Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
btw...itse aloitin raudan kolistelun myös 13 vuotiaana, enkä näytä lähellekään tuolta 11 vuoden bodauksen jälkeen. On se niiiin väärin :itku: :wall:
ainahan maailmasta löytyy ihmeitä joka lajiin ja asiaan. taitaa olla nyt sitten kehonrakennuksen vuosisadan ihme tämä jannu. en kyllä kauheasti usko aineiden käyttöön. kädet on kyllä friikit, mutta jalkoja en nyt niin tykeiksi sanoisi.
Nikiforov..... ei tämäkään mun mielestä vakuuta... iso on ja ihan kohtuu massat..rakennekkin mun mielestä sitä sun tätä.
Lopetetaanpa nämä roinaväännöt tähän. Niille on erikseen omat tredinsä, jospa pidettäs ne täältä kisakuvat/raportit osiolta pois..!! :curs:
Heh, suht överi kunto. Ei kovin hyvin naama ja vartalo natsaa toisiinsa :D, katoin ensin, että selvä shoppaus.
niin...no mun mielipidehän tuo on, mun silmään ne ei iske. taisin ehkä muotoilla hieman väärinkin asiaani. jalat vois olla paremmat...verrattuna siis muuhun kroppaan, mutta siis mielipiteeni . mutta itse koitan suhtautua aineisiin niin etten heti tyrmää jos joitain ihmeitä näkyy netissä. näkeehän sen varsin nopeasti ton jätkän uran alussa sitten miten sen käy. häviääkö kuin kusi lumeen, vai eikö paikat kestä. jos ei ole vetänyt mitään niin kyllä se näkyy sitten.
Mulle tuli heti ihan sama mieleen!
Kyllähän tuo aidolta vaikuttaisi. Jos kaverilla on eka dieetti takana, niin ei ole ollenkaan erikoista, että jalat ovat löysemmät. Mitä enemmän on dieettejä takana, sitä kivisempi on kunto.