Alistair Overeem

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
JDS on minusta hidastunut Cainilta saatujen selkäsaunojen jälkeen siinä määrin, että nyt vois Reemillä olla ihan hyvät mahikset. Jos siis ottelee noin järkevästi.

JDS on edelleen karmea match up Reemille, koska JDS:n voittamiseen vaaditaan lähes varmuudella kovaa iskunkestävyyttä ja cardiota.

Luultavasti. Mutta joku tossa Reemissä vaan on, että sitä fanittaa ja toivois, että joskus pääsis tittelimatsiin. :) Vaikkei nyt ihan hirveän realistista ole.

Minusta oli erikoista huomata tuo, että Roy rupes hakemaan alasvientiä, kun kun ei saanut puhtaita osumia ollenkaan suojauksen läpi Reemin ollessa häkkiä vasten. Oli kyllä pelko perseessä, että milloin se menee taas veteläksi...

Ensimmäisen kerran kun meni häkkiä vasten ja Nelson rupes mäiskimään niin tuli sellanen Bigfoot flashbäkki että olin aivan varma että kohta ollaan nukkumassa.

en oikein tajua miksi reem jäi tuohon seisomaan ja suojaamaan. näytti ihan siltä että mitään syytä siihen ei edes ollut. ois kiertäny pois?

Ensimmäisen kerran kun meni häkkiä vasten ja Nelson rupes mäiskimään niin tuli sellanen Bigfoot flashbäkki että olin aivan varma että kohta ollaan nukkumassa.

Ihan samaa viestittelin kaverille matsin aikana, että eii helevetti täähän on deja vu, mutta onneksi olikin väärä hälytys :D

Kai se odotti vaan hyvää paikkaa siirtyä pois? Odotti et Roy alkaa tosissaan tykittää mut se haki kyl aikalailla niit iskuja. Olin kyl itsekkin aina paskat housussa et koht tipahtaa

Ei pysty ees oikeen kuvittelee reemiä enää Cainia vastaan. Niin hitaan ja jäykän näköstä tuo sen touhu. Lisäks vielä tosi varovaista nykyään, mikä on varmaan ihan hyvä, että pysyy taju itellä. Jotenkin vaa sellanen tunne tulee tuosta kaverista, ettei se kestäisi sitä selkäsaunaa henkisestikkään ja edessä vois olla melkoinen alamäki.

Yhdellä vakuuttavalla voitolla Reem taitaa kaasutella tittelimatsiin.

HW divari on niin ohut että vaikka sut lyötäis pihalle monta kertaa putkeen, pari voittoa ja oot lähellä tittelimatsia. Ja henk.koht. tää ei ole edes huono juttu, mä pidän siitä että ottelijat voi nousta äkkiäkin kärkikahinoihin, arvaamatonta ja jännittävää!

Samaa mieltä siitä että JDS on nightmare matchup Reemille! Reemin pitäisi otella täydellinen ottelu eikä saisi hidastua missään vaiheessa matsia eikä tehdä yhtään virhettä. Vaikka JDS olisikin hitaampi ja kankeampi versio entisestään kuten viime matsin perusteella vaikutti, silti kun mies haistaa veren niin Reem nukkuisi. En vaan näe miten Reem ei tulisi tyrmätyksi tuossa.

Mielenkiintoinen tilanne sinänsä että voitto Werdumista ei olisi mikään älytön yllätys. Jos nyt Werdum voittaisi Cainin, Reem saisi jonkun muun vastaan kun JDS:n, voisihan Reem vielä olla UFC mestarikin. :D Reemi ei vaan taida olla mikään Danan suosikki joten mä veikkaan että JDS matsi tulee toteutumaan. Ja jos Hunt ja Werdum molemmat voittaa, tulee siitä revanssi, Dana on aina palkinnut nämä kaverit jotka tulee pienellä varotusajalla matseihin.

e. Nelsonkin sai Reemin häkkiä vasten ja vaikka Reem torjui hyvin ja iski heti takaisin tilanteen jälkeen, jotain JDS:ää vastaan noista tulisi kyllä noutaja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hankala matsi Reemille tuo Jds, mutta samanlaisella polvipelillä kuin mitä nähtiin Nelsonia vastaan olisi voitto hyvinkin mahdollista.

Jotenkin vaa sellanen tunne tulee tuosta kaverista, ettei se kestäisi sitä selkäsaunaa henkisestikkään ja edessä vois olla melkoinen alamäki.

Miten Reemi nyt sen kummempaan alamäkeen joutuisi, kun tähänkin mennessä tyrmätty ties kenen toimesta, mutta aina tulee uudestaan matsaamaan? Jos Cain myllyttäisi normaaliin tyyliinsä, niin ei Reem kolmattakaan erää näkisi. Tästä syystä ei nähtäisi Cain-JDS tyylistä nöyryytystä, jossa toinen ottaa koteloon 25min.

Jollain perverssillä tavalla kuitenkin haluaisin nähdä Reemin Cainia vastaan. Jos kaikki losahtaa kohdilleen, niin Cain makaa lattiassa yhden polven jälkeen. Kaikilla ei ole Roy Nelsonin kestävyyttä.

JDS olisi jo huomattavasti vmäisempi vastus, koska kestää iskuja ja antaa niitä. Toki jos Reem pääsee alussa niskan päälle ja saisi vietyä mattoon, niin olisihan siinä saumaa. Reemin nykymatsaamisessa tuo varovaisuus on niin suuressa osassa, että pystyy sillä pitkittämään matseja ja iskemään väliin. Ja imaisi kuitenkin Nelsoniltakin kaksi kovaa pommia ilman suurempaa paniikkia. Toki tipahti toisesta, muttei ulkona ollut missään vaiheessa.

Reemi vois nyt seuraavaksi murjoa kostoksi bigfootin, tai miocicin mikäli sillä ei ole matsia buukattu. Sieltä sitten rautasella itseluottamuksella vetämään junnulta taju pois, josta vammojen myötä hidastunutta Cainia vastaan ja mestariksi.

en oikein tajua miksi reem jäi tuohon seisomaan ja suojaamaan. näytti ihan siltä että mitään syytä siihen ei edes ollut. ois kiertäny pois?

Mulle tuli ainakin sellanen fiilis että halus jotenkin todistella itselleen/muille että pystyy ottamaan myös iskuja vastaan. Vois tietysti valita jonkun tyynykäden mieluummin tollaseen :)

Mulle tuli ainakin sellanen fiilis että halus jotenkin todistella itselleen/muille että pystyy ottamaan myös iskuja vastaan. Vois tietysti valita jonkun tyynykäden mieluummin tollaseen :)

Olen samaa mieltä, tätä väittämää tulee miehen vastaukset roganin haastattelussa. " I can take a punch, I take hits like that while training..well not too often, but sometimes" jotain tollastahan se tais löpistä. Muutenkin kaverilla oli koko matsin ajan sellanen tekijän ilme ja skarppi olemus, vrt peuraan ajovaloissa.

Edit. Kokonaisuutena olen erittäin tyytyväinen otteisiin, karkuun juokseminen oli hetkittäin vähän rumaa, ja se pyörähdys pakitus mikä kostautui kharitonovia vastaan, ne pitäs saada pois ja enemmän normaalia sivuittaisliikettä.

Mä uskon, että se ei vaan pystynyt muuhun. Reem menee tollasesta lukkoon.

Minä luulen, että tuo oli treenattu juttu. Jacksonin kämpissä on varmaan treenattu paljon puolustusta ja katsottu, että on parempi pitää tiukka paketti ja odottaa Nelsonin ratkaisua, kuin lähteä yrittämään mitään.

Hieno esitys Reemiltä!! Olin aika varma, että Roy tyrmää Reemin ekassa erässä, mutta Reemi näytti kyllä todella hyvältä. Erittäin fiksusti otteli ja Reemillä on aina ollut todella hieno tapa "poimia" noita osumia. Kaikki iskut mitä tekee, niin siinä on selkeä ajatus mukana eikä ole mitään turhaa huitomista.

Iskut lähti todella nopeasti ja räjähtävästi. Uskomatonta miten tuollainen lähes 120kg liharekka voi olla noin nopea. Muutamassa edellisessä ottelussa ei ole ollut ihan noin vikkelä kuin nyt. Terävältä näytti ja ihmeen hyvin suojasi päätään. Jackson ja Winkeljohn on tehnyt hyvää työtä!!

Nelson on kyllä ihan eri planeetalta. Mieletön iskunkestävyys. Siinä olisi aika moni muu tipahtanut, kun tuli polvea naamaan ja kroppaan.

Toivottavasti nähdään jatkossa samaa menoa Reemiltä. Aina on todella hyviä nuo ottelut ja tuo tyyli on vaan mielestäni hemmetin siisti.

Jotenkin tuntuu vähän erikoisilta nämä ajatukset että 16 vuotta ammattilaisena otellut ja 54 vapaaottelumatsia käynyt Strikeforcen, 2H2H:n, Dreamin ja K-1:n mestari Alistair Overeem hämmentyisi iskuista niin ettei osaisi toimia, olisi kuin peura ajovaloissa tai kokisi tarvetta näyttää kestävänsä iskuja.

Btw. tuli muuten juuri lauantaina päivälleen 16 vuotta Overeemin ammattilaisdebyytistä, josta video alla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jotenkin tuntuu vähän erikoisilta nämä ajatukset että 16 vuotta ammattilaisena otellut ja 54 vapaaottelumatsia käynyt Strikeforcen, 2H2H:n, Dreamin ja K-1:n mestari Alistair Overeem hämmentyisi iskuista niin ettei osaisi toimia, olisi kuin peura ajovaloissa tai kokisi tarvetta näyttää kestävänsä iskuja.

Btw. tuli muuten juuri lauantaina päivälleen 16 vuotta Overeemin ammattilaisdebyytistä, josta video alla.

Reem on lasileuka, ja varsinkin henkisesti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom