Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ruhl sanoi:Savolainen ja Bautista ovat kilpailleet ammattilaisina niin vähän, että heidän arvostuksestaan on vaikea sanoa mitään.
Joo tosi on että aika vähän make ja francisco on kilpailleet, harmi vain. Niin mut esim. Ruhl tuskin tulee voittamaan kilpailuja ja viime arnoldis ruhl hävisi mm. Gynterille!? No francisco bautistan sijoituksista toi olympian 20:s sija oli minun mielestä surkea, koska: massaa on paljon ja tiukkuus bautistalla on aika kohallaan. se vain että hänet mustamaalataan olkapäiden takia.. Noh olihan noi aika pieniä juttuja mut mun silmään ne ainakin pisti. Ja tuomarithan ne parhaitten tietää kun ovat kuiten paikalla.. Mut toivon että tämä kolmikko tulisi saamaan parempia sijoituksia tulevaisuudessa ja toivottavasti make vielä kilpailee..
Jorkka sanoi:Täähän alkaa muistuttamaan kohta rocky 4 leffan taistelua.. ronnie on se musta kaveri joka häviää ja cutler sen kaveri (rocky) joka päättää kostaa venäläiselle tornille ja voittaa lopulta koko homman...(toiveajattelua ) so
Millä lailla Ronnie on muka ylimielinen :jahas: Jay on ainakin sata kertaa ylimielisempi kun Ronnie :jahas:Manuel sanoi:Ronnien ylimielinen asenne on ihan sama kuin Apollolla tossa leffassa.
Tylerd sanoi:Millä lailla Ronnie on muka ylimielinen :jahas: Jay on ainakin sata kertaa ylimielisempi kun Ronnie :jahas:
Jees ;) Jay on hiukka elvis videoillaan, vähä leuhkan oloinen, mutta toisaalta onhan silläkin varaa olla..... Videot on kuitenkin videoita ja "julkisuudessa" varmaan aika moni noista pro-ukoista vetää jotain roolia:jahas: Kannattaa kyllä ehdottomasti tsiigata ainakin se uudempi pläjäys.Manuel sanoi:Enhän mä sitä niin tosissani sanonut, kunhan ton elokuvan juonen mukaan vitsailin ;) Toki toi kommentti "I hardly knew he was there" on vähän sen suuntainen oikeestikin, mutta onpahan ronniella varaa sanoo.
Jayn juttuja en oo edes lukenut/kuullut. Vois senkin treenivideon jossain vaiheessa vilkasta.