BB PRO Alexander Fedorov

MEV sanoi:
On niin moni joka pitää suorastaan tuhlauksena pyöräillä jne. kovan happo jalkatreenin jälkeen. Ja nimen omaan kun kokoa haetaan, niin en usko tuohon.

Erikseen voi tehdä jotain kevyttä aerobista harjoittelua, jotta rasvaa ja nstettä lähtee ja liaserottuvuus tulee, mutta ranksan ympäri pyöräily on :lol2:
ketkä pitää sitä turhana? platzsilla on varmaan osaksi siksi myös ollut niin friikit jalat koska hän on maksimoinut niiden palautumisen, ei se sillä itse pyöräilyllä mitään massaa ole hakenut vaan nopeampaa palautumista ja sitä kautta kasvua jalkoihin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
neutraali sanoi:
ketkä pitää sitä turhana? platzsilla on varmaan osaksi siksi myös ollut niin friikit jalat koska hän on maksimoinut niiden palautumisen, ei se sillä itse pyöräilyllä mitään massaa ole hakenut vaan nopeampaa palautumista ja sitä kautta kasvua jalkoihin.

Ehkä se, tai, että platz satsasi eniten jalkoihinsa, hän olikin aikaansa edellä jalkakuntonsa suhteen, varmaan ainut kellä oli noinkin suuret ja kunnossa olevat jalat. Ehkäpä platz halusi satsat jalkoihin enemmän, kun kaikilla oli sellaiset "pool boy" jalat, ja halusi olla "erilainen" sen suhteen? Se kostautui sitten platzille huonolla symmetrialla alakropan ja yläkropan välillä.

MEV sanoi:
mutta ranksan ympäri pyöräily on

Vai 10 km? Tuleeko sulle MEV (176-177cm) koskaan mieleen, että on hivenen hupaisaa, kun 80 luvulla syntynyt poitsu paasaa kaikkitietävänä äijille, jotka on mennyt 80-luvulla ekan kerran salille?

MEV sanoi:
Ehkä se, tai, että platz satsasi eniten jalkoihinsa, hän olikin aikaansa edellä jalkakuntonsa suhteen, varmaan ainut kellä oli noinkin suuret ja kunnossa olevat jalat. Ehkäpä platz halusi satsat jalkoihin enemmän, kun kaikilla oli sellaiset "pool boy" jalat, ja halusi olla "erilainen" sen suhteen? Se kostautui sitten platzille huonolla symmetrialla alakropan ja yläkropan välillä.
mun mielestä sillä on hyvä balanssi ala ja yläkropan väillä, platzin jaloilla hakattas vielä monia nykypäivänkin jalkoja. niin ketkä sitä pyöräilyä ei suosittele kun et siihen vastannut?

edit:nykyään esim colemanin ja cutlerin käyttämät porras koneet ajavat lienee hyvin pitkälti samaa asiaa kuin platzin pyöräily.

ringside sanoi:
Vai 10 km? Tuleeko sulle MEV (176-177cm) koskaan mieleen, että on hivenen hupaisaa, kun 80 luvulla syntynyt poitsu paasaa kaikkitietävänä äijille, jotka on mennyt 80-luvulla ekan kerran salille?

En leiki kaikkitietävää. Heti kovan jalkatreenin jälkeen ei ole palauttavaa ajaa pyörällä 10km. Ehkä erikseen on, mutta ei heti perään. Ehkäpä olen väärssä, jos te olette treenannut 10v? onko teidän reidet platz tapaisia, ja olette sitten pyöräilleet 10km joka jalkatreenin päätteeksi? Okei, toimi teille sitten.

Sitten mua rupes naurattamaan tuo sun henk.koht. tiedot (170cm, 63kg) :lol2: , pistit ihan niinkun mulle vittuiluna vai? :lol2:

Olen ehkä spagetti sun rinnalla, mutta saan kuitenkin liikuteltua 2x omaa painoa liikkeissä toistoina. Penkissä 1.6x oma paino menee 5 toistoa jne. En ole treenannut edes kahta vuotta kylläkään.

Ja ihan vaan oma mielipide, mutta 130kg sumo ei ole mitään, 130kg coleman on.

MEV sanoi:
En leiki kaikkitietävää. Heti kovan jalkatreenin jälkeen ei ole palauttavaa ajaa pyörällä 10km.
reenaa jalat joskus kovaa niin huomaat että on. itselläni "jalkatreenit" on niin sääliitäviä räpistyksiä selkävaivojen vuoksi etten omasta kokemus pohjasta voi puhua, mutta sellaiset jotka treenaavat jalat kovaa niin kyllä siitä pyöräilystä pääasiassa on positiivista palautetta kuullut, pystyy jopa seuraavana päivänä kävelemäänkin kunnolla kun on palauteltu jalat treenin jälkeen kunto pyörällä(ilman vastusta).

en jaksa enää kinata päivän selvästä asiasta.

neutraali sanoi:
reenaa jalat joskus kovaa niin huomaat että on. itselläni "jalkatreenit" on niin sääliitäviä räpistyksiä selkävaivojen vuoksi etten omasta kokemus pohjasta voi puhua, mutta sellaiset jotka treenaavat jalat kovaa niin kyllä siitä pyöräilystä pääasiassa on positiivista palautetta kuullut, pystyy jopa seuraavana päivänä kävelemäänkin kunnolla kun on palauteltu jalat treenin jälkeen kunto pyörällä(ilman vastusta).

en jaksa enää kinata päivän selvästä asiasta.

Ensteks, ei me "kinattu" :D . Mitä nyt, avioero?

No siis, loistavaa, voin kokeilla joskus tuota. Koska itse teen pohjakyykkyjä ja todella kovalla intesiteetillä, pakkotoistot ja kaikki aina. Treenin jälkeen tähän asti on ollut vaikeaa mennä rappuset alas saatikka sitten ylös. Pyrin venyttelemään kunnolla joka treenipäivä 2h treenin jälkeen.
NIIIIIN, että olisihan se kiva saada sitä "extraa" jalkatreenin kovuuteen, mutta pelkään vaan että menee yli, mutta kokeillaan, siis ilman vastusta.

edit: Niin ja ketkä on sitä vastaan? ööööhhh..... no en ole nähnyt kenenkään tekevän sitä :D joopa joo. Ja platzin jalat todella voisivatkin hakata monet nykypäivän jalat, mutta balanssi ei tod ole yläkropan kanssa balanssissa (mielipide). Kuten sanoin, platz oli aikaansa edellä jalkojen suhteessa

Itse asiassa Platz on kilpauransa jälkeen selventänyt, ettei hakenut tuolla pyöräilyllä mitään muuta kuin palautumista salilta kotiovelle. Eli ajoi pyörällä salimatkat, koska ennen kuin menetystä alkoi tulla ei ukolla ollut varaa autoon. Sen jälkeen, kun mies alkoi tehdä rahaa guest pose -keikoillaan, seminaareillaan ja postimyyntikursseillaan, osti hän punaisen Corvetten ja jätti pyöräilyn pois.

Sanoipa vielä naureskelleensa todella usein sille, kuinka ihmiset luulivat aina tuon salin jälkeisen pyöräreissun olleen joku salainen jippo, millä Tom sai muka parempaa kehitystä jalkoihinsa kuin muut.
MEV sanoi:
Ja platzin jalat todella voisivatkin hakata monet nykypäivän jalat
Kyllä noilla Platzin jaloilla olisi voitettu tänäkin päivänä vertailussa useimmat pro-ukot:

attachment.php
mutta balanssi ei tod ole yläkropan kanssa balanssissa (mielipide).
Jos ryhdytään balanssista puhumaan, on mielestäni huomattavasti parempi omistaa kovat jalat ja suhteessa heikompi yläkroppa, kuin kova yläkroppa ja heikot jalat. Tässä esimerkiksi vierekkäin Tom Platz ja kovana yläkroppamiehenä tunnettu Lou Ferrigno. Verratkaapa miesten yläkroppa/jalat -balanssia:

attachment.php

Hulkki sanoi:
on mielestäni huomattavasti parempi omistaa kovat jalat ja suhteessa heikompi yläkroppa, kuin kova yläkroppa ja heikot jalat.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Jos penkkaa enemmän kuin kyykkää (ja vetää maasta) niin :david: x1000000

ja kuten sanoin, jälleen sanon, että platz oli aikaansa edellä, kellään ei ollut sen luokan jalkoja kuin platzilla. Mutta, vaikka olen samaa mieltä kanssasi, että mielummin 3x vahvempi alakroppa kuin yläkroppa, mikä on oikeastikin niin, niin ei sen kroppa ollut kehonrakennuksen kannalta balanssissa.

Mutta siis älä nyt ymmärrä väärin, nimittäin jos saisin valita, ottaisin platzin kropan/voimat jne. vaikka lee priestin sijaan.

Ja olen vakuuttunut siitä pyöräilyä ilman vastusta jalkatreenin päätteeksi- jutusta :thumbs:

Niin ja, federov tosiaan.. se kilpailee olympiassa tänä vuonna... pelastin offtopicilta :D

pexxi sanoi:

Missä on ne "jääkaapin reunahyllyiltä" löytyvät lisäravinteet? ;)

Ja kyllä mielestäni Fedorov sentään on vahvan näköinen kehonrakentaja, - vaikka nykyiset massahirmut ovat ällöttäviä, epäterveitä lääkeaineiden hyväksikäyttäjiä, - On sentään kiva, jos näyttää vahvalta (ja on vahva), eikä ilmapallolta.

Muuten tuo selän "epäsymmetrisyys" johtuu paljolti poseerausasennosta, siitä, että toinen puoli selästä on jännittyneempi, ja alempana (= huono poseeraus)

Ei tosissaan säväyttäny yhtään toi video. Näytti oikeestaan TODELLA rumalta fysiikalta. Pieni, noihin mittoihin...

Ja sitten se muuttuikin kaahausvideoks loppua kohden... CCCP style. Olis puuttunu et sielt olis tullu vielä miliisijoukot perään, ni johan olis ollu varsinainen toimintavideo.

Kamera täris niin, että hyvä kun sai selvää. Venäjällä on näköjään kätevästi yhdistetty vastaantulevien- ja ohituskaista :D .

"Alexander trains in a "gym" that's nothing more than dreary cement and 90-degree angles--vintage Stalinist architecture--and a broken-down heating system, discreetly situated in a cemetery in St. Petersburg, Russia. (Anyone for dead-lifts?) It gets so cold there in the winter months that the graveyard's horizontal residents likely yearn for weekend junkets to hell."

Lähde

Aika haartkoor äijä :worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom