Alkoholi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nikke
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Näin vapun liepeillä haluaisin tiedustella, onko alkoholin nauttimisesta haittaa lihasten kehitykselle/palautumiselle?

Käsittääkseni periaattessa alkoholin ei pitäisi mitenkään liittyä lihasten sisäiseen toimintaan, mutta olen kuitenkin kuullut, että treenin jälkeen esim. jonkinlaisten kännien vetäminen veisi kokonaan harjoituksen merkityksen. Tai esim. kuntoharjoittelun osalta lähtisi muutamankin harjoituksen merkitys kokonaan pois.

Eli onko alkoholista haittaa, vaikka ottaa punttireenin jälkeen edes yhden olusen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
AFAIK, alkoholi pistää lihakset kataboliaan (lihasta purkavaan tilaan) aika tehokkaasti. Ei yksistä känneistä nyt kaikki kerralla katoa, tietty. Mutta ainakin itsellä se sixpackin ottaminenkin joku päivä vaikuttaa puolisen viikkoa treeneihin, eikä voi tehdä niin kovaa kuin yleensä.

Avernian sanoi:
Mutta ainakin itsellä se sixpackin ottaminenkin joku päivä vaikuttaa puolisen viikkoa treeneihin, eikä voi tehdä niin kovaa kuin yleensä.

No huh. Itse havaitsen ehkä nippa nappa sixaria seuraavana päivänä juoneeni, ja sekin saattaa johtua siitä että samalla tuli valvottua ja syötyä miten sattuu.

Jos sä vetäisit taulut, meniskö kuukauden treenit käteen ?

Mä en kyllä huomaa mitään parin päivän päästä vaikka vetäisin täydet..Olo saattaa olla joskus ehkä vähän "kkevyt",mut en muuten..:kippis1:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom