Moi!! Pitkästä aikaa kirjoittelen täällä taas ja olen todella pettynyt itseeni :(! Olen yrittänyt syödä hyvin, mutta välillä se on todella vaikeaa ja ammattiapukaan ei tunnu auttavan miestä mäessä. Syön sellaisia 2200kcal päiviä ja vielä pitäisi yrittää lisätä, koska paino on pudottunut vielä aikaisemmasta. Mitat aamulla oli 174cm/48kg. Todella perseestä tälläinen sairaus, josta todellakin haluan parantua ja sen ei pitäisi olla vaikeaa! Se on todellakin vaikeaa, koska hyvien jaksojen jälkeen tulee huonoja taas aina ja takapakkia :face: Miten ihmeessä saisin itseni siihen kondikseen, että voisin ylpeänä kävellä kadulla ilman, että ihmiset katsovat säälivästi mun kinttuja ja olemattomia lihaksiani. Haluaisin vaan syödä, mutta se ei ole niin helppoa miltä kuulostaa. Täytän muuten tänään 21 vuotta ja todellakin vetänyt sen minkä napa vetää, mutta pitää muistaa minkälaiset extrat ja plussat minun täytyy syödä, jotta saisin pitkältä ajalta tulleet miinukset takaisin. Otan todellakin tsemppaus viestejä vastaan ja ravintovinkkejä yms... :hyvä: Miehellä pitäisi olla lihasta ja olla terveen näköinen. Olen itsen tälläinen ruipelo ja tytötkään eivät hirveästi välitä, vaikka muuten olisikin pärstäkertoimeltaan ok! :D