Alipainoinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lux
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lux, pari vinkkiä ravintoa koskien:

Syö aamupalalla puuroa. Itse olen huomannut, että puuro menee ilman keittämistä parhaiten alas. Vaikka 100g hiutaleita, puoli litraa maitoa ja marjoja tehosekoittimeen ja juomalla alas. Tuohon menee ehkä 3 minuuttia aikaa ja kaloreita saa ihan kivasti. Halutessasi voit laittaa mukaan myös heraproteiinia (kuten itse teen treenin jälkeen aamupalalla).

Pähkinät. Saksanpähkinöistä saa hyviä rasvoja ja todella paljon energiaa (650kcal/100g). Ota noita välipaloilla ja ruoan kanssa aina joku 10-20 grammaa, niillä kertyy kaloreita yllättävän paljon eikä tarvitse juoda esim rypsi- tai oliiviöljyä raakana.

Hiilareiden syömistä illallakaan ei kannata pelätä sun tilanteessa. Reilusti vaan ennen nukkumaanmenoa toinen satsi puuroa, maitoa ja öljyä/pähkinöitä alas. Dieetillä asia on sitten ihan toisella tavalla, mutta sun tilanteessa dieetin tarve on kyllä hyvin kaukana.

Itselläni oli joskus samansuuntainen ongelma kuin sulla. Roskaruokaa sai vetää koko ajan, eikä painoa saanut millään nousemaan. Nyt mennään +700kcal plussakaloreilla jo viidettä kuukautta ja painoa tulee koko ajan hyvin hitaasti lisää.

Painoindeksi 14. Enpä ole törmännyt miehellä noin pieneen lukemaan.

On muuten toi painoindeksi homma aika hauska. Painan 85 kg ja pituutta on 180 cm, painoindeksin mukaan olen lievästi lihava:hyper:!!!

Back
Ylös Bottom