Alistair Overeem

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Lainaus wikipediasta: "Overeemin testosteroni/epitestosteroni-suhteen todettiin olevan 14:1, yli kaksi kertaa sallitun"

Overeem on varmasti roinannut, mutta nyt pitää muistaa että mustilla usein on luonnostaan suuremmat testosteroniarvot. Ja Overeem on puoliksi musta. Ja Overeem muuten lyö melko onnettomasti fysiikkaansa nähden. En silti haluaisi eteen mutta..

Eiks muuten Alistajan tyttöystävä oo Ruotsalainen? Olenko aivan väärässä?

White boys can't handle the testo.

Raja on raja vaikka kuinka elimistö tuottaa ylin rajan testoa.
Se, että sanois "hei mä oon musta ja meillä on kovat testot jo kohdussa" on vain meriselityksiä.
Polvetkin ihan onnettomat Reemillä ei mitään saa aikaan.

Joo siis varmasti on roinannut, ei siinä.

No oikeesti.. Overeem lyö lujaa, ok. Mutta fysiikkaansa nähden melko onnettomasti. Kovat lyöjät ei muutenkaan ole fysiikaltaan tuommoisia... Mm. Corrie Sanders ja Alexander Povetkin.

Olen silti iso Overeem fani.

Joo siis varmasti on roinannut, ei siinä.

No oikeesti.. Overeem lyö lujaa, ok. Mutta fysiikkaansa nähden melko onnettomasti. Kovat lyöjät ei muutenkaan ole fysiikaltaan tuommoisia... Mm. Corrie Sanders ja Alexander Povetkin.

Olen silti iso Overeem fani.

Overeemhan nimenomaan lyö kovaa. Se on suht. hidas, ei lyö komboja ja jäpittää paikallaan jalat maahan pultattuna, mutta kovaa se lyö. Voit kysyä vaikka Duffelta tai Rogersilta. Tai K1 puolelta Aertsilta tai Edwardsilta.

Pidän Overeemin potkuja ja polvia hänellä parempana vahvuutena kuin hänen nyrkkeilyyän. Hänen nyrkkeily on taatusti yksi hevareiden parhaista mma:ssa, ja varmasti lyö kovaa. Mutta Junios Dos Santoksen nyrkkeily esim. on paljon parempaa kuin Overeemin, ja uskallan sanoa että kovempaa hän lyö kuin Overeem.

Ihan vain nyrkkeilylasit päässä, niin ei Overeemin iskuvoima niin hyvä ole kun sitä luullaan, ainakin jos vertaa hänen fysiikkaansa.

Jos pelkästään tarkastellaan Overeemin nyrkkeilyä niin ei se kummosta ole, juurikin kun jabit ja kombot puuttuu arsenaalista. Power puncheja jakelee, jotka on helpompi väistellä.

Kun sitten tarkastellaan pystyä kokonaisuutena niin jalat tuovat oman lisänsä. Jotka ehkä tasoittavat näiden jabien ja kombojen puuttumista pystyssä.

Mutta ei siitä pääse mihinkään niin Reemin pysty on murhaavan kova jos se pääsee vauhtiin.

On se ihme kun nykyaikana ei saa kusettajiakaan kritisoida, ettei mehupäille tule paha mieli.
Surullisinta tapauksessa on se, että viihdyttävä ottelija jäi kiinni huijauksesta peruuttaen kaikkien aikojen vapaaottelumatsin, eikä suinkaan "jeesustelijoiden" valitus. BTW. kyllä roinaaminen on paljon naurettavampi juttu, kuin siitä valittaminen.

Et voi myöskään yleistää, että halutaan roidattuja jätkiä. Se on monikko, joka viittaa vahvasti siihen, että lähes kaikki haluaisi roidattuja jätkiä, mikä ei pidä paikkaansa. Ilmoittautukoon, mikäli haluaa nähdä roinattuja ottelijoita.

Argumenttisi Overeemin käytön puolesta kusee

a) jos se perustellaan 'mut muutkin käyttää'. 2girls1cup, siinä näet, miten kaksi paskaa on edelleen ihan samaa paskaa.
b) jos ei edes ole todisteita siitä, että muutkin UFC:ssä käyttää.
c) jos syyllinen kehtaa vedellä 100% Natural paidassa ympäri maailmaa.
Mitä jos Hitler osallistuisi UNICEF:in rasisminvastaiseen kampanjaan? Itsellä ainakin keittäisi.
Ja nyt tuli Ufc:stä puhdas kun Overeemi palo:hyper:

White boys can't handle the testo.

31114563.jpg

KIITOS MAXIMUS! Lupaan tarjota tuopin sulle jos joskus tavataan!

Tuosta roinaamisesta.. Mä tiedän ihan kansallisen tason ottelijoita jotka roinaavat/ovat roinanneet. Joten en yhtään ihmettele jos huipulla roinataan, ja mun mielestä ton tekopyhän jeesustelun vois lopettaa. Jos mä voisin mennä ajassa taaksepäin mä olisin omalla urallani roinannut niin vitusti ja vetänyt kaikki aineet sisääni tulosta parantaakseni.

Jos Suomalainen mentaliteetti on tämmöinen että huijaamista ei suvaita niin ei ihmekkään että Suomesta ei tuu huippuottelijoita. Tämmöisiä moraalikeskusteluita roinasta tuskin käydään Venäjällä tai Jenkeissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En näe mitään merkitystä sillä, että tunnet kansallisen tason ottelijoita, jotka roinaavat. En ihmettele, ettet ihmettele jos huipulla roinataan, sillä niinhän siellä tehdäänkin.
Tekopyhän jeesustelun lopettaminen on haastavaa, kun sitä ei harrasta.

ps. kuulostaa harvinaisen absurdilta, kun sääntöjen noudattaminen esitetään negatiivisena. Tietenkin junnuista lähtien iskostettu 'Kaikki pelaa'-asenne tulisi hävittää urheilupiireistä, mutta jos sääntöjä noudattamalla ei pärjää, niin mieluummin häviää.

En näe mitään merkitystä sillä, että tunnet kansallisen tason ottelijoita, jotka roinaavat. En ihmettele, ettet ihmettele jos huipulla roinataan, sillä niinhän siellä tehdäänkin.
Tekopyhän jeesustelun lopettaminen on haastavaa, kun sitä ei harrasta.

ps. kuulostaa harvinaisen absurdilta, kun sääntöjen noudattaminen esitetään negatiivisena. Tietenkin junnuista lähtien iskostettu 'Kaikki pelaa'-asenne tulisi hävittää urheilupiireistä, mutta jos sääntöjä noudattamalla ei pärjää, niin mieluummin häviää.

Sillä on sen verran väliä, että jossain Suomessa kansallisella tasolla roinataan, niin tottakai maailmanhuipulla roinataan. Muutkin kun Overeem.

Ja puhuin yleisellä tasolla. Se tekopyhä moraalisointi roinaamisesta yms jota esimerkiksi Overeemiin on kohdistettu on naurettavaa.

Viimeisestä olen samaa mieltä. Olen kaksi tuoppia sinulle velkaa.

- - - Updated - - -

Tuo "kaikki pelaa"-asenne kuten sanoit, on yksi syy miksi Suomesta ei tule huippu-urheilijoita kuin kourallinen. Kuka vitun ääliö tuonkin keksi? Mutta tämä on väärä topic tälle joten en jatka enään offtopicia.

Hyvää lauantai-iltaa kaikille.

Sillä on sen verran väliä, että jossain Suomessa kansallisella tasolla roinataan, niin tottakai maailmanhuipulla roinataan. Muutkin kun Overeem.

Ja puhuin yleisellä tasolla. Se tekopyhä moraalisointi roinaamisesta yms jota esimerkiksi Overeemiin on kohdistettu on naurettavaa.

Viimeisestä olen samaa mieltä. Olen kaksi tuoppia sinulle velkaa.

- - - Updated - - -

Tuo "kaikki pelaa"-asenne kuten sanoit, on yksi syy miksi Suomesta ei tule huippu-urheilijoita kuin kourallinen. Kuka vitun ääliö tuonkin keksi? Mutta tämä on väärä topic tälle joten en jatka enään offtopicia.

Hyvää lauantai-iltaa kaikille.

Kaikki pelaa -asenteen keksivät samat typerät hahmot, jotka keksivät että Suomen tulisi avata rajat helvetinmoiselle määrälle pakolaisia. Sain aikoinaan Hesa Cupissa vihreän kortin näiltä samoilta tyypeiltä. Pitääpä palauttaa. Anteeksi kurja offtopic.

Ja oli muuten huikea tuo Reem 3.0 traileri musiikkia myöten. Näin ns. alan ihmisenä arvostan suuresti.

Mun mielestä ei, koska natural talentit, jotka ei halua raiskata kroppaansa roinalla saattaa jäädä pois kuvioista ja vaihtaa lajia, jos melkein joka matsissa puskee päällä testohöyryveturi, joka ei vaan väsy. Lajista kuolee silloin sukupuuttoon A.Silvan ja Aldon kaltaiset virtuoosit. Ei hyvä.

Vetäkööt roinaa ken haluaa, mutta kunhan eivät jää kiinni. Nyt kun se on kiellettyä, niin se pysyy edes jotenkin aisoissa. Overeem saa mun puolesta vetää vaikka 5 grammaa testoa viikossa, mutta mielellään ei jäisi kiinni, jotta nähtäisiin mies häkissä.

Pakko tarttua tähän! Tämä on vain arvelua ja epäilyä ja saan tästä paskaa niskaan mutta sanon silti. Huipulla ei ole yhtäkään natural talenttia joka ei olisi raiskannut kroppaansa roinalla PISTE. Oli urheilulaji mikä tahansa poislukien mm. Golf, ammunta, autourheilu jne.
Onhan näitä tarinoita ja kaikki muistaa suomen hiihtäjät vuonna 2001, kyllä siinä oli natural talenttien kropat niin täynnä roinaa kuin vain voi olla. Entä kehonrakennus? 100% PUHDAS ROINASTA, syöt vaan 6x päivässä 5000kcal 10vuoden ajan ja elät muutenkin lajille 110% niin kasvat Ronnie Colemaniksi... just :face: mun mielestä roinaa pitäisi saada käyttää mm. vapaaottelussa koska mua vituttaa kukkahattutädit jotka itkee "voi käyttää testoa 5gemmii viikos, kunhan ei jää kiinni" kaikki on muka ok niin pitkään kunnes jää kiinni? Olisihan se mielettömän upeaa jos kaikki urheilulajit olisi 100% natural, mutta emme elä täydellisessä maailmassa ja ihmiset on itsekkäitä ja liian kunnianhimoisia rottia, se ei vaan ole mahdollista.

tottakai maailmanhuipulla roinataan. Muutkin kun Overeem.
Joo, mutta muistaakseni ennen Overeemin kärähtämistä Overeem-nuthuggerit olivat sitä mieltä että Overeem saattaa ihan hyvin olla puhdas, ja korostettiin sitä ettei se ollut koskaan jäänyt kiinni. Tämä "kaikki käyttää" -juttu keksittiin vasta kärähdyksen jälkeen.

Joo, mutta muistaakseni ennen Overeemin kärähtämistä Overeem-nuthuggerit olivat sitä mieltä että Overeem saattaa ihan hyvin olla puhdas, ja korostettiin sitä ettei se ollut koskaan jäänyt kiinni. Tämä "kaikki käyttää" -juttu keksittiin vasta kärähdyksen jälkeen.

Ei tuolla ole mitään tekemistä sen kanssa, että olisi Overeem-nuthugger. Se sen sijaan on typerää, että lähtee syyttämään ottelijoita ilman mitään oikeita todisteita käytöstä kuten Overeemin kohdalla porukka teki. Syytön kunnes toisin todistetaan.

Kaikki pelaa -asenteen keksivät samat typerät hahmot, jotka keksivät että Suomen tulisi avata rajat helvetinmoiselle määrälle pakolaisia. Sain aikoinaan Hesa Cupissa vihreän kortin näiltä samoilta tyypeiltä. Pitääpä palauttaa. Anteeksi kurja offtopic.

Ja oli muuten huikea tuo Reem 3.0 traileri musiikkia myöten. Näin ns. alan ihmisenä arvostan suuresti.

Vaikea uskoa et Alaja ja muut palloliiton silloiset pomot ois missään tekemisissä pakolaiskiintiöiden kanssa.

Pakko tarttua tähän! Tämä on vain arvelua ja epäilyä ja saan tästä paskaa niskaan mutta sanon silti. Huipulla ei ole yhtäkään natural talenttia joka ei olisi raiskannut kroppaansa roinalla PISTE. Oli urheilulaji mikä tahansa poislukien mm. Golf, ammunta, autourheilu jne.
Onhan näitä tarinoita ja kaikki muistaa suomen hiihtäjät vuonna 2001, kyllä siinä oli natural talenttien kropat niin täynnä roinaa kuin vain voi olla. Entä kehonrakennus? 100% PUHDAS ROINASTA, syöt vaan 6x päivässä 5000kcal 10vuoden ajan ja elät muutenkin lajille 110% niin kasvat Ronnie Colemaniksi... just :face: mun mielestä roinaa pitäisi saada käyttää mm. vapaaottelussa koska mua vituttaa kukkahattutädit jotka itkee "voi käyttää testoa 5gemmii viikos, kunhan ei jää kiinni" kaikki on muka ok niin pitkään kunnes jää kiinni? Olisihan se mielettömän upeaa jos kaikki urheilulajit olisi 100% natural, mutta emme elä täydellisessä maailmassa ja ihmiset on itsekkäitä ja liian kunnianhimoisia rottia, se ei vaan ole mahdollista.
Juuri näin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom