Onko sillä silloin mitään väliä pistääkö sen jäätymisen vain leuan piikkiin jos lopputulos on aina kuitenkin tko/ko-tappio? Minun mielestä 7 tyrmäystappiota on jo paljon, siihen vielä K-1 tyrmäystappiot päälle. Monet tykkäävät jaella lasileuka titteleitä jo yhden tai kahden tyrmäystappion jälkeen.
edit.Ja Overeemin pitkää ottelulistaa ei kannata liikaa käyttää tekosyynä, koska sinne mahtuu niin paljon helppoja matseja mitkä on ratkenneet todella nopeasti ensimmäisessä erässä. Silloin kun vastassa on ollut oikeasti vapaaottelun eliittiä, niin tukkaan on tullut useasti ja yleensä tyrmäyksellä.
Nyt sä haksahdat koko alkuperäisestä aiheesta ihan sivuun. Me keskusteltiin Overeemin cardiosta, lesileuasta ja yksinkertaisesta pystystä. Nyt perustelet alkuperäisiä väitteitäsi liittämällä niihin tilastonumeroita mitkä ei kyllä kerro koko totuudesta paljon. Sitten vielä perään lisäät että ei saa käyttää perusteena tilastolukuja.. Alunperin painotit että puhutaan vain HW ajasta, nyt kuitenkin vetoat vanhoihin matseihin.
Ja anna selkeitä esimerkkitapahtumia mihin perustat mielipiteesi, ei mitään yleistyksiä tai numeroita. Olen jo tätäkin pyytänyt nyt aika monesti.. Niin katsotaan että tuliko tyrmäys keveästi hipaisemalla leukaa vai oliko syy joku muu.
Ja lasileuka on lasileuka. (Glassjaw, weak chin tms.) Tolla sun logiikalla että kaikki keskeytystappiot lasketaan ja niistä muodostetaan "lasileukamittari" ei oikein toimi MMA:ssa.
Ja Vekelle voin sanoa, että olet väärässä, ei ota ollenkaan tiukkaa jos minua tarkoitit. En varsinaisesti ole AO fani, vaikka Overeemin otteita tykkään seurata. Cain faniksi tunnustaudun ja Cormierin myös, joita ehdottomasti kannustaisin jos AO:n kohtaisivat. JDS:sää vastaan ei ole mitään muuta kuin se että se perkele vei kertaalleen vyön Cainiltä. Bigfoot onnistui AO matsissa taktisesti hienosti ja ansaitsi voiton. En kuitenkaan pidä Bigfootia parempana ottelijana kuin Overeemiä tai muita noista edellä mainituista. MMAth ei vain toimi likimainkaan aina.