Alkoholistille treeniohjelma, ammattilaisen apua kaivataan.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Alkoholiongelmaisella tuo yhden kaljan juominen menee valitettavan usein niin, että juo sen yhden ja sen jälkeen rata jatkuu päiviä/viikkoja/kuukausia. Eli ihan paska neuvo jos oli tosissaan sanottu ja ihan paska vitsi jos oli vitsillä sanottu.

Eihän tuossa neuvossa mitään vikaa ole, kasvattaa samalla luonnetta ja kuntoa, päästähä tuo on kiinni... Eikä tosiaankaa ole vitsillä kirjotettu

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eihän tuossa neuvossa mitään vikaa ole, kasvattaa samalla luonnetta ja kuntoa, päästähä tuo on kiinni... Eikä tosiaankaa ole vitsillä kirjotettu

No on aika paljon vikaa koska alkoholistilla ei ole päässä jarrua mitä tulee viinaan, ja sitten on helvetti irti. Se sun täytyy ymmärtää.
Kysy keltä vaan pakkislaiselta joka on nähnyt mut jurrissa että onko siinä tuohussa mitään järkeä.

edit. Ja mitä helvetin järkeä on juoda 1 kalja, sitä mä en taas ymmärrä, en välttämättä tule ikinä ymmärtämään.

Sitten kun puhutaan sairaudesta nimeltä alkoholismi niin ei silloin käydä yksillä kävelylenkin ohessa. Paras, ja yleensä se ainoa, tapa on pitää kunnon tauko kaikesta alkoholiin liittyvästä. Tai lopullinen.

Siinä on kyllä jo täydellistä tietämättömyyttä (ja/tai tyhmyyttä) että rupeaa alkoholistille ehdottelemaan yksillä käymistä. Mut kaikilla ei toi ajatus leikkaa ihan samalla lailla.

Alkuperäselle postaajalle sanoisin että tekee koko kropan ohjelmalla jatkossakin. Jos alkaa tekemään jotain monijakoista mikä vaatii suunnittelua niin helposti noissa voi käydä niin että rupee ahdistamaan vaan ennestään kun joku treenikerta jää välistä. Kaikki paukut tossa pitäis laittaa siihen päihteistä irti pääsyyn eikä kannata siihen uhrata aikaa että tuliko nyt tehtyy forkuille tarpeeks monta eristävää sarjaa viimisen kahen viikon aikana. Jos kykenee niin pudottelee painoa, ja sitten kun alkaa olemaan lähempänä normaalimittoja niin alkaa miettimään jakoisuuksia ja tarkempaa säätöä.

Zone-sarja -42%
Toimiiks toi sama muuten huumeisiin, että riippuvainen voi sillon tällön pistää hihaan pienet tai vetää nenään pienet? Kasvattaa luonnetta ja kuntoa, päästähän sekin on kiinni.
edit: Tää sun neuvos muuten varmaan mullistaa päihdekuntoutuksen ja katkohoidon, jännä ettei ne katkoilla, vertaistukiryhmissä ja muissa päihdehoitopaikoissa oo tajunnu vielä tätä, että alkoholistien kannattaa käydä baareissa yksillä jotta parantuu riippuvuudestaan.

No niin, eiköhän wqwq:tä ole ruoskittu jo ihan tarpeeksi:D
Ihan sama ymmärsikö se mitään mutta palataan henkilöön nimeltä skitothef.

edit. Niin ettei mene ihan :offtopic:

Jep, oli tosi paska päivä ja mainitsin ryhmässä että sain netistä tukea ja vielä pakkikselta. Mutta siis ahdistaa masentaa v***sti ja nähtävästi hermoradoissa jaloissa vikaa koska en pysty kyykkäämään ollenkaan painojen kanssa, pelkkä tanko? Viime vuonna ohjelma oli tämä:

Maanantai: Jalat + olkapäät
Jalat: 3x 15 askelkyykky, 3x10 jalkaprässi,3x10 varpaille nousu 3x10 tangon kanssa( pohkeet)
Olkapäät: vipunosto 3x15, pystysoutu 3x10, käsipainoilla ylöspunnerrus 3x10 istuen. Kohautukset 3x 10
Lopuksi vatsat 3x30
Tiistai: lepo
Keskiviikko:
Rinta, hauis, ojentajat ( vai pitäisikö olla rinta+ olkapäät?)
penkki 3x12 kevyellä + 2x8toisto isommalla painolla.
vinopenkki 3x 10 vapailla painoilla, kevyt palautus ylätaljalla ( venytys)
Ojentajat: taljassa 3x 15 tai 21, ranskalainen 3x10
Torstai : aerobista, aamulenkki 5km , sulkapallo.
Perjantai:
Selkä + vatsa+hauis
Vatsa: kiertoliike laitteessa 3x10 kumpaankin suuntaan, vatsakoneessa 3x15, lisäksi syvät vatsalihakset.
Selkä: selkälaitteessa 3x 15, maastaveto 3x15, ylätalja eteen 3x10, kulmasoutu 2x 10
Lisänä: takareidet+pakarat laitteessa. 3x 15
Hauis:
Vasarakääntö 3x10, keskitetty 3x10,tangolla kääntö3x10

Uinti 1000m + Venyttely.
Lauantai lepo.

Sunnuntai kevyt koko vartalon treeni + lenkki. 30 min sisällä proteeinipalautusjuoma. Illalla sinkki+magnesium. Ennen treeniä rooster stick ( kofeiini+tyrosiini+kreatiini)+ jack3d

Nyt ei tod pysty tekeen mitään. Ja testotasot on ihan nolla , sen tuntee. Mulla menee vie pameja ja sit ssri lääke . Mut asenne alkaa pikkuisen karista, eilen kun oltiin kaupungilla ryhmän kanssa niin oli jo Alkoon matka, kunnes käännyin. Mutta tosiaan. olen 34 v. vielä olisi elämää. Eniten sattuu nainen. Jätti ja löysi heti uuden. Nyt vasta selvänä voi käsitellä.

Niin. päässä jopa ajatus että hankin ok pöhinää ja sen avulla voi treenata, laihtuu + ei tee mieli viinaa ja auttaa adhd oireisiin. esim. Dexedrine. Eli addiktio nostaa päätä. Tänään pelkkää mavea kiskoin mut ei tää tosiaan nyt oo oikea aika treenata...palailen ku pää paremmassa kunnossa. Paha juttu kun alkanu jemmaan pahimpaan oloon diapamia. kielen alla. Eli---> piirteet retkahduksesta edessä.....noh tänään en juo. ps . Hiito kun muistais yhden painijan opettaman pelkällä tangolla tehtävän koko kehon treenin, siinä oli 10 liikettä. ps2 . viikko maksusitoumusta jäljellä. sit sit...noh . en tie .

oiskohan se treeni legendaarinen "swiipperi"?

Mut asenne alkaa pikkuisen karista, eilen kun oltiin kaupungilla ryhmän kanssa niin oli jo Alkoon matka, kunnes käännyin. Mutta tosiaan. olen 34 v. vielä olisi elämää. Eniten sattuu nainen. Jätti ja löysi heti uuden. Nyt vasta selvänä voi käsitellä.
Hienoa että et mennyt Alkoon. Muista että vaikka nyt on vaikeata olla ilman alkoholia niin mitä useammin et mene sinne vaikka kuin tekisi mieli tai masentaa, ahdistaas, vituttaa yms. niin se tulee kuitenkin ajan kanssa helpommaksi ja helpommaksi. Ja tiedät varmaan mihin olet menossa jos jatkat juomista, hautaan. Jokaisen ei tarvitse sitä pohjaa koskettaa koska siinä kohti liikutaan elämän ja kuoleman välillä ja on iso riski sitten kuolla siinä, vain onnekkaat jäävät elämään. Sinulla tosiaan elämä vielä edessä. Alkoholi ei ole ratkaisu oikeastaan yhtään mihinkään pidemmän ajan päälle, vaan ajaa kuoppaan vielä syvemmälle ja pahentaa henkistä olotilaa. Paljon paremmassa kuosissa olet niin fyysisesti ja henkisesti ajan kanssa jos et juo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
. viikko maksusitoumusta jäljellä. sit sit...noh . en tie .

Sit sä meet vertaistuki ryhmään, ei sen takia että mä ehdotan vaan ihan itsesi takia. Mä en ainakaan pärjäisi ilman vertaistukea, hyvin harva pystyy itse pärjäämään rauttiina vaikka olisi joku saatanan a-klinikka tukena. Toi A.A-setti on pelastanut eniten ihmishenkiä penisilliinin jälkeen.
Anna hei itsellesi armoa tuossa sali tuohussa, kyllä ne painot rupeevat liikkumaan kun olet pidempään selvinpäin.
Sorry kun lässytän kokoajan tuosta raittiudesta mutta et sä varmaankaan kännissä salille eksy,mm. siksi se raittius on number 1.

Niin. päässä jopa ajatus että hankin ok pöhinää ja sen avulla voi treenata, laihtuu + ei tee mieli viinaa ja auttaa adhd oireisiin. esim. Dexedrine. Eli addiktio nostaa päätä. Tänään pelkkää mavea kiskoin mut ei tää tosiaan nyt oo oikea aika treenata...palailen ku pää paremmassa kunnossa. Paha juttu kun alkanu jemmaan pahimpaan oloon diapamia. kielen alla. Eli---> piirteet retkahduksesta edessä.....noh tänään en juo. ps . Hiito kun muistais yhden painijan opettaman pelkällä tangolla tehtävän koko kehon treenin, siinä oli 10 liikettä. ps2 . viikko maksusitoumusta jäljellä. sit sit...noh . en tie .

Pamia huonoon oloon.Mitä vikaa siinä on ? Ei pitäisi yhtään liittyä sun sairauteen jos lääkäri sulle niitä on määrännyt.

Mitä ketjunaloittajalle kuuluu?

Minua alkoi kiinnostamaan tuo testosteronin lasku. Itse käytin alkoholia 3 vuotta niin että join viikossa vähintään 2 kertaa, joskus melkein päivittäin. Nyt on ollut muutaman kuukauden lähes kokonaan ilman alkoholia. Onko tasot palautunut normaaleiksi? Vai eikö ne palaudu enää ollenkaan normaaleiksi?

Kiinnostaa myös miten kauaksi aikaa 1 känni laskee testotasoja?

Aloittajalle sellanen "lässytys" täältäkin päin että uusien taitojen listalle sun vaaan pitäs opetella tunteiden käsittelyä ja itselle rehellistä oman elämän pohdintaa. Ihmiseen esimerkiksi kuuluu sattua jos hyvä nainen jättää ja löytää uuden, mutta meidän ei pitäisi joutua pakenemaan itseemme sellasen takia kohti tuhoa.

Tarvit ihmisiä, sekä niitä joilla on samoja kokemuksia ku sulla, ETTÄ niitä jotka ei elä samojen ongelmien kanssa. Voihan olla että sulla on jo nää asiat ihan käsittelyn alla, mutta kuhan lässytän.

Nyt katkolla. Jäin kiinni että oli oma resepti bentsoihin. Pää alkoi olla kunnossa, lihasmassaa tullut ja juoksukunto ok. Nyt join 1kk putkeen ja taas katkolla. Pääsin mukaan myös AA. Mutta treenikin pitää putsina. Mietin ostanko kaverilta testopusseja 30kpl, koska sillä saisi takaisin ton lähtötason. Penkki oli siis 105kg, mave 140 , kyykky 100kg onhan noi vähän väärässä suhteessa. nyt ne kaikki on -30kg varmaan . Ja morkkis. Eli kysymys. Koska olen 35v niin testotasot tosi alhaalla nyt.

skitotef, hei haloo sä nostat yli sata kiloa rautaa. Ei siihen joka jätkä pysty. Ole ylpeä itsestäs ja jatka treeniä!

Nyt katkolla. Jäin kiinni että oli oma resepti bentsoihin. Pää alkoi olla kunnossa, lihasmassaa tullut ja juoksukunto ok. Nyt join 1kk putkeen ja taas katkolla. Pääsin mukaan myös AA. Mutta treenikin pitää putsina. Mietin ostanko kaverilta testopusseja 30kpl, koska sillä saisi takaisin ton lähtötason. Penkki oli siis 105kg, mave 140 , kyykky 100kg onhan noi vähän väärässä suhteessa. nyt ne kaikki on -30kg varmaan . Ja morkkis. Eli kysymys. Koska olen 35v niin testotasot tosi alhaalla nyt.

alkoholistille kaikenlainen tajuntaan ja mielialaan vaikuttava(testo) on takuuvarma keino saada pitkässä juoksussa tulokset alas ,
koska sen seurauksena on omavoimaisuuden tunne ja siitä seuraa retkahdus lähes takuuvarmasti ja juova alkoholisti ei rautaa paljoa nostele, pulloja sitäkin enemmän...
tutustuhan aa:n vihkoseen lääkeaineista ja esim. puhu siellä ryhmässä ja kuuntele toisten kokemuksia..
natuna treenaamalla sulla on mahdollisuus hyvä saada tasot ja tulokset nousuun..
päivä kerrallaan ja tsemppiä

alkoholistille kaikenlainen tajuntaan ja mielialaan vaikuttava(testo) on takuuvarma keino saada pitkässä juoksussa tulokset alas ,
koska sen seurauksena on omavoimaisuuden tunne ja siitä seuraa retkahdus lähes takuuvarmasti ja juova alkoholisti ei rautaa paljoa nostele, pulloja sitäkin enemmän...
tutustuhan aa:n vihkoseen lääkeaineista ja esim. puhu siellä ryhmässä ja kuuntele toisten kokemuksia..
natuna treenaamalla sulla on mahdollisuus hyvä saada tasot ja tulokset nousuun..
päivä kerrallaan ja tsemppiä

itehän vedin douppia 14vuotiaasta, 16 vuotiaana olin täyspäivänen heroinisti ja 23vuotiaana metadoni korvaushoidossa jossa ollessani 7vuotta alkoholisoiduin pahasti.
metkuhoidon aikana sain sustat lääkäriltä ja piikittelin 6kk:N ampullit 2kuukaudessa enkä treenannu paskaakaan ku piti juoda viinaa..
pääsin linnaan ja siellä aloin treenaa(lähtö taso oli penkki 50kg, veto 100kg , kyykky n.30kg) nyt ollu linnasta pois 1vuoden ja treeniä takana n.4vuotta tulokset on penkki 120,veto 200, kyykky 160
natuna oon treenannu joten voisin väittää että tasot on palautunu ja nyt alotan voimatreenit ni pitäs tulosta tulla kun oon bodaus tyylillä tähän asti menny.

kaikki on mahollista jos pysyt putsina etkä ota ekaa ryyppyä/annosta, käyt ryhmässä ja puhutr niistä oikeista kipeistä asioista ja työstät 12askeleen ohjelmaa.

tää on mun kokemus, enkä halua neuvoa ketään mutta toiminu monelle alkoholistille ja addiktille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom