Alexander Karelin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manala
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
taitaa nykyiselläänkin Venäjällä olla niin kova taso,että joka sarjassa viitisen jamppaa joilla mahdollisuus mitaleille.
ja tosiaan tuolla suhteet merkkaa myös paljon, tosin niinhän se on jonkin verran Suomessakin.
Ja eipä taida Venäjällä asiaa arvokisoihin olla jos ensimmäiset arvokisat tyrit, ja ellei meriittejä ennestään jo ole.

Ainiin, ja niihin jotka väittää/epäilee, että Karelin olisi käyttänyt mömmöjä. Voin lyödä melkein pääni pantiksi, ettei käyttänyt. Paini, ja mikä tahansa muu kamppailulaji on niin paljon kiinni muustakin kuin voimasta, ettei ole mitään järkeä edes käyttää. Se lihas mitä tarvitsee itse lajissa, tulee ihan luonnostaan sitä itseään treenaamalla. (Tosin painijat tekevät paljon näppivoimaa, leukoja ja jalkoja/selkää vahvistavia liikkeitä, mutta kohtuudella ja ihan kaurapuuron voimin.) Sitäpaitsi, monella myrkyllä on ikäviä sivuvaikutuksia keskittymiseen, ajatteluun jne. Painialla, kuten ei muillakaan kamppailulajin huipulla yksinkertaisesti ole varaa riskeerata omaa suoritusta vain voiman/keston lisäämiseksi. Kiinni jäämisen riskiä unohtamatta.

Karelin kyllä on viimeinen jota epäilisin steroideista, lihaksikas kyllä on, mutta luonnollisella tavalla, suonet ei pullota (no eipä kenestäkään voi tämänkään suhteen mitään sanoa mutta kuitenkin) yms. ja muutenkin mitä miehestä on kuullut.

Puristusvoima tais olla Karelinilla ihan omaa luokkaa, vastustajilla varmasti oli kädet nopeasti turtana. Karelinin painityylikin oli niin hienoa katsottavaa että, ei tehnyt varmaan koskaan niskalenkkejä/käsivarsiheittoja/ristivyöheittoja, vaan todella varmalla tavalla vaan painoi mattoon tai käsivarsi vedolla hankki vastustajan kehästä ulos.

jos haluatte nähdä todella loistavan pätkän karelinista,niin kaikki vaan laittamaan ylelle toiveita,muista itse nähneeni joskus 90 luvulla ylen lähettämän dokumentin hänestä jossa näytetään kuinka siperian karhu treenaa ja voin sanoa,että vakuuttavaa oli,voi kun ton pätkän näkisi vielä..

jos haluatte nähdä todella loistavan pätkän karelinista,niin kaikki vaan laittamaan ylelle toiveita,muista itse nähneeni joskus 90 luvulla ylen lähettämän dokumentin hänestä jossa näytetään kuinka siperian karhu treenaa ja voin sanoa,että vakuuttavaa oli,voi kun ton pätkän näkisi vielä..

Joo , oon pistäny tosta dokkarista ylelle toivetta niin maan perkeleesti, samoin helsingin sanomiin siitä että pistäisivät sen kuukausiliitteen jutun nettiin, tähän mennessä kumpikaan taho ei ole vastannut toiveisiini :(

Muistatko yhtään näytettiinkö tässä dokumentissa Karelinilta muutakin treeniä kuin painia?

Minulla olisi tuo dokumentti VHS muodossa. Minulla ei kuitenkaan ole mahdollisuutta saada sitä nettiin. Jos täällä on joku sellainen joka saa sen nettiin niin voisin tehdä siitä kopion. Kaikille halukkaille minulla ei ole kiinnostusta ruveta sitä kopiomaan.

Juu muistan kans ite ton, yks hyvä kohta oli kun pojat grillasi Novosibirskin pakkasessa makkaraa :)

Tää on kyl yks parhaita kuvia Karelinista :D

KarelinGiant.jpg

Harmi että miehestä löytyy suhteellisen vähän materiaalia netistä.

aika huonosti shopattu kuva. minusta ainakin näyttää shopatulta. ei sillä etteikö tuollainen tilanne oikeastikin voisi tuolta näyttää:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ainiin, ja niihin jotka väittää/epäilee, että Karelin olisi käyttänyt mömmöjä. Voin lyödä melkein pääni pantiksi, ettei käyttänyt. Paini, ja mikä tahansa muu kamppailulaji on niin paljon kiinni muustakin kuin voimasta, ettei ole mitään järkeä edes käyttää.

Taas täyttä paska puhetta tai sulla ei vaan ole tosiasoista mitään tietoa.

Ei ainakaan itselle ollut tullu tämä pätkä aikaisemmin vastaan.

Nuoren Alexander Karelinin ylivoimaa:

http://www.youtube.com/watch?v=mHUs1ChHRXY&feature=fvw

Kannattaa kyllä katsoa koko ottelu alusta loppuun. Lopussa näkyy myös lähikuvaa Karelinin kropasta ja on kyllä kohtuu hyvä kunto kun mitat ovat 192cm ja n.130kg. Kädet ja koko olemus myös aika kunnioitusta herättävä.

Karelin ottaa noissa kisoissa ensimmäisen MM-kultansa ja on 21-22-vuotias.

On kyllä perkeleen väkevän näkönen äijä. Ja hyvässä lihassa :worship:

Chuck Norris ja Alexander Karelin ottivat kisan "kummalla on enemmän kiveksiä". Karelin voitti, viidellä.

Jos joku foorumilainen on nähnyt niitä vuonna 1991 Oulussa käytyjä voimamieskisoja missä Karelinkin oli mukana niin miltä miehen tekeminen siellä vaikutti? Otti lajit varmastikin rauhallisesti ettei loukkaantuisi, mutta varmaankin jonkinlaista käsitystä Karelinin voimatasoista kuitenkin saatiin?

Back
Ylös Bottom