Ehkä sun pitäs sit seurata pöytätennistä tjsp..
Niin suurinosa varmaan ymmärsikin etten seuraa kilpabodausta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä sun pitäs sit seurata pöytätennistä tjsp..
Lopetetaanpa nämä roinaväännöt tähän. Niille on erikseen omat tredinsä, jospa pidettäs ne täältä kisakuvat/raportit osiolta pois..!! :curs:
laffer on oikea jeesustelujen kuningas.Vai antaisitko sinä pojallesi piikkiä perseeseen jos tämä tulisi 14 vuotiaana sanomaan että mä haluun ammattilaisbodariksi?
Kyllähän se on jotain jo päässy treenailemaan :haart: . En nyt ala toisten juttuja kertoilemaan täällä, mutta ;)Tupla zetasta ei oo vaan kuulunu pitkään aikaan mitää :(
Tosta horkuttelusta sen verran, että horkut kyllä muokkaa kasvojakin miehisempään suuntaan. Tuollainen babyface niinku tällä kaverilla viittaa siihen, että tuskin kovin raskasta kuurittelua on takana.
Tosta horkuttelusta sen verran, että horkut kyllä muokkaa kasvojakin miehisempään suuntaan. Tuollainen babyface niinku tällä kaverilla viittaa siihen, että tuskin kovin raskasta kuurittelua on takana.
Ai että jalat ei ole tykit, millä silmällä sä noita kuvia katsoit? Jalat ei vaan ehkä näytä niin tykeiltä kuin yläkroppa, koska ne ovat hieman pehmeät. Ja yhtään droppien käyttöä sen enempää spekuloimatta, niin näkee sen nyt perssilmälläkin että on käytetty.flex 90 sanoi:ainahan maailmasta löytyy ihmeitä joka lajiin ja asiaan. taitaa olla nyt sitten kehonrakennuksen vuosisadan ihme tämä jannu. en kyllä kauheasti usko aineiden käyttöön. kädet on kyllä friikit, mutta jalkoja en nyt niin tykeiksi sanoisi.
Selvä. Mikähän sut vakuuttaa? Kaverit on alle 20 vuotiaita ja tossa kunnossa.Nikiforov..... ei tämäkään mun mielestä vakuuta... iso on ja ihan kohtuu massat..rakennekkin mun mielestä sitä sun tätä.
en kyllä kauheasti usko aineiden käyttöön. .
ainahan maailmasta löytyy ihmeitä joka lajiin ja asiaan. taitaa olla nyt sitten kehonrakennuksen vuosisadan ihme tämä jannu. en kyllä kauheasti usko aineiden käyttöön. kädet on kyllä friikit, mutta jalkoja en nyt niin tykeiksi sanoisi.
Nikiforov..... ei tämäkään mun mielestä vakuuta... iso on ja ihan kohtuu massat..rakennekkin mun mielestä sitä sun tätä.
en kyllä kauheasti usko aineiden käyttöön.
ei se naama ihan vuodessa tai kahdessa muutu.