Alkaa vituttaa!

:offtopic: Pahimmat raskausarvet näin intissä yhdellä todella lihavalla jätkällä mahan ympärillä. Sillä oli niitä koko vyötärö täynnä selässä, mahassa ja kyljissä n. 5 sentin välein ja ne olivat 10-20 senttiä pitkiä sekä aivan punaisia. Se oli kuvottavaa katseltavaa :urjo: Miehellä oli painoa yli 150 kiloa (150 kg vaaka ei riittänyt) ja pituutta n. 180 senttiä.

Ei raskausarvet mielestäni hauiksissa niin pahannäköisiä ole mutta mahassa kylläkin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
se tavara uudistaa ihoa aika rajulla metodilla; ota söörtsi lääkkeen nimellä, niin saat käyttäjäkokemuksiakin hups vaan ;)

Niin, ja mulla ne arvet vaan kaunistaa :whip:

Taitaa olla niin että joillain niitä arpia tulee helpommin, eikä maha mittään.

14 rasva% natulla on kyllä imho ihan hyvä, en lähtis dieettaamaan jos ei tavotteena oo rantakunto, kisat tms. jos pidät nyt ihan normaalia massanhankintakautta, toi 14 kuulostaa ihan hyvältä.

tästähän voidaan kiistellä koko ilta, mutta joidenkin kropalle ei natuna käy päinsä pitää yllä 8% rasvoja ja kehittyä samalla hurjasti. ja tämä siis mielipiteeni, ei fakta.

Originally posted by metalman
mutta joidenkin kropalle ei natuna käy päinsä pitää yllä 8% rasvoja ja kehittyä samalla hurjasti. ja tämä siis mielipiteeni, ei fakta.

Jaajaa, vai että tarvii siihen oikeen poppamieskonstit jos haluu kehittyä 8-10% rasvoilla vrt. 14% rasvoja, en tiennytkään :lol2:

Originally posted by Rock^
Jaajaa, vai että tarvii siihen oikeen poppamieskonstit jos haluu kehittyä 8-10% rasvoilla vrt. 14% rasvoja, en tiennytkään :lol2:

se vaatii eläinuhrin joka kolmas päivä.

tarkoitan sitä, että jos kasvuedellytykset eivät ole huippuluokkaa, tai jopa huonot, voi olla hankalaa yrittää pitää itsensä tiukkana, ja samalla kasvattaa lihasta.

Olen huomannut, että itse olen juuri sellainen tapaus että kehitys on hidasta, ja läskiä kertyy varsin helposti. Minun ei olisi mitään järkeä vetää itseäni 8% rasvoille ja yrittää kasvatta lihaa, koska se tiukaksi pääseminen olisi jo niin vaikea homma että viimeisetkin lihakset häviäisivät, tyttöystävä jättäisi, saisin veromätkyjä jne.

joillekkin paskiaisille se tiukkuus on ihan itsestäänselvä juttu, tyyliin "mäen liho millään!! omgomg!". Joo, niinen mäkään :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom