Alistair Overeem

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Overeemin pysty perustuu koviin potkuihin. Se on taivaan tosi, ettei todellakaan lyöntietäisyydelle siihen JDS kävele. On suht vaikeaa lyödä kun kolahtaa alapotku Overeemin voimilla reiteen. Overeemhan potkisi esim. Aertsin ihan päreiksi. Ja taitaa olla pikkusen parempi blokkaamaan potkuja kuin joku Santos. Se ottelu ei vanhene enempää ekaa erää. Jos Santos mattoon sen saa niin siinä voi olla paremman mahdollisuudet. Siellä painiessaan voi Overeem hapottaa nopeastikin.

Rogers oli top 10:ssa ja Werdum ja Lessu molemmat top 5:ssa. Myöskään Cro Cop, Hunt ja Duffee eivät ole mitään säkkejä.

No mietitäänpä tuo lista uudestaan:

1. Rogers, mies pääsi tunnetuksi AA lasileuan tyrmäksestä ja Fedor matsin jälkeen mies ollut peloissaan jo kun kehään astuu, hyvä esimerkki esim Bellatorissa Volkovia vastaan. Reem vain todisti asian ettei mies sinne top-10 kuulu.

2. Werdum, joo ei nosta sijoituksia matsi jonka Werdum pisti WWE-showksi.

3. Lesnar, sairastelujen jälkeen mies oli vain haamu entisestään ja "helppo" voitto Reemille tästä "muka top-5" kaverista.

4. CroCop, matsi meni NC kun Reem potki jalkoväliin

Duffee & Hunt, myönnetään että nuo olivat kunnon voittoja. Ja nuokin kuka on/oli top-X ovat vähän huono tapa verrata kuinka korkealle kaverin rankkaa voiton jälkeen, varsinkin jos vastustaja ei ole kondiksessa/parhaat päivänsä nähneet...

wääntäjä sanoi:
Overeemin pysty perustuu koviin potkuihin
Eipä juuri, enemmin koviin heijareihin ja clinchissä polviin.

jaycool sanoi:
En kyllä lähtisi häkkiin Rogersin kanssa vaikka itse olenkin paska ottelija. Hiukan rotia nytten. Vaikka mies olisi top50 HW:ssa niin silti Suomessa harva pystyisi voittamaan. Että niin paska se Rogers on. Hiukan arvostusta voi antaa.
Nyt puhutaan maailman top-tasosta, joten ne Suomi-vertaukset voi unohtaa, palataan asiaan sitten kun Kuivanen on title-contender :)

No mietitäänpä tuo lista uudestaan:

1. Rogers, mies pääsi tunnetuksi AA lasileuan tyrmäksestä ja Fedor matsin jälkeen mies ollut peloissaan jo kun kehään astuu, hyvä esimerkki esim Bellatorissa Volkovia vastaan. Reem vain todisti asian ettei mies sinne top-10 kuulu.

2. Werdum, joo ei nosta sijoituksia matsi jonka Werdum pisti WWE-showksi.

3. Lesnar, sairastelujen jälkeen mies oli vain haamu entisestään ja "helppo" voitto Reemille tästä "muka top-5" kaverista.

4. CroCop, matsi meni NC kun Reem potki jalkoväliin

Duffee & Hunt, myönnetään että nuo olivat kunnon voittoja. Ja nuokin kuka on/oli top-X ovat vähän huono tapa verrata kuinka korkealle kaverin rankkaa voiton jälkeen, varsinkin jos vastustaja ei ole kondiksessa/parhaat päivänsä nähneet...

En minä noita rankingeja päästä ole vetänyt, nuo nyt vaan olivat ne sen hetkiset sijoitukset Rogersilla, Werdumilla ja Lesnarilla.

En minä noita rankingeja päästä ole vetänyt, nuo nyt vaan olivat ne sen hetkiset sijoitukset Rogersilla, Werdumilla ja Lesnarilla.
Tiedän, pointti oli vain että ei ne "rankingit" aina totuutta kerro minkä "tasoinen/fyysisen&henkinen paino kohdallaan..jne" kaveri sinne octagoniin astuu. Mutta kumminkin jos Reem tyrmää Silvan niin kyllä pidä sitä kunnon voittona ellei jotain ihmeellistä tapahdu (Silva kompastuu isoon jalkoihinsa ja lyö megapäänsä lattiaan niin lujaa että lähtee taju, niin en ole täällä kirjoittamassa WAU mikä voitto Reemille)

[/QUOTE]Nyt puhutaan maailman top-tasosta, joten ne Suomi-vertaukset voi unohtaa, palataan asiaan sitten kun Kuivanen on title-contender :)[/QUOTE]

Mun mielestä Kuivanen on vaan suomalaistunut Virolainen.

Toki Reemillä on karmeet polvetkin, mutta kyllä ainakin itse pelkäisin niitä potkuja kaikkein eniten. Kannattaa tutustua herran edesottamuksiin K-1 kehissä, ja vilkasta esim Saki-matsi jossa nähdään sitä potkuvoimaa. Kaippa sitä voi Lessultakin kysyä, että sattuko?

Toi fysiikka, kokemus ja taito tekee niihin potkuihin sellasta tuhovoimaa että sitä on vaikea toppalenkkarin ymmärtää...

Olen ollut tässä pitkän tovin pois ufc ja muun kamppailu-urheilun parista, sivistäkää minua ja kertokaa tuleeko reemiä näkemään vielä ufc kehässä.

Olen ollut tässä pitkän tovin pois ufc ja muun kamppailu-urheilun parista, sivistäkää minua ja kertokaa tuleeko reemiä näkemään vielä ufc kehässä.

Kyllä! Jos kaikki menee hyvin niin helmikuun 2. päivä ja tapahtuma UFC 156. Vastassa Antonio Silva

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
alistaja ööverroina
Jenkkilässä ei ole montaakaan huippu-urheilijaa ammattilaissarjoissa joka ei vetäis lähes kaikkia näitä yleisimpiä 'kiellettyjä aineita' tiettyinä treenikausina tai ajanjaksoina. Ei nii kamppailu-urheilussa eikä missään muussakaan urheilussa, esim. jääkiekossa, jenkkifudiksessa, baseballissa, tai koriksessa. Yleisö haluaa nähdä parhaita mahdollisia atleetteja. Ne pallot pitää lyödä ulos stadikalta keinolla millä hyvänsä. Kyse on vain ja ainoastaan viihteestä. Siinä että Reemi jäi kiinni jostain vähän koholla olevista testotasoista on surullisinta se että joutuu taas kattomaan kun jeesustelijat ympäri maailmaa laukoo turpaansa. Koko asia on niin naurettava. Halutaan roidattuja jätkiä joille ei voi koskaan sattua mitään ja jotka palautuu urheilusuorituksista kolmessa minuutissa, mutta ei haluta missään nimessä tietää miten se tehdään mahdolliseksi, ja jos joku jää kiinni jostain niin se jätkä ristiinnaulitaan samantien koska maailmahan tarvitsee syntipukkeja.

Jenkkilässä ei ole montaakaan huippu-urheilijaa ammattilaissarjoissa joka ei vetäis lähes kaikkia näitä yleisimpiä 'kiellettyjä aineita' tiettyinä treenikausina tai ajanjaksoina. Ei nii kamppailu-urheilussa eikä missään muussakaan urheilussa, esim. jääkiekossa, jenkkifudiksessa, baseballissa, tai koriksessa. Yleisö haluaa nähdä parhaita mahdollisia atleetteja. Ne pallot pitää lyödä ulos stadikalta keinolla millä hyvänsä. Kyse on vain ja ainoastaan viihteestä. Siinä että Reemi jäi kiinni jostain vähän koholla olevista testotasoista on surullisinta se että joutuu taas kattomaan kun jeesustelijat ympäri maailmaa laukoo turpaansa. Koko asia on niin naurettava. Halutaan roidattuja jätkiä joille ei voi koskaan sattua mitään ja jotka palautuu urheilusuorituksista kolmessa minuutissa, mutta ei haluta missään nimessä tietää miten se tehdään mahdolliseksi, ja jos joku jää kiinni jostain niin se jätkä ristiinnaulitaan samantien koska maailmahan tarvitsee syntipukkeja.

Erittäin hyvin sanottu sieltä takarivistä. Käytännössähän on kuitenkin niin että kaikki ovat puhtaita kunnes narahtavat. Kuurittelun määrä ja laatukin saatavat hiukan vaihdella vrt. vaikkapa Nate Diaz vs. Overeem... :)

On se ihme kun nykyaikana ei saa kusettajiakaan kritisoida, ettei mehupäille tule paha mieli.
Surullisinta tapauksessa on se, että viihdyttävä ottelija jäi kiinni huijauksesta peruuttaen kaikkien aikojen vapaaottelumatsin, eikä suinkaan "jeesustelijoiden" valitus. BTW. kyllä roinaaminen on paljon naurettavampi juttu, kuin siitä valittaminen.

Et voi myöskään yleistää, että halutaan roidattuja jätkiä. Se on monikko, joka viittaa vahvasti siihen, että lähes kaikki haluaisi roidattuja jätkiä, mikä ei pidä paikkaansa. Ilmoittautukoon, mikäli haluaa nähdä roinattuja ottelijoita.

Argumenttisi Overeemin käytön puolesta kusee

a) jos se perustellaan 'mut muutkin käyttää'. 2girls1cup, siinä näet, miten kaksi paskaa on edelleen ihan samaa paskaa.
b) jos ei edes ole todisteita siitä, että muutkin UFC:ssä käyttää.
c) jos syyllinen kehtaa vedellä 100% Natural paidassa ympäri maailmaa.
Mitä jos Hitler osallistuisi UNICEF:in rasisminvastaiseen kampanjaan? Itsellä ainakin keittäisi.

On se ihme kun nykyaikana ei saa kusettajiakaan kritisoida, ettei mehupäille tule paha mieli.
Surullisinta tapauksessa on se, että viihdyttävä ottelija jäi kiinni huijauksesta peruuttaen kaikkien aikojen vapaaottelumatsin, eikä suinkaan "jeesustelijoiden" valitus. BTW. kyllä roinaaminen on paljon naurettavampi juttu, kuin siitä valittaminen.

Et voi myöskään yleistää, että halutaan roidattuja jätkiä. Se on monikko, joka viittaa vahvasti siihen, että lähes kaikki haluaisi roidattuja jätkiä, mikä ei pidä paikkaansa. Ilmoittautukoon, mikäli haluaa nähdä roinattuja ottelijoita.

Argumenttisi Overeemin käytön puolesta kusee

a) jos se perustellaan 'mut muutkin käyttää'. 2girls1cup, siinä näet, miten kaksi paskaa on edelleen ihan samaa paskaa.
b) jos ei edes ole todisteita siitä, että muutkin UFC:ssä käyttää.
c) jos syyllinen kehtaa vedellä 100% Natural paidassa ympäri maailmaa.
Mitä jos Hitler osallistuisi UNICEF:in rasisminvastaiseen kampanjaan? Itsellä ainakin keittäisi.

Samaa mieltä. Niin kauan kuin on kiellettyjä aineita, pitää niiden käytöstä rangaista. Kyse on kuitenkin loppujen lopuksi siitä että yritetään hankkia epäreilua etua suhteessa puhtaisiin urheilijoihin.

Jumalauta. Tuli oikein hyvä mieli, kun pääsin lukemaan kaksi perusteltua täysin vastakkaista mielipidettä. Normaalisti täällä haukuaan nykyään eri mieltä olevat homoiksi ja perustellaan mielipiteet vittua haistattamalla. Littipeukkua Daishille ja Maximukselle viikon parhaista kamppailuposteista!

Jatkakaa...

Pitäisi vaan sallia roinat. Kyllä minä ainakin haluan nähdä mahdollisimman kovia urheilijoita niin kehässä kun muissakin lajeissa. Jos siihen vaaditaan roinaa niin so be it. Mutta sääntöjen pitäisi toki olla kaikille samat.

Pitäisi vaan sallia roinat. Kyllä minä ainakin haluan nähdä mahdollisimman kovia urheilijoita niin kehässä kun muissakin lajeissa. Jos siihen vaaditaan roinaa niin so be it. Mutta sääntöjen pitäisi toki olla kaikille samat.

Mun mielestä ei, koska natural talentit, jotka ei halua raiskata kroppaansa roinalla saattaa jäädä pois kuvioista ja vaihtaa lajia, jos melkein joka matsissa puskee päällä testohöyryveturi, joka ei vaan väsy. Lajista kuolee silloin sukupuuttoon A.Silvan ja Aldon kaltaiset virtuoosit. Ei hyvä.

Vetäkööt roinaa ken haluaa, mutta kunhan eivät jää kiinni. Nyt kun se on kiellettyä, niin se pysyy edes jotenkin aisoissa. Overeem saa mun puolesta vetää vaikka 5 grammaa testoa viikossa, mutta mielellään ei jäisi kiinni, jotta nähtäisiin mies häkissä.

Reemi on roinareemi siitä saakka kun kiinni jäi ja tulee aina olemaan mun silmissä.
Ehtihän mies pitkään kipitellä karkuun komitean heppuja.

Kuten edellä joku jo sanoi todella osuvasti ettei Reemi ole kun keskinkertainen keskisarjalainen ilman roinaamistaan.
Olen tässä asiassa täysin samaamieltä.

Outoa kun roinannut ottelija jää kiinni niin aletaan vielä sanomaan, että käyttää ne kaikki muutkin joten se ja sama.
Mitä se tähän kuuluu käyttääkö muut vai ei kun Reemin testoista jotka mukaan olivat "hieman" koholla?
Lainaus wikipediasta: "Overeemin testosteroni/epitestosteroni-suhteen todettiin olevan 14:1, yli kaksi kertaa sallitun"

Kuten yllä sanottu vetäköön niin paljon kun mieheen mahtuu sitä testoa, mutta älä jää kiinni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom