Miten Reemi nyt sen kummempaan alamäkeen joutuisi, kun tähänkin mennessä tyrmätty ties kenen toimesta, mutta aina tulee uudestaan matsaamaan? Jos Cain myllyttäisi normaaliin tyyliinsä, niin ei Reem kolmattakaan erää näkisi. Tästä syystä ei nähtäisi Cain-JDS tyylistä nöyryytystä, jossa toinen ottaa koteloon 25min.
Jollain perverssillä tavalla kuitenkin haluaisin nähdä Reemin Cainia vastaan. Jos kaikki losahtaa kohdilleen, niin Cain makaa lattiassa yhden polven jälkeen. Kaikilla ei ole Roy Nelsonin kestävyyttä.
JDS olisi jo huomattavasti vmäisempi vastus, koska kestää iskuja ja antaa niitä. Toki jos Reem pääsee alussa niskan päälle ja saisi vietyä mattoon, niin olisihan siinä saumaa. Reemin nykymatsaamisessa tuo varovaisuus on niin suuressa osassa, että pystyy sillä pitkittämään matseja ja iskemään väliin. Ja imaisi kuitenkin Nelsoniltakin kaksi kovaa pommia ilman suurempaa paniikkia. Toki tipahti toisesta, muttei ulkona ollut missään vaiheessa.
No mun mielestä tossa historiassa oli melkonen lumipalloefekti ku reem menetti itseluottamuksensa... Kai mä oon sit unta nähny.
Nyt on tultu tähän pisteeseen missä reem ainakin näyttää todella säikyltä häkissä, mutta sentään voittaa, niin itse kyllä pelkäisin suorastaan kuinka pahasti joku Cain tai JDS voisi käyttää heikkoa itseluottamusta hyödyksi ja takoa reemin todella pahaan kuntoon josta voisi alkaa päättymätön tappioputki... Oon tykänny kyllä ottelijana reemistä sillo roideissa ku oli ja valkkasi hyökkäyspaikat silloinkin, mutta sentään käytti ne hyväksi. Tää nykynen reemi ei vaan vakuuta vaan väkistenkin tulee kuva rahastavasta ottelijasta, joka ei edes halua olla häkissä.
Tietenkin saattohan reem vaan olla senverran heikohko ottelija, että kuuluikin hävitä. Itse uskon taas, että osa noista tappioista selittyy itseluottamuksen katoamisella. Ja se itseluottamus sekä rohkeus on saatu nyt tälle tasolle niin ruma tyrmäystappio vois viedä viimeisetkin rippeet. Se on vaan jännä juttu, et jos vähänkään alat epäröimään niin helposti teet virheitä. Niinkuin reem teki tässäkin matsissa, muttei kärsinyt niistä tappion muodossa.