Alexei Lesukov

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
hehe. kunnon friikki jos paino pitää kutinsa. kerrassaan ihmeellistä ja ikäkin sen kun vain laskee. kohta se on varmaan 12v ja varmaan pituuttakin vielä korjaillaan 180senttiin ja painoa alemmas eli 60kg :D

Kyllä noitten tietojen pitäis kuitenkin pitää aika hyvin paikkaansa. Jos on 13 kesäisenä alottanu bodauksen ja näyttää 17vee tuolta, niin huhhuh!! On pojalla lahjat tähän hommaan.

btw...itse aloitin raudan kolistelun myös 13 vuotiaana, enkä näytä lähellekään tuolta 11 vuoden bodauksen jälkeen. On se niiiin väärin :itku: :wall:

btw...itse aloitin raudan kolistelun myös 13 vuotiaana, enkä näytä lähellekään tuolta 11 vuoden bodauksen jälkeen. On se niiiin väärin :itku: :wall:

no mutta oot sää jo aika lähellä:D

niin...no mun mielipidehän tuo on, mun silmään ne ei iske. taisin ehkä muotoilla hieman väärinkin asiaani. jalat vois olla paremmat...verrattuna siis muuhun kroppaan, mutta siis mielipiteeni :) . mutta itse koitan suhtautua aineisiin niin etten heti tyrmää jos joitain ihmeitä näkyy netissä. näkeehän sen varsin nopeasti ton jätkän uran alussa sitten miten sen käy. häviääkö kuin kusi lumeen, vai eikö paikat kestä. jos ei ole vetänyt mitään niin kyllä se näkyy sitten. :rolleyes:

ainahan maailmasta löytyy ihmeitä joka lajiin ja asiaan. taitaa olla nyt sitten kehonrakennuksen vuosisadan ihme tämä jannu. en kyllä kauheasti usko aineiden käyttöön. kädet on kyllä friikit, mutta jalkoja en nyt niin tykeiksi sanoisi.

Nikiforov..... ei tämäkään mun mielestä vakuuta... iso on ja ihan kohtuu massat..rakennekkin mun mielestä sitä sun tätä.

jees, kokeileppa kasvaa vähän, roinata 10vuotta ja tsekata oletko saman kokoinen. sitten voit miettiä vakuuttaako tuon ikäisenä.

ihme puusilmiä. "en usko aineidenkäyttöön" "ei voi paljoa roinata kun ei ole kasvu-leukaa" yms. photoshoppikaan ei ole kyseessä jos löytyvät ihan body-building.ru sivuilta varsinaisista kisakuvagallerioista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
niin...no mun mielipidehän tuo on, mun silmään ne ei iske. taisin ehkä muotoilla hieman väärinkin asiaani. jalat vois olla paremmat...verrattuna siis muuhun kroppaan, mutta siis mielipiteeni :) . mutta itse koitan suhtautua aineisiin niin etten heti tyrmää jos joitain ihmeitä näkyy netissä. näkeehän sen varsin nopeasti ton jätkän uran alussa sitten miten sen käy. häviääkö kuin kusi lumeen, vai eikö paikat kestä. jos ei ole vetänyt mitään niin kyllä se näkyy sitten. :rolleyes:

Oletko sä joku vitun idiootti? Ainakin tälläisen johtopäätöksen tein lukiessani pari kommenttiasi. Eihän noissa jaloissa ole juurikaan vikaa. Ne ei vain ole kireät. Ota huomioon kaverin ikä kuvien otto hetkellä 17v! Voi olla vasta ensimmäinen dietti takana ja kunto ei välttämättä täysin viimeistelty. Ylipäätään tuon kaverin kunto on jo nyt niinkin kova, ettei pakkiksen lukijoista tule pääsemään kuin kourallinen "edes" tuolle tasolle. Malli ei varmastikaan ole mikään paras ja ihan turha tässä on mitään tuleva Mr. Olympia paskaa hehkuttaa sinne on vielä järkyttävän pitkä matka. Katsellaan mitä aika tuo nuorukaiselle tullessaan! Ainakin tällä hetkellä näyttää erittäin hyvälle.

Mulle tuli heti ihan sama mieleen!

Mike. Tämä ei taida olla ihan aitoa? Samaa mieltä teidän kanssa. Mike vois ammatti kuvaajana kommentoida nuita kuvia. Jalat on kumman löysät mutta kuitenkin aika isot. Tuo pää vaan häiritsee hieman. Minusta leuan alla liian paljon tota varjostusta. Jos aito niin on huippu lahjakas iigori.:D

tostahan voi joku netti "agentti" ottaa selvää. niin saatas varmuus tähän asiaan.

Mä uskoisin myös tohon Miken teoriaan. Mutta eiköhän tähän jotain varmuutta saada pikkuhiljaa. Silti, kyllä mä ton ihan aidoksi uskon.

Kyllähän tuo aidolta vaikuttaisi. Jos kaverilla on eka dieetti takana, niin ei ole ollenkaan erikoista, että jalat ovat löysemmät. Mitä enemmän on dieettejä takana, sitä kivisempi on kunto.

Selvä. Ei se ihme olis mutta kuitenkin noissa kasvoissa on jotain outoa. Jalkojen löysyys on selitettävissä mutta kun kaveri on muuten ultra kireä ja posket on kun ois viikon ollut äitin pullavadilla. Mutta jos se sinusta näyttää aidolt niin kai se on. Onhan näitä nähty, ihmeitä.

Muistaakseni Pirisen Antti oli 18-kesäsenä melkein paremmassa kunnossa. Tyylikäs bodari oli muutenkin. Kellään muuten kuvia Antista vertailun vuoksi? Antin meriittilistallahan on muunmuassa voitto Massa Savolaisesta...jos nyt muistan oikein, ei jaksa googlettaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom