Alipaino & lihasmassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja methos
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Komppaan täysin, kyllä lihas voi kasvaa miinuksillakin mentäessä.
Juu, mutta hyvin heikosti. Mätisäkki saa varmaan tahkottua lihasta, mutta valmiiksi laiha hyvinhyvin heikosti.

Threadin tapauksessa tuskin ollenkaan, kun tuolla pituus/painosuhteella mä en uskaltais mennä edes tuulella ulos.

/quote Edit- <biohazard>, Kiitos rohkaisevista sanoista ja neuvoista. Rupean sitte lisäilemään tuota öljyä ruokaan.

Eipä kestä, itsellä oli aikanaan ihan samanlaisia ongelmia. Ehdin salillakin käydä aika pitkään ilman mainittavaa kehitystä, kun en tajunnut että se olikin syöminen mistä kiikastaa. Sen jälkeen kun sain ruokapuolen kuntoon, olenkin ollut oikein tyytyväinen kehitykseen. Mutta toi syöminen on sellanen juttu, et pitää vaan jokaisen itse testailla et mikä on sopiva määrä: liikaa ei kannata kiskoa, vararenkaasta vyötäröllä ei ole mitään iloa, mutta sopivasti plussaa pitää olla jos meinaa kehittyä.

Juu, mutta hyvin heikosti. Mätisäkki saa varmaan tahkottua lihasta, mutta valmiiksi laiha hyvinhyvin heikosti.

Threadin tapauksessa tuskin ollenkaan, kun tuolla pituus/painosuhteella mä en uskaltais mennä edes tuulella ulos.

Juu, varmasti kasvaa plussilla vähän nopeempaa tai sit enemmän nopeempaa, mutta hiljaa hyvä tulee :D

Nyt on ensimmäinen päivä kolisteltu, ja aikaa kului yllättävän kauan (2h). Vedin aika kovan treenin vatsalle, käsille(forkut,hauikset,suoristajat,olkapäät), rinnalle. 3x 3x6 sarjaa.

Suunnittelin loppuviikosta, että käyn vielä selän+vatsan+jalat. Mutta saas nähä kuinka on pojalla paikat kipeenä. Huomasin kanssa semmoisen seikan, et vasemmasta kädestä ei oikeen tuo veri pääse kiertään, siihen tuntuu muodostuvan aikalailla painetta.

Mutta kyllä on mainittava, että oli ne käden komiaa kattottavaa siitä peilistä ku olivat täyteen pumpattu, et kyl on ollu koti treenistäkin apua! (Ei kukaan olis mua alle 60kg tunnistanu, ei sitte varmana).

Mutta saas nähä kuinka on pojalla paikat kipeenä.

Kovaa punttiharjoittelua aloittaessa/tauon jälkeen jatkaessa kannattaa ottaa 2-3 viikkoa kevyemmin lihaskipujen ehkäisemiseksi. Ainakin mulla lihakset tottuvat parissa viikossa voimaharjoitteluun ja sitten pystyy taas tekemään täysillä, muuten saa erityisesti rinnan ja jalat kipeytettyä melkein viikoksi. Paljon mukavampi kun lihakset eivät ole joka treenistä viikon "rikki" ja pääsee taas vähän ripeämmin uudestaan salille.

oli ne käden komiaa kattottavaa siitä peilistä ku olivat täyteen pumpattu
:rock:

Huvittaas tänäänki mennä salille, kun ei nuo lihakset niin hirveen kipeitä oo(hieman voimmattomat). Mut kyllä nuo lepopäivät pitää pitää.. Eikä huvita vetää kevyemmin tuolla salilla ku kerran maksan vielä kertamaksuna. Seuraavaks otan 10x lipun (34e). Tänään vois käydä lenkillä ja ahtaa tavaraa sisään aina ku vaa mahtuu, kerrallahan ei tähä mahaa paljoa mahdu.

Siis huh huh! Nyt on menny ~3päivää ekasta salipäivästä ja siitä ku rupesin vetää tota ruokaa kalorihakuuesti, ja painoa on tullu JO! 0,5-0,75kg. Ja onnekseni tiedän minne ne on mennyt, nimittäin enää noi kädet ei ole kutistunut pikkupojan kokoon. :dance:

Huomenna pääsee treenaan selän ja jalat, jonka jälkeen otan kevyemmän viikon, enne ku aloitan golden sixin. Nyt on tuo kroppaki heränny ja osaa vaatiakki sitä ruokaa. :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom