porsi silloin ja nyt on lekurit kehottanut harrastamaan lihaskuntoilua joka todellakin minulle sopii :)

Kysyn nyt neuvoa pikaisesti koska tällähetkellä ei ole aikaa joka topikkia lukea läpi että millä saan ajan kanssa kertyneen löysän massan pois jota on mahan kaulan ja kasvojen alueelle tullut?

Kun olin viimeksi "iskussa" painoin noin 85kg nyt n.100kg ja mittaa 177cm

Lähinnä kiinnostaa ruokavalio ja erittäin tehokas ohjelma.
perushommat on hanskassa ainoinaan 4-5 vuotta treeniä tehnyt mutta silloin ei ollut "ylimääräsitä" kun aloitin.

ikää on 21 vuotta

-Tupi-

Niin ja tietysti kuntoa pitää saada nostettua että jaksaa toistoja paremmin.

sen olen kokeillut että voimaa on vielä tallella kovasti muttei jaksa kertakaikkiaan montaa toistoa.

Tupi sanoi:
Niin ja tietysti kuntoa pitää saada nostettua että jaksaa toistoja paremmin.

sen olen kokeillut että voimaa on vielä tallella kovasti muttei jaksa kertakaikkiaan montaa toistoa.

Siinä olisi sitten kaksi sellaista lausetta ettei kyllä minulle aukea :rolleyes:

Mutta Täältä alkuun kaksi ensimmäistä postia (ja sitten loput):
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

Ja sitten tämä päälle:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927

Gdane sanoi:
Siinä olisi sitten kaksi sellaista lausetta ettei kyllä minulle aukea :rolleyes:

]
ilmeiseti maksimi voimaa on tallella, mutta kestävyys on sitten vähän huonommalla mallilla eli seinä tulee äkkiä vastaan pidemmissä sarjoissa :), olettaisin.

Tupi sanoi:

Anteeksi nyt, mutta jos olet 21-v, olet ollut kolme vuotta treenaamatta ja joskus teininä treenasit muutaman vuoden, pidän melko todennäköisenä, ettei sinulla ne perusasiatkaan välttämättä täysin hallussa ole. Ylipäänsä, aina kun tauon jälkeen aloitetaan treenaaminen -varsinkin noin pitkän tauon- on syytä palauttaa mieleensä täysin ruohonjuuritason jutut ja aloittaa perusteista.

Ja kaikkihan toki haluaisivat, että joku tekee valmiin ruokavalion ja supertehokkaan ohjelman ja mielellään noudattaakin niitä sinun puolestasi. Yleensä tieto kumminkin menee paremmin päähän, jos vähän näkee vaivaa sen hankkimiseen.

Oikeastaan olisi pitänyt kysyä suoraan että minkälainen liikunta salitreeninlisäksi polttaa hyvin rasvaa, olin niin väsynyt yöllä ettei tainnu ajatus kulkea.

perushommien osaamisella tarkoitan sitä että treeni liikkeet on hallussa ja ohjelman alkuohjelman teen selkälääkärin kanssa yhdessä etten tee mitään väärää ja riko sitä uudestaan.

Joo ja maksimi voimaa on tallella mutta kestävyys ihan perseellään.

Lisäravinteiksi hommasin vain kreatiinia ja perus protskua näillä siis alkuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom