Alexei Lesukov

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Lopetetaanpa nämä roinaväännöt tähän. Niille on erikseen omat tredinsä, jospa pidettäs ne täältä kisakuvat/raportit osiolta pois..!! :curs:

vastaan vain tähän yhteen. sen jälkeen en puhu enään mitään vaikka intettäski vastaan :)

Vai antaisitko sinä pojallesi piikkiä perseeseen jos tämä tulisi 14 vuotiaana sanomaan että mä haluun ammattilaisbodariksi?
laffer on oikea jeesustelujen kuningas.

tuskin se tuollaista minulta tulisi kysymään sen kummemmin kuin sitäkään että iskä voisitko ostaa mulle röökiä. minä en antais aineita lapselleni missään iässä, se olisi hänen omapäätöksensä, ei minun.

Oikeesti ihan järkyttävät tumput ja etenkin rintalihakset. kattokaapa vaikka, kun poika puristaa etupuristuksia, kuinka heittää säikeille pecsit!! Selkäosasto ei ole kovinkaan symmetrinen ja leveä, mutta tod näk saa kaveri vielä sinnekin lihaa lisää. aikaa ainakin on!

Tosta horkuttelusta sen verran, että horkut kyllä muokkaa kasvojakin miehisempään suuntaan. Tuollainen babyface niinku tällä kaverilla viittaa siihen, että tuskin kovin raskasta kuurittelua on takana.

Paiskaan tän linkin tänne "Venäjä-ketjuun" :D. Onko tuttu kaveri? On melko sairaat massat tälläkin. Kyseessä siis Denis Nikiforov ja ikää 19 (tosta kaverista voidaan toki jatkaa muualla, joten siirtäkää jos tarvis).

http://www.body-building.ru/english/nikif/photo.htm

edit. Myönnettäköön, että kyllä toi "idän ihme" muhun suuremman vaikutuksen tekee.

no voi sun saatana :eek:
tosin venäjän kokosesta maasta nyt löytyy lahjakkuuksia joka lajiin,miksei siis myös tähänkin.

Tupla zetasta ei oo vaan kuulunu pitkään aikaan mitää :(
Kyllähän se on jotain jo päässy treenailemaan :haart: . En nyt ala toisten juttuja kertoilemaan täällä, mutta ;)

ainahan maailmasta löytyy ihmeitä joka lajiin ja asiaan. taitaa olla nyt sitten kehonrakennuksen vuosisadan ihme tämä jannu. en kyllä kauheasti usko aineiden käyttöön. kädet on kyllä friikit, mutta jalkoja en nyt niin tykeiksi sanoisi.

Nikiforov..... ei tämäkään mun mielestä vakuuta... iso on ja ihan kohtuu massat..rakennekkin mun mielestä sitä sun tätä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tosta horkuttelusta sen verran, että horkut kyllä muokkaa kasvojakin miehisempään suuntaan. Tuollainen babyface niinku tällä kaverilla viittaa siihen, että tuskin kovin raskasta kuurittelua on takana.

ei se naama ihan vuodessa tai kahdessa muutu.

Sitä mäkin vähän mietiskelin että miten kova treeni, diettailut ja bulkkailut, sekä steroidien käyttö ei oo karaissu naamaakin? Täys vastakohta ainakin Markus Rühliin, jolla on täysin anti-babeface, jopa liiankin karu naama. (tosin ikääkin roppakaupalla enemmän) :D

flex 90 sanoi:
ainahan maailmasta löytyy ihmeitä joka lajiin ja asiaan. taitaa olla nyt sitten kehonrakennuksen vuosisadan ihme tämä jannu. en kyllä kauheasti usko aineiden käyttöön. kädet on kyllä friikit, mutta jalkoja en nyt niin tykeiksi sanoisi.
Ai että jalat ei ole tykit, millä silmällä sä noita kuvia katsoit? Jalat ei vaan ehkä näytä niin tykeiltä kuin yläkroppa, koska ne ovat hieman pehmeät. Ja yhtään droppien käyttöä sen enempää spekuloimatta, niin näkee sen nyt perssilmälläkin että on käytetty.

Nikiforov..... ei tämäkään mun mielestä vakuuta... iso on ja ihan kohtuu massat..rakennekkin mun mielestä sitä sun tätä.
Selvä. Mikähän sut vakuuttaa? Kaverit on alle 20 vuotiaita ja tossa kunnossa.

Hienoa! Tää on kyllä niin upeesti sanottu! Oksat pois... neutraali haista sinä paska :D ei kellään ole mitään sanottavaa tämän jälkeen.

Anteeksi, kolahti vaan niin kovin tämän pojan sanomiset :)

ei se naama ihan vuodessa tai kahdessa muutu.

No kyllä ne horkat alkaa vaikuttaan just sillä hetkellä miehistävästi kun ne isketään koneeseen. Ei sitä mitään rajaa voi sanoa millon naamasta näkee horkkien vaikutuksen. Tällä kaverilla kuitenkin naama muistuttaa lähinnä 15 kesäistä, niin mielestäni antaa viitteitä ettei isoilla määrillä oltaisi liikkeellä. Ja ihan samalla tavalla voisi sanoa, ettei horkillakaan kasva tuollaiset lihat vuodessa tai kahdessa. Joka on kyllä siinä suhteessa totta, että tuollaisiin lihoihin tarvitaan hirveästi myös lahjakkuutta. Ja se nyt tuon ensimmäisen postin pointti olikin, kun tuntui että niin monessa postissa tähän ketjuun alettiin vaan ihmetteleen kuinka kovilla kuureilla tuo kroppa on tehty.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom